Lähes kolmikymppiset ekakertalaiset, syyskuussa

Memmu, mun äiti oli katsonut sen saman ohjelman ja kertoi siitä, onneksi en itse nähnyt!! En haluaisi yhtään lisää pelon aiheita, muutenkin välillä tuntuu että sitä on vieläkin ihan hermoheikkona, vaikka kaikki onkin kaiken järjen mukaan kunnossa.

Onnea Niiskulle huomiseen ultraan!!

Onko Siilura tullut mitään uusia tuntemuksia? Ei se poikatyttö kyllä nyt enää kauaa siellä mahassa pötköttele.. :D

Mäkin toivon, että viikot hujahtaisi hetkessä taas eteenpäin. Toisaalta se kyllä tuntuu siltä, että ne niin jo tekee. Äskenhän mulla vasta oli se 12 viikkoa täynnä ja nyt huomenna jo 21.

Me ollaan alettu nyt kattelemaan ja suunnittelemaan vähän tulevia hankintoja. Sovittiin, että perjantaina mentäisiin vaunukaupoille kattelemaan ja vertailemaan. Netistä varmaan sitte tilataan kun löydetään sopivat. Mä haluaisin ulkomitoiltaan mahdollisimman pienet vaunut, mutta en tietenkään kuitenkaan mitään rimpuloita. Mutta sellaiset, joilla mahtuu bussiin ja ratikkaan ja joita voi silti työntää pienessä rännässäkin. Kinoksia en usko kaduilla olevan ainakaan enää maaliskuun alussa. Turvakaukalon päällisetkin pesin eilen, ostettiin kavereilta jo silloin reilu kuukausi sitten. Nyt on sitten siisti laittaa vaatehuoneeseen odottelemaan tulevaa tarvetta :)

Mukavaa viikkoa!
KÖ ja Neiti B 20+6
 
Oltiinpa me taas pudottu alas listoilla :) Kävin lukemassa tuota Subway -keskustelua ja tulin tänne tuulettamaan ajatuksiani... Kyllä me äidit vaan ollaan hyvin tarkkoja jälkipolvestamme, onneksi näin. Tänään oli pakko jäädä ekaa kertaa kotiin koulusta, pitää ajatella omaa ja lapsen hyvinvointia. Eilinen tulirokkovaara teki mut ihan hysteeriseksi, mutta nyt onneksi homma on hallussa jälleen.

Samat ajatukset on , ku :llä. Äsken vasta jännitettiin alkuraskautta ja nyt alkaa 7. raskauskuukausi :eek:
 
Kvartti, tuossa vaiheessa se aika alkaa tosiaan lentää - pysähtyäkseen sitten jonnekin 38-32 raskausviikkojen tienoille :kieh:

Täällä on nyt kaikki S:t olleet käytössä jo monta päivää ja ainoa mitä ollaan saatu aikaan ovat miedot, ohimenevät selkäjomotukset :headwall: . Neuvolatäti totesi mulle, että taidat olla niitä tyttöjä joilla ei ole lainkaan menkkakipuja ja on aivan oikeassa. En tiedä kuukautiskivuista enkä supistuksista yhtään mitään ja perjantaina poksahtaa 41 viikko... ...mutta valitus sikseen; vauvalla on kaikki hyvin ja se on pääasia. Kyllä tässä luonne ainakin kehittyy :LOL:

Nonni, täytyykin tästä lähteä taas saunomaan :)

Siilura ja poju 40+4
 
Eilen oli rakenneultra ja siellä oli kaikki kunnossa :heart: Pikkuinen oli niin vilkkaalla päällä, että saatiin vähän joka suunnasta tarkasteltua kaikki eikä tosiaan mitään huolestuttavaa löytynyt. Olo on kyllä todella huojentunut ja muutenkin mahtava. Oli se niin suloinen näky, kun hän siellä potki ja hakkasi nyrkillä sekä imi peukaloaan ja availi suutaan. Olisin voinut katsella häntä vaikka vuorokauden :) Ja mun tosi voimakas tyttöolo olikin sitten väärä, eli poika sieltä nyt olisi sitten kuitenkin tulossa :heart: Näin ne värkit itse ensin ja sen jälkeen kätilö vasta alkoi kyselemään halutaanko tietää sukupuoli :D Potkut alkaa tuntua myös päivittäin, ihanaa :heart:

Mut palaan paremmalla ajalla taas!
 

Yhteistyössä