huhuu Mä oon oollu koko päivän työreissussa
ai miten niin riippuvainen, kun heti kun pääsee kotiin, niin välittömästi koneelle kattomaan päivän vauvakanavakuulumiset?
Ihanaa tosiaan, että on perjantai. Eilen kävin vaihdattamassa talvirenkaat ja tänään tuli tosiaan työmatkaa ajellessa ihan luntakin, joten hyvään saumaan tuli laitettua. Ihanaa, jos vaan tulisi talvi pian. Saisi haudata alleen kaikki nuo lehdet ja valaista tätä synkeyttä. Aamulla oli kyllä ihana aurinkoinen kirpakka pakkasaamu, tuntui mahtikselta.
Kävin ostamassa itelleni uuden otsalampun ja koirille heijastinliivit. Aion vaikka väkisin käyttää tänä syksynä tota lähimetsää, enkä anna pimeydelle periksi! Se on mun henkireikä täällä. Ja hyvin toimi, kävin testaamassa jo. Eikä taatusti tule ketään vastaan.
Noista särkylääkkeistä; mulla kans toi panadol on aiemmin toiminut tosi huonosti ja oon käyttänyt buranaa tarpeen vaatiessa. Keväällä sitten kun oli kauheeta stressiä ja hartiat oli tositosijumissa jo 10:ttä päivää ja jouduin syömään niitä pari-kolmekin tabua päivässä (yleensä menee ohi kun ottaa yötä vasten buranan), niin meni sitten mahakalvot ihan rikki. Sen koommin en oo buranaa syönyt. Ja vaikkei panadol oo yhtä tehokas, niin siihen oon nyt totutellut.
Ja
Opal kiva, että iloitse punaviinistä! Muista kohtuus sitten, ettei tule pää kipeäksi.
Ja munkin puolesta kiitos kaikille, että olette olemassa, tää on vaan niin siistiä, kun on samassa jamassa olevia muitakin! Ja on kanssa ihana kun täällä käy välillä noita odottajia tsemppaamassa, niinku
Piip ja
Unico. :heart: Siitä tulee hyvä mieli! Toivotaan tosiaan, että tää pino pysyy vaan hengissä ja pikkuhiljaa porukkaa tulee uutta ja me "vanhat pierut" päästään odottelijoihin ja pidetään puolestaan sitä pinoa elossa.
Ihanaa! Viikonloppu tapetteja repien! Tosi terapiaa...