vierailija
Mistäs sellaisen Nyytin löytäisi?Tuittu kuulemma.
Mistäs sellaisen Nyytin löytäisi?Tuittu kuulemma.
Ei vaan Tuitun.Mistäs sellaisen Nyytin löytäisi?
Nää kirjottajat on vähän hoopoja kun ei varmuudella tiedä kuka heille vastaakaanKantsis ehkä laittaa tunnisteita, jos vastausta kaipaat.
No, niin kävi munkin osalta. Olin niin varma et osuin oikeaan.Nyt meni hyvä harha hukkaan! En ole moikannut kaivattua kesällä.
Ohjeet, jos ei mene tarkastukseen, kuten aiemmin.Ei vaan Tuitun.
Yö ei ole hyvä, mutta toivottavasti sulla on.No, niin kävi munkin osalta. Olin niin varma et osuin oikeaan.
Ei mahda mitään, mut hyvät yöt sulle, toiselle harhautuneelle.
Ketä kaipaat?En mennyt mihinkään.
ei tarvitse laittaa mulle viestejä jos tuntuu vähänkään epämukavalta. kyllä mä sen kestän.Kaikki on mennyttä.
Samoin. Nuku hyvin.Lempeää unta rakkain. Nuku hyvin.
Ei tunnu epämukavalta. Elämä vain on sitä juuri nyt.ei tarvitse laittaa mulle viestejä jos tuntuu vähänkään epämukavalta. kyllä mä sen kestän.
Juu, parasta olis, jos kaikkien pitäis rekisteröityä tunnuksilla. Se vähentäis huomattavasti toisten viestien rääppimistä sivusta sekä esiintymistä toisena ym. trollausta ja manipulointia. Tuntuu, että sellainen touhu on monille se, mistä he kieroutuneen nautintonsa saavatkin. Ei heitä edes kiinnosta löytää kaivattuaan tai lähetellä aidosti terveisiä kenellekään. He saavat nautintonsa ihmisten manipuloinnista.Nää kirjottajat on vähän hoopoja kun ei varmuudella tiedä kuka heille vastaakaan
Trolli tai luulemansa tuttu
Tulee väärinymmärryksiä, riitoja ja välien katkomisia kuten Uniaika ketjussa aikoinaan
Kiva tietää, mut lähdetkö sitten ens kesänä?En mennyt mihinkään.
Ei kehumista, mut kiitokset välittämisestä.Yö ei ole hyvä, mutta toivottavasti sulla on.