Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Menkat alko perjantaina :'( Harmittaa ja masentaa. Kaiken kukkuraksi puhkesi päälle vielä kunnon flunssakin, joten olo on tosi kurja. Onneksi mä pääsen ens viikolla pariksi viikoksi reissun päälle, niin on jotakin kivaakin, mitä odottaa. Toisaalta en voi olla harmittelematta, että siellä reissussa ollessa menee sivu suun tämän kuun tärppipäivät...Toivottavasti muille käy parempi tuuri!

La Mer: mulla ainakin on ihan pelkkiä tikkuja, joita luetaan kuten raskaustestejä: kaksi viivaa kertoo hormonihuipusta ihan ilman lukijaa. Netistä olen tilannut ja moni tuttu käyttää samoja.

Eli täällä kp3 ja yk5, joka siis tulee menemään ihan plörinäksi :(

Vadelmaunelma: :hug: :hug: :hug: iso hali ja voimia!

Gilmore: :hug: sullakin jo nuin pitkällä yk:t :(

teetee: :hug: voimia

Pitipä tulla manaamaan, perjantaina sitten taas ne alkoivat ja hillittömät kivut niiden kanssa :( Ei kivaa, nyt on alkanut oleen joka kierto kunnolla kipee :( no josko joskus helpottaisi. Onneksi se suurin tuska on vain 2päivää, sit pärjää ilman lääkkeitä. Mut noi 2päivää onkin et mitä ihmettä sitä ottais kun tuntuu etttei mikään auta.

Hyvää naistenpäivää!
(Huomaa olevansa nainen, kun verta näkyy :kieh: Plääh, yöks ei kivaa...)

voimia kaikille! Ja naistenpäivää, mää en saanu ees ruusuja :( heh, mutta naiset, kyllä se viä tärppää! Aivan varmasti.

mä muuten mietin semmoista, onko kenelläkään tietoa, että aloitin kovan painonpudotusdietin niin sen vaikutuksia raskaaksi tulemiseen? Kesäksi kuntoon, mutta eikai tämä estä hedelmiä?

voimia kaikille, kevät tulee ja aurinko paistaa! :hug:

la mer, käsittääkseni jo muutaman kilon painonpudotus parantaa hedelmällisyyttä. jos siis on mitä pudottaa, alipainohan taas voi sotkea kiertoa. millainen dietti sulla on kyseessä? mulla pudotus lähti hyvin käyntiin marraskuussa, mut nyt on jo pidemmän aikaa junnannut paikallaan. neljä kiloa olisi vielä saatava pois, 6,5 kg on jo lähtenyt. tsemppiä sulle projektiin!

täällähän on apeutta ilmassa... :hug: jaksamista kaikille! kevät tuokoon rutkasti onnea tähän pinoon! :heart:

Onpas tänne kirjoteltu sitten viime kerran...
:hug: kaikille joita täti riivaa. :x Yritetään tsempata, kyllä tähänkin ketjuun on pakko tulla plussia kevään aikan, perhana sentään!
Vadelmaunelma Ei oo kivoja tommoset kekkerit varmasti. Onneks voit tulla tänne purkamaan kaikki "kielletyt" ajatukset. Täällä ei ole sellaisia =)

ON: Mulle ei kuulu mitään erityistä. Yritetty pitää menoa yllä makkarin puolella, mitä nyt muulta elämältä on ehditty. Eli ei nyt joka päiväistä ole se, joten sen vuoksi tässä olen vähän skeptinen onnistumisen suhteen. Päivien laskeminen on ihan arpapeliä, kun tää on tosiaan vasta toinen kierto luomuna. Katsellaan, tällä hetkellä on aika rauhallinen olo tämän asian kanssa. Nyt jo kolmatta päivää juilii alavatsaan vasemmalle. Aluksi ajattelin, että se olis nyt se ovis, mutta ei kai se nyt kolmea päivää kipuile?!?

salome juu, oon vähentänyt kilokaloreita siten että kulutan noin 2000 kcal pv. Ei ole mikään rääkki, mutta pitäisi lähteä kiloja pois, 6 kg on jo ihan hyvä. Vaikeetahan se on hyväskähimoja hallita, varsinkin jos on vähän lohtusyöjän vikaa..

minäkin toivon että kevät toisi plussaa pinoon ja kyllä se tuokin! :flower:

Täällä menossa kp26, eli menkkoja odotellaan... En todellakaan jaksa uskoa, että tässä kierrossa olis mitään tapahtunu. No, ainakin se hyvä puoli tässä on, että nyt mulla ei ole minkään laisia "raskausoireita" (jos ei vielä menkkaoireitakaan), joten olen ilmeisesti ainakin onnistunut psyykkaamaan itseni olemaan kuvittelematta turhia.
Mutta kyllä tähän pinoon vielä tämän kevään aikana plussia saadaan, ihan varmasti!
Eteenpäin sanoi mummo lumessa!

Heippa,

Surffailin täällä sivuilla pitkästä pitkästä aikaan ja huomasin, että mut on merkitty tonne taustailijoihin. Keskusteluun osallistuminen vain jäi jossain vaiheessa työ- ja opiskelukiireiden takia ja sitten kun plussa tuli, niin en ole näillä sivuilla käynyt.

Meillä siis yrityskuukausia oli 6 ja plussa tuli elokuussa 2008. Nyt olen äitiyslomalla rv 34 +6. Meillä tärppäsi, kun otin ovulaatiotikut käyttöön. Mulla oli melko epäsäännölliset kuukautiset ja ovulaatio saattoi olla vähän koska tahansa, mutta ovulaatiotikkujen avulla onnistui ajoitus oikein!

Sitä ei koskaan voi tietää koska tärppää. Anoppini kysyi minulta yllättäen jouluna, että miten kauan meillä kesti raskauden alkuun saaminen. Häkellyin tosi paljon, mutta anoppi kyseli hyvässä hengessä ja kertoi myös, että heillä oli aikoinaan mennyt 2 vuotta ennenkuin mieheni on saanut alkunsa ihan luonnon menetelmin. Tämän jutun halusin vain kertoa sen takia, ettei toivoa kannata heittää, vaikka yrityskuukausia kertyisikin.

Siirryn taas taustailemaan, mutta halusin vain tulla kertomaan hyvät uutiset näin jälkikäteen :)

Onnea kaikille lasta toivoville ja jaksamista ! :hug:

-Iines

Toivo79...........29.........kp 4/27-32
Gilmore............29..........kp 5/30-35.............yk 17
teetee.............29..........kp 6/31-39...........yk5
maikkis123......29.........kp 9/24-26...........yk 7 (km 09/08)
delfis...............29.........kp 15/28-36.............yk 7
salome............28.........kp 18/33-37............yk 3 (km 12/08)
La Mer.............28..........kp 24/26-29..........yk 3
vadelmaunelma..29......kp 25/25-26.........yk 18
Hallama80.......28.........kp 26/30................yk 2
Hille79.............29.........kp 27/28-34...........yk 6
Sharona..........28.........kp 32/28-40...........yk 5
JoJo79.............29..........kp 34/37.................yk 6

Taustalla:

Sun Rise..............28
Ada.....................29
Unico..................29
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30

Plussanneet:

Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009

Pahoittelut kaikille jotka saivat tädin kylään :hug: Sais nyt kokonaan kadota tältä palstalta.

Ja Iinekselle onnittelut :) Siellä onkin viime metrit menossa, onnellista loppuraskautta ja vauva-arkea teille :flower:

Ja vähän omaa napaa. Täällä vähän pitänyt palstataukoa, kun on ollut sen verran kiire töissä että kotona. Eilen sain tilaamani CB:n digit. ovistestin, ja tänään piti vähän testailla sitä. Testasin samalla uusia liuskatestejä mitä tilasin, joita voi myös käyttää aamuvirtsasta. Tulos oli odotetusti nega, mutta ihan kiva nähdä että molemmat testit antoivat samansuuntaisen tuloksen, joten nyt voi haamuilla niiden liuskojen kanssa ja säästää sitä CB:tä tärppipäiviin. Ovista odottelisin tuossa viikonlopun paikkeilla. Nyt on vaan jotenkin kaikkea menossa, joten ehkä se nega ei olisikaan maailmanloppu tällä kertaa (niinhän sitä tässä vaiheessa uskottelee... :LOL: )

Plussatuulia ja tsemppiä piinailijoille!

Heippa ihanat naiset! :wave:
Anteeksi, kun en ole pitänyt teitä ajantasalla. Viimeiset 3-4 viikkoa tehty töitä kellon ympäri ja viime kierrossa jäi oviskin hyödyntämättä. Ollaan uudessa kierrossa ja uudet kujeet tiedossa ;) Eli mulle saa päivittää kp 15/28-36 ja yk jo 7

Oikein mukavaa päivää kaikille!

iines, onnea ja hyvää vointia odotuksen loppumetreille!

maikkis, mäkin odottelen ovista viikonlopulle. jännätään tän kierron tuloksia siis yhtäaikaa. d:Db mulla on nyt ihme ja kumma sellanen fiilis et plussa tulee sit ku tulee, mun hermoilu ei siihen auta. mutta kai sitä pitää pientä toivoa joka kierrossa pitää yllä.

delfis, tsempit sulle tähän kiertoon!

hille, jospa se täti ei tuliskaan... :D

Täällä on alkanut toiveet heräillä... Kolme päivää tosiaan juili alavatsassa vasemmalla ja tuntui semmoinen paine aina illalla. Nyt kun se on loppunut niin on alkanut nipistelemään samoilla alueilla. Lisäks valkovuoto on jotenkin kummallisen runsasta, oikein lurahtelee välillä... Niinpä nyt täällä on toiveet aika korkealla ja huomaan että tarkkailen taas kroppaa aika tavalla. Pelkään vaan että olen kehittänyt nämä oireet ihan tyhjästä...
Perjantaina on pakko testata jo, koska illalla pitäis mennä istumaan iltaa työkavereiden kanssa niin täytyyhän se tietää onko lasissa limsaa vai siideriä. ;)
Huh, kun jännittää jo.

Moikkis taas,

Töissä taas hummunmylly vähän hellittää, niin ajattelinpa käyttää loppupäivän oikein hyödyllisesti:)
Joo, edelleenkään ei ole oikeastaan minkäänlaisia tuntemuksia (kp28), mutta äsken vessassa käydessäni huomasin pikkareissa ihan aavistuksen vaalearuskeaa valkovuotoa... Joten joko menkat alkaa tosi "hiipien" tai sitten josko kuitenkin... Yleensä mulla alkaa menkat kyllä suoraan kunnon "lurahduksella" ja sitä ennen selkä/vatsa on tosi kipee noin 2 tuntia, joten tiedän kyllä koska ne alkaa... Hermoja raastavaa!! Mutta tässä melkein puolen vuoden kokemuksesta viisastuneena en kyllä aio mitään testejä tehdä ennen sunnuntaita/maanantaita.
Maikkikselle ja salomelle onnea oviksen metsästykseen!

Toivo79...........29.........kp 6/27-32
Gilmore............29..........kp 7/30-35.............yk 17
teetee.............29..........kp 8/31-39...........yk5
maikkis123......29.........kp 11/24-26...........yk 7 (km 09/08)
delfis...............29.........kp 17/28-36.............yk 7
salome............28.........kp 20/33-37............yk 3 (km 12/08)
La Mer.............28..........kp 26/26-29..........yk 3
vadelmaunelma..29......kp 27/25-26.........yk 18
Hallama80.......28.........kp 28/30................yk 2
Hille79.............29.........kp 29/28-34...........yk 6
Sharona..........28.........kp 35/28-40...........yk 5
JoJo79.............29..........kp 36/37.................yk 6

Taustalla:

Sun Rise..............28
Ada.....................29
Unico..................29
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30

Plussanneet:

Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009

nyt tulee hermoheikon vuodatusta... tänä aamuna bongasin ovislimat, vielä ei ole pahemmin jomotellut. ongelma on vain siinä että makuuhuoneessa on ollut hiljaista viime viikonlopun jälkeen. :( tänään ja huomenna on kauheasti kiireitä, joten vähän huonolta näyttää. olen nyt sumplinut täksi illaksi hetken yhteistä aikaa, mutta nyt tämä alkaa mennä jo sen stressaamisen puolelle mitä olen yrittänyt välttää. ja miehellekin tulin sanoneeksi että NYT olisi se aika, joten varmaan kivat paineet ja vielä jos kiireessä täytyy hommat hoitaa. paniikki! eikö ole kuitenkin ihan hyvät mahikset, jos tänään illalla ja huomenna aamulla vielä saisi peitonheilutukset hoidettua? milloin ovis tapahtuu oikeasti ovislimoista laskettuna? pliis rauhoittakaa nyt joku mua.

maikkis, toivottavasti siellä varmistellaan paremmalla menestyksellä. :wave:

salome täällä ollut vähän samantapaista sumplimista. Ovislimat bongattu ja eilen peittoja heiluteltu. Yritän vielä varmuuden vuoksi järjestää viikonlopuksi yhteistä aikaa. Meillä kans molempien työkiireiden takia jäänyt tuo yhteinen aika vähemmälle. Viime kierrossa ei ollut toivoakaan, että pääsis sitä ovista hyödyntämään.

En tiedä oonko ihan pihalla tuosta oviksesta, mutta limailu voi kestää useammankin päivän ja ovis tapahtuis viimeisenä limapäivänä. :LOL: ihanaa tekstiä!
Ootko seuraillu lämpöjä? Niiden perusteella täällä ainakin ovis vielä tulematta. Tsemppiä tähän iltaan ja huomiseen aamuun! =)

kiitti delfis! en ole lämpöjä koskaan mittaillut, joten enpä siitä nytkään hullua hurskaammaksi tulisi. mulla limailut kestää tasan päivän, joskus kaksi. voi luoja että sitä voi olla sekaisin... :ashamed: nyt näyttäisi kuitenkin käyvän hyvin, kun mies on mennyt perumaan menojaan. en sitten tiedä onko minun panikoinnin takia vai muuten... nyt on vahvat ovisoireet päällä, en malta enää olla töissäkään kun pitäisi päästä nopeasti kotio! :LOL: kyllä taas parin viikon päästä harmittaa kun on aikaansa tälläiseen hermoiluun tuhlannut.

tsempit sulle tähän kiertoon, jospa sumplimiset tuottais nyt onnellisen lopputuloksen... :heart:

Salome: Uskoisin, että "ehditte", jos tänään ja huomenna puuhastelette. Käsittääkseni esim. inssit tehdään yleensä ovisplussaa seuraavana päivänä eli esim. jos ma-aaamuna clearblue näyttää plussaa, tehdään inssi tiistaina...Tosin siinähän se tavara "syöksyy" perille huomattavasti nopeammin...

Täällä valmistaudutaan soittamaan maanantaina klinikalle ja varamaan hoitosuunnitteluaikaa. Täytin tässä juuri viikolla 30 ja täti näyttää ainakin muistavan merkkipäivääni - ikävä kyllä :headwall: Alistuneena hain jo apteeksistakin kassillisen särkylääkkeitä. Hautaudun sänkyyn viikonlopuksi, ryven itsesäälissä ja sitten joudun vielä tekemään töitäkin - vaikka sitten sängystä käsin.... Ensi viikon opetukset on nimittäin suunnittelematta ja nyt on ainut mahdollisuus tehdä ne työt viikonloppuna. Kyllä on hehkeää!

PS. Hille: toivottavasti sulla on vaan vuotoa "vanhasta muistista" ja kyse onkin pienestä kyytiläisestä ;)

Yhteistyössä