vierailija
Haluan tuntea hellyytesi nahoissani asap.Mitä kummaa oot tehnyt mulle? Tämän enempää hellyyttä en voi tuntea toista ihmistä kohtaan.
Haluan tuntea hellyytesi nahoissani asap.Mitä kummaa oot tehnyt mulle? Tämän enempää hellyyttä en voi tuntea toista ihmistä kohtaan.
Jos olisit ihastukseni tai joku toinen lähes yhtä upea nainen, vastaisin myöntävästi.Aletaanko oleen?
Jeesjos oikea henkilö kysyisiAletaanko oleen?
Pekka laittaa varauksen huomiselle.Joudun pyytää nyt matin viereen kun sinä et jouda.
Mehän sopisimme hyvin yhteen.My name is Matti. Nukku Matti.
Aina voi kysyä. Kysyjä kysyy mitä haluaa, ja vastaaja vastaa sitten mitä haluaa. Kummassakaan ei tapahdu kenellekään mitään vääryyttä. Vastauksen kanssa on sitten elettävä, ja jokainen on vastuussa omista tunteistaan sen suhteen, millaisia tunteita vastaus itsessä herättää. Se saa ärsyttää, vihastuttaa, surettaa, harmittaa, ilahduttaa - mitä ikinä. Jokainen joutuu diilaamaan omien tunteidensa kanssa yksin, eikä tunteista tarvitse tuntea syyllisyyttä tai häpeää. Mutta jokainen on myös vastuussa omista teoistaan, eivätkä tunteet oikeuta mihin tahansa. Mutta aina voi kysyä!Mä voisin yhdeltä kysyä, mut ku olen väärä henkilö kumminkin, eli en kysy.
Sä oot fiksu.Aina voi kysyä. Kysyjä kysyy mitä haluaa, ja vastaaja vastaa sitten mitä haluaa. Kummassakaan ei tapahdu kenellekään mitään vääryyttä. Vastauksen kanssa on sitten elettävä, ja jokainen on vastuussa omista tunteistaan sen suhteen, millaisia tunteita vastaus itsessä herättää. Se saa ärsyttää, vihastuttaa, surettaa, harmittaa, ilahduttaa - mitä ikinä. Jokainen joutuu diilaamaan omien tunteidensa kanssa yksin, eikä tunteista tarvitse tuntea syyllisyyttä tai häpeää. Mutta jokainen on myös vastuussa omista teoistaan, eivätkä tunteet oikeuta mihin tahansa. Mutta aina voi kysyä!
Nyt nukkumaan!Tutustuminen, rehellisesti ja paljaasti, voisi sysätä meidät aitoon rakkaustarinaan... Aamuöitä.
n-n
Ehkä.Vieläköhän voidaan joskus viestitellä ig:ssä? Kaipaan viestittelyämme. Toki haluaisin jutella ihan kasvotustenkin.
Olisipa. Tulisipa joskus selvyys, miksi tämä kaikki kärsimys. Sekin riittäisi, että kärsimys loppuisi viimein.Kaikella on tarkoituksensa. Taas yhden hämärän yön jälkeen onkin valoisa aamu.
Ketä Maskottikeisari kaipaa? sivustaAina voi kysyä. Kysyjä kysyy mitä haluaa, ja vastaaja vastaa sitten mitä haluaa. Kummassakaan ei tapahdu kenellekään mitään vääryyttä. Vastauksen kanssa on sitten elettävä, ja jokainen on vastuussa omista tunteistaan sen suhteen, millaisia tunteita vastaus itsessä herättää. Se saa ärsyttää, vihastuttaa, surettaa, harmittaa, ilahduttaa - mitä ikinä. Jokainen joutuu diilaamaan omien tunteidensa kanssa yksin, eikä tunteista tarvitse tuntea syyllisyyttä tai häpeää. Mutta jokainen on myös vastuussa omista teoistaan, eivätkä tunteet oikeuta mihin tahansa. Mutta aina voi kysyä!
Poimin sinulle kesäkukanAurinkoa päivääsi.
Naista, jolle laitoin instassa viestin 12.8. klo 20.52.Ketä Maskottikeisari kaipaa? sivusta