Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

Myrtle mahtava listaus oireista munkin mielestä! :p Huippu oli sitä lukee!

Katinka mun mielipide tulee nyt vähän myöhäs, ku en oo tänne aiemmin taas kerinny, mut musta teillä peitonheiluttelut osu aikas kohdalleen, ja mä ainakin kannata tota mieluummin liian usein peittojen heiluttelee oviksen aikana, ku liian vähän! ;) Toivotaan et ajotus osu kohdilleen, tai osuhan se, mut et tulis mukava tuloskin ;)

Hlemmur mäkin pähkäilin sitä, et jos ovis oisikin mennyt sulta ohi, ja veri oiskin kiinnittymisverta, toivotaan ainakin niin :) voi kai periaattees jotain välitiputtelee joillaain olla, mut ei nyt sitä toivota.

Sipsunen (toivon et se olit sinä, ku mul on niin sairaan huono "nimimuisti, ja kirjotuksesi on eri sivulla, enkä voi nimeä tarkistaa :) ) luulen et teilläkin ajotus aika kohdillaan, jos ma aamuna sait ovisplussan, ja paras aika heilutella peittoja on 24-35h ovisplussasta (mun tietämyksen mukaan, ja ainakin mun ovistesteistä lukee noin, korjatkaa jos oon väärässä), niin ma iltahan on loistava ajotus, ti ilta on just tos 36h tietämillä, eikä ehkä enää välttämättä paras ajankohta, jos ovis vaik oiskin ollu jo maanantaina. Toivotaan et ajotus ois osunu just kohilleen! :)

Sharona pääsittekö heiluttelee eilen peittoja? Toivotaan et sul ois ollu ovis vasta hiukan myöhemmin, ku plussankin sait viel tiistainakin, ja päästäs jännäämään!

ON: tänne ei mitään ihmeellistä, täti keräilee vieläkin kamppeitaan, aattelin et jos ens viikon alussa rupeisin taas tikuttaa. Muuten aikas hiljaiseloa täälläpäin. Anteeks jo valmiiks jos joku nimimerkki meni väätin tai sekotin ne kokonaan, mä oon vähän tällänen kohelo :snotty:
 




danuli79.............30........kp 7/28-35.....................yk 9
Kaapo80.............29........kp 10/28-37....................yk 7
Pikkumangusti....29........kp 13/27........................yk 4
Sharona.............28........kp 17/28-34..................1v4kk
Sipsunen............29........kp 18/28........................yk 5
Opal.................. 29........kp 20/29-41...................yk 4
Hlemmur............27........kp 22/26-35...................yk 5
Joyan.................29........kp 26/23-36...................yk 4
Katinka-82.........27........kp 29/35-42...................yk 5
Cladoceran........29........kp 29/37-42...................yk 9




Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............31
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09


 
danuli Ei heiluteltu :'( Mies tuli jiu jitsu-treeneistä kotiin ja oli saanu potkun nassuunsa. Kävi pikkusen sääliksi kun se tuli sisälle, sanoi, että käy vaan äkkiä suihkussa ja syö jotain, ja tulee sitten sänkyyn. Silmät pyöri päässä rassulla. Sanoin sille sitten, että ei huolehdi turhia, ja menee nyt vaan rauhassa rauhoittumaan ja ottaa vähän kipulääkkeitä vaan.. :D

Tänään vasta alkoi olla merkkejä valkkarista, mutta tietenkin mulla on iltavuoro, ja pääsen kotiin vasta aika myöhään...Aion silti heilutella peittoja, vaikka varmaan jo myöhäistä onkin!!!!! :heart: Lämmöt ei tosin vielä ole nousseet... hmm...
Hehehe, alkaa olla jo aika epätoivoista tämä oviksen bongailu, varsinkin kun takaraivossa koko ajan soi ajatus, että en välttis ovuloi ollenkaan.

Missä kaikkien oireilut on? :D
 
Kerropa se, Sharona.

Niin tai onhan täällä oiretta ollut jos jonkinmoista, mut ei meinaa nyt noi lämmöt nousta. Vähän hiipii ajatus ovuloimattomuudesta takaraivoon täälläkin. Mutta siis jos ovuloisin niin kyllä se nyt varmaan ohi jo olisi. Peittoja ei sit jaksettu keskiviikkona heilutella mut muodon vuoksi sitten vielä eilen kuitenkin. Saa nyt sii. Toivo ei ole kovin korkealla ja todennäköisesti yk 6 kohti tässä mennään.

Toivottavasti teillä muilla samoissa ajankohdissa elävillä on vielä yritysaikaa jäljellä tällä viikolla.
 
katinka Mulla on sama juttu, lämmöt ei vieläkään ole nousseet, ja alkaa usko loppua. Mutta eipä sille minkään mahda, ei auta kun odotella ensikertaa! Meilläkin eilen ihan huvin ja urheilun vuoksi pupuiltiin, mutta ei tosiaan ole mitään toiveita tämän kierron suhteen, kun sen ovisplussan suhteen ei tosiaan oo mitään jälkimaininkeja ollut. :/

Kivaa perjantaita kaikille!!!

:flower:
 
Sharona ihana sun mies ku tuollai sano, vaik olo olikin varmaan kaikkea muuta vaakamamboon sopiva :) Mut ihana et hänkin kokeen tän vauva-asian tärkeeks ja ymmärtää et ne otolliset päivät kierros on aika vähässä. Hyvä et kuitenkin peittoja heilutitti, vaikka ees huvin vuoks, ja musta ainakin on kiva aatella, että vaikka ees vaan ihmeen sattuessa sitä kuitenkin vois olla raskaana. Kivempi sit on tädin tuloo/poisjääntiä ootella, kun on ees vähän mitä ootella ;)

Mä luulen et mul kans oli viime kierto ovuloimaton, vaik testiin sain plussan ja rinnat oli arat, mut sellasii tuntemuksii mitä edellisissä kierrois on olliut, ei ollut viimeks.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Sharona ihana sun mies ku tuollai sano, vaik olo olikin varmaan kaikkea muuta vaakamamboon sopiva :) Mut ihana et hänkin kokeen tän vauva-asian tärkeeks ja ymmärtää et ne otolliset päivät kierros on aika vähässä. Hyvä et kuitenkin peittoja heilutitti, vaikka ees huvin vuoks, ja musta ainakin on kiva aatella, että vaikka ees vaan ihmeen sattuessa sitä kuitenkin vois olla raskaana. Kivempi sit on tädin tuloo/poisjääntiä ootella, kun on ees vähän mitä ootella ;)

Mä luulen et mul kans oli viime kierto ovuloimaton, vaik testiin sain plussan ja rinnat oli arat, mut sellasii tuntemuksii mitä edellisissä kierrois on olliut, ei ollut viimeks.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
danuli Se on ihana mies :heart: Täytyy sanoa, etten ole koskaan tavannut yhtä huomaavaista ja rakastavaista olentoa. Sen takia varmaan naimisiinkin menin, hehheee.. Ja hän todella haluaa lapsia, oli se osapuoli joka ensimmäisenä vauvantekoa ehdotti, ja odottaa tädin tuloa joka kuukausi yhtä kauhulla kun minäkin (ellei jopa enemmän). :D

Osa-Ällö-varoitus
Joo, tänään aamulla oli lämmöt vielä siellä 36,6 ja nyt kotiin tullessa 37,1c' mutta siis aikaisemmissa kierroissa en ole ikinä edes mitannut aamulämpöä, siis sitä ensimmäistä ennen sängystä nousemista, joten en osaa sanoa tapahtuikohan tosiaan ovis sitten eilen iltapäivällä kun sitä valkkariakin oli näkyvissä, tosin ei mitenkään runsaasti, ja mulla kyllä juili oikein huolella munasarjan kohdalla ja lämmöt nousi vasta nyt päivällä?
Tai sitten jos on se PCO ja ei ovulaatiota tapahtunut silloin kun piti, niin ne lämmöthän saattaa heilua miten sattuu sen keltarauhaskystan takia. Who knows!

Missä on Clado ???? :)

Ja mitäs muille kuuluupi näin perjantaina? Onko teillä jotain suunnitelmia viikonlopulle?
 
Kiitos kaikille :wave: optimistisista sanoista että mulla ois ovis menny ohi ja kiinnittymisen takia tihkuttaisi. Mutta enpä usko niin olevan. Ei ole mitään ovislimoja tms. näkynyt. Se tihkuttaminenkin loppui. Jos olisi ovis samaan aikaan ku viime kierrossa, niin pitäisi olla tänä viikonloppuna. Peitonheilutuspuolella on ollut aika ahkeraa viime aikoina, joten jos sitä ovista nyt ei hoksatakaan, niin silti saatetaan olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa :LOL: .

Sharona eikös se Clado ole nyt siellä jossain reissussa...
 




danuli79.............30........kp 9/28-35.....................yk 9
Kaapo80.............29........kp 12/28-37....................yk 7
Pikkumangusti....29........kp 15/27........................yk 4
Sharona.............28........kp 19/28-34..................1v4kk
Sipsunen............29........kp 20/28........................yk 5
Opal.................. 29........kp 22/29-41...................yk 4
Hlemmur............27........kp 24/26-35...................yk 5
Joyan.................29........kp 28/23-36...................yk 4
Katinka-82.........27........kp 31/35-42...................yk 5
Cladoceran........29........kp 31/37-42...................yk 9




Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............31
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09


 
Joyan Minä olen käsittänyt noista lämmöistä, että joka kuukausi 12-24h ovulaation jälkeen nousevat lämmöt (kun munasolu on irronnut follikkelista ja siitä muodostuu keltarauhanen, joka aiheuttaa lämmönnousun), ja jos on raskaana, lämmöt jäävät ylös, kun taas jos ei, lämmöt tipahtavat juuri ennen kun kuukautiset alkavat.

Eli siis toisin sanoen, ei raskautuminen sitä lämmönousua aiheuta, vaan ovulaatio.
Sekin on täysin yksilöllistä, kuinka paljon nousee, ja mistä mihin.
Jos on normaalilämpö esim. alkukierrosta 36,2'c -saattaa olla, että "raskauslämmöt" ovat 36,7'c jne.........
 
Kiitoksia nopeasta vastauksesta Sharona :)

Mä oli jostain hölmöillyt, että sen ovulaation myötä lämpö nousee, mutta että sit viel nousis jos on raskaana. Noh, tämä ei nyt auttanut ollenkaan tähän paniikkipäiviin, koska vielä ainakin on lämpö korkealla. Yritän ajatella silti mieluummin "pessimisti ei pety"-asenteella.
 
On tämä kyllä melkoista aaltoliikettä tämä vauvakuumeilijan elämä..! kp28 maha täynnä perhosia (joka tulkitaan raskausoireeksi), sitten kp1:sta alkaa masennus ja varmuus, ettei raskaaksi voi tullakaan... jossain kp4-7 kohdalla alkaa löytyä taas taistelutahtoa, ja sitten alkaa jännittäminen, missä kohtaa on ovulaatio ja seksihulluus. kp 17 on aivan varma ettei sitä ovulaatiota ollutkaan ja masennus iskee... ja sitten taas jossain kp28 kohdalla alkaa bongata ties mitä oireita, ei ihmekään et mahassa kuplii kun on koko kuukauden jännittänyt. Ei oo helppoo :D
 
Hahaha :LOL: Yhdyn täysin kommenttiisi! Mulla tuli yllättäen eilen vatsalihakset illalla kipeiksi ja on vieläkin = selkeä raskauden merkki, vaikka ovulaatiota ei ehkä ollutkaan, ja mikä hauskinta, toissapäivänä heiluteltiin peittoja, että aika nopsakasti noi oireetkin alkoi! :D

P.S Mansikka-tiramisu on juuri tehty, nyt jääkaapissa odottamassa iltaa.. NAM!
 
Joyan mäkin yhdyn täysin sun kommenttiisi ;) On se vaan sekin aika hassua, miten sitä jaksaa joku kierrossa kuitenkin tsempata itsensa ja sitä taistelutahtoa löytyy, vaikka kp 1 onkin niin maassa, ja varma ettei sitä vauvaa ikinä suoda itelle, mut niin siinä vaan käy et toiveet taas herää kun ovis tai oletettu sellanen lähestyy :) tosin sit on myös kauhee masis, jos ovistestissä plussa, ja ei pääse peittoje heiluttelee, ku haluis et ois ees joka kierto se pieni/olematon mahis et ois raskaana, ja jaksaa sit taas ajan ennen tädin tuloa, ku muuten tuntuu et seuraavaan ovikseen on niin pitkä aika, eikä sitä jaksa oottaa, jos ei oo välissä jotain muuta odoteltavaa :p Tsemppiä sulle piinailuun!

Olikin näköjään viimeks tullu mun teksti kahteen kertaan, toivottavasti nyt vaan ihan vaan yhden kerran ;)

Sharona toi mansikka-tiramisu kuulostaa superhyvältä, maistus kyllä mullekkin =)
 




danuli79.............30........kp 10/28-35.....................yk 9
Kaapo80.............29........kp 13/28-37....................yk 7
Pikkumangusti....29........kp 16/27........................yk 4
Sharona.............28........kp 20/28-34..................1v4kk
Sipsunen............29........kp 21/28........................yk 5
Opal.................. 29........kp 23/29-41...................yk 4
Hlemmur............27........kp 25/26-35...................yk 5
Joyan.................29........kp 29/23-36...................yk 4
Katinka-82.........27........kp 32/35-42...................yk 5
Cladoceran........29........kp 32/37-42...................yk 9




Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............31
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09


 
TADAA! Täällä ollaan! B) Terveisiä aurinkoisesta paratiisista. Ah mitä täydellisyyttä koko viikko... 23-29 astetta lämmintä, uima-altaat, meren aallot, paljon hyvää ruokaa (koko ajan nälkä ). Peittojakin tuli heilutettua joka päivä :D tosin ollaan jo luteaalivaiheessa, joten eipä niistä vauvantekoiloa ollut, mutten kylläkin. ;)

On ehtinyt jo hiukan olla ikäväkin teitä ja täällä piinahuuruissa lueskelen koko viikon aikana kertyneitä juttuja. (ja kirjotan jutut tosiaan ensin muistioon, niin ei sit harmita, jos katoo)

Myrtle mikä lista! :LOL: eipä jää paljoa täydennettävää ja lomatuliaisina on ehkä jo kaikki nuo. Ehkä vois jotain nippailuja tai juilimisia laittaa vielä. Ite en kyllä oikeen tiiä mitä ne oikeestaan on, mutta aina välillä on jotain sellasta mitä ne vois olla ;) Buhahahaa... Ja ainahan vois lisätä sen, että oireet on vähintäänkin täysin erilaisia kuin koskaan ennen!

Ja mitä ihmeen teletappeja? Onks täällä ollu jotain teletappi-hässäkkää vai enksmä vaan tajuu? B)

kp28 maha täynnä perhosia (joka tulkitaan raskausoireeksi), sitten kp1:sta alkaa masennus ja varmuus, ettei raskaaksi voi tullakaan... jossain kp4-7 kohdalla alkaa löytyä taas taistelutahtoa, ja sitten alkaa jännittäminen, missä kohtaa on ovulaatio ja seksihulluus. kp 17 on aivan varma ettei sitä ovulaatiota ollutkaan ja masennus iskee... ja sitten taas jossain kp28 kohdalla alkaa bongata ties mitä oireita, ei ihmekään et mahassa kuplii kun on koko kuukauden jännittänyt. Ei oo helppoo :D
JUURI NÄIN Joyan :D Tosin meikällä kp:t hiukan erit.

ja vähän (.): tässä kierrossa olikin tosiaan tuo ovis sitten aiemmin kun ennen, eli kp 17-19. Nyt elellään siis jo ihan täysin piinapäiviä, vaikka (muka) oonkin koko viikon ollut ajattelematta asiaa.

Rinnat oli melkein koko loman ihan tosi kipeät, enkä voinut olla mahallaan ja siksi osittain oonkin grillannut itteäni vaan mahapuolelta. Sama jatkuu edelleen. Kn on ollut ylhäällä melkein ulottumattomissa koko viikon, jos heti aamulla on kokeillut. Jos ei, niin sitten siitä ei oikein ole ottanut tolkkua.

Eilen oli ihan sellainen olo, että täti tulee. Aamulla (huonosti nukutun yön jälkeen) kn oli pehmenneen oloinen, aamupäivän oli sellainen fiilis, että tekee mieli vaan huutaa ja itkeä ja raivota. Laitoin koko kotimatkaksi kupinkin paikoilleen. Illalla alaselässä poltteli totutusti kuin tädin ollessa ekoja tunteja kyläilyreissullaan.... Siltikään kupissa ei ollut illalla mitään, eikä tänäänkään ole ollut. Otin kupinkin pois. Kaikki oireentyngät meni ohi. Ihan hetkessä. Väkisinkin tässä alkaa toiveet nostella päätään.

Oon jo ehtinyt miettiä, kuinka luikertelen ensi perjantain pikkujouluista juopottelematta ja ajatellut, vieläkö tässä ehtisi keväthäät tanssia, ennen kuin pikkuinen syntyisi. Vaarallisia ajatuksia, pois tuollaiset.

Nyt siirryn tutkailemaan Sharonan BBC-linkkiä. Kivaa olla kotona.
 
Cladoceran Tervetuloa takaisin! Tuossa sivun alalaidassa, aina kun viestiä kirjoittaa, pyörii joku mainos. Välillä siinä on pyörinyt semmoinen ärsyttävä Teletappimainos. Eli semmoisista teletapeista täällä on vaan puhuttu.
 
jaajuu... :LOL: mä hiukan ihmettelin, että mitähän teletappeja teidän ruuduilla oikeen hyppelee.

Ja vielä muoks:

Piti toteamani, että ystäväni raskaus ei sitten juuri häirinnytkään reissussa. Tuntuu, että ehkä se raskauskateus (lienee verrattavissa miesten peniskateuteen) on sellainen ensikuuleman shokki ja sitten kun ajatukseen tottuu, niin ei se sitten niin kauheaa enää ole. Vai miten teillä muilla on mennyt?

Ystävän raskauden sijaan pahemmalta tuntui ihan ventovieraat, joilla oli pari pientä tenavaa ja vielä lisäksi maha söpösti kupulla. :ashamed: Se on kyllä ehkä vähän outoa.

Onneksi meillä oli K-14 hotelli, jossa melkein kaikki muut oli saksalaisia all inclusive -mummoja ja pappoja. :LOL:
 
Cladoceran tervetuloa takaisin! Ihanalta tuo sun lomas kuulostaa, lämpöä, hyvää ruokaa, meri ym. tahtoo kans! :) Tosin meil kaikki säästöt meni asunnon remppaan, joten ei varmaan ihan lähiaikoina ole varaa mihinkään lähteä. Toivotaan et täti pysyis poissa, ja pääsisit plussan testaamaan! Ajattelitko minä päivänä testata? Noi ajatukset on juu hiukan vaarallisia, mutta pitäähän sitä haaveilla, ei aina jaksa olla pessimistinen ;) Peukut on kyllä sulle pystyssä!

Juu noista raskaana olevista kavereista, aluks sitä on juu enemmän kateellinen, mutta sitten siihen vaan tottuu ja se tuntuu ihan ok:lta. Ja parempihan se on ettei sitä kateutta mietikkään, tai siis lietso itseään et miks toi ja toi on raskaana, mut itelle sitä ei suoda. Mulla on yks kaveri raskaana ja vaikka aluks olinkin siitä kade, ku heillä on jo pieni tyttö, niin nyt jo täysillä oon mukana ja kyselen kaikkee oireista ym. ja iloinen olen hänen puolestaan. Mut joo kyl noi tuntemattomien vauvamassut saa kateellisia ajatuksia, ja kun ne massut on musta viel niin söpöjä ja toivos et joku päivä itelläkin ois sellanen!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 




danuli79.............30........kp 11/28-35.....................yk 9
Kaapo80.............29........kp 14/28-37....................yk 7
Pikkumangusti....29........kp 17/27........................yk 4
Sharona.............28........kp 21/28-34..................1v4kk
Sipsunen............29........kp 22/28........................yk 5
Opal.................. 29........kp 24/29-41...................yk 4
Hlemmur............27........kp 26/26-35...................yk 5
Joyan.................29........kp 30/23-36...................yk 4
Katinka-82.........27........kp 33/35-42...................yk 5
Cladoceran........29........kp 33/37-42...................yk 9




Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............31
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09


 
Huomenta kaikille ja tervetuloa takaisin Clado :flower:

Täällä meni viikonloppu ihan liian nopeaan ohi, lauantaina käytiin kamun järjestämissä bileissä, mutta oltiinkin kotona jo heti yhden jälkeen. Eilinen menikin sitten maatessa, syödessä, syödessä lisää, leffoja katsellessa, ja mainitsinko jo syömisen?

Tänään menen antamaan taas verinäytteen labraan, ja sitten onkin vaan odotusta kehissä seuraavat kolmisen viikkoa. Multa jää firman pikkujoulutkin välistä, kun ne on just päivää ennen sitä lääkäriä.. Noooh, ei se mitään, voihan siellä näyttäytyä ja käydä syömässä kuitenkin, heheee.. :D

Koskas teillä muilla alkaa testailut?

Kivaa viikonalkua kaikille! :heart:
 
Tervetuloa takaisin Clado ja HUI! Eikös sulla tosiaan ala olla sitten dpo:t täynnä jos ovis oli kp 17-19. Vaikuttaa lupaavalta.

Ja joo, kyllä niitä oireita itse kullekin kehkeytyy kummasti viimeistään kun ovis on ohi, usein jo ennen sitä. ;) Tämä kierto on kyllä meikäläisellä ollut monella tapaa hiljaiseloa, ei oo oikeen ollut mitään oireita ennen eikä jälkeen oviksen. Ajatuksissa alkaa olla jo tosiaan yk 6 vaikka dpo on ehkä vasta noin 5. Siis jos sitä ovista olikaan. Kyllä ne lämmöt sitten lopulta nousi loppuviikosta, mutta jotenkin kovin hitaasti. Mutta männessä näkköö kuin käy.

Ois kyllä tosi ihana päästä aurinkoon ja lämpöön. Tänä aamuna kapusin takaisin sänkyyn kun taaaaaaaaaaaaaas satoi vettä. En ala mitään. Hirveen kiva sitkuttaa pyörällä töihin 7km kun aina vaan sataa vettä. :(

No mutta positiivisempaa viikonalku muille! :)
 

Yhteistyössä