Tervetuloa uusille! Vastailen nyt joutessani esitettyihin kyselyihin...Suosittelen edelleenkin kaikille clear bluen digitaalisia ovulaatiotestejä, tulos on selvä eikä tarvitse arpoa että onko se nyt vai ei...Sen voi myös tehdä aamuvirtsasta eli suoraan herätessä, mikä on mun mielestä tosi kätevää. Me ollaan ikävä kyllä jo niin pitkällä tässä vauvaprojektissa, että ollaan lapsettomuusohoidoissa ja klinikallakin suositellaan tuota clearbluea. Uusille tiedoksi, että meillä yritystä jo syksystä 2007 ja hermo alkaa mennä jo - tai se on mennyt jo ajat sitten ja tilalle on tullut suuri suru, ahdistus ja pelko. Olin 28v kun aloitimme ja 30 on täällä ihan just...Ja mä kun tyhmänä luulin, että mulla olisi vauva ennen kuin täytän 30 - ja niinhän sitä mulle on moni gynekologi povannutkin, että pitäisi tulla nopeasti raskaaksi, kun mulla on luomukierossakin kaikki oikein mallilaan...Mua helpottaisi huomattavasti, jos joku 100% varmuudella pystyisi sanomaan, että saan vauvan edes joskus, mutta kun kukaan ei voi sitä luvata. Kaksi hoitojen myötä saatua kemiallista raskautta on aiheuttaneet sen, että suorastaan pelkää raskaaksi tulemista, koska kaksi viivaa tikussa ei tarkoitakaan välttämättä mitään. Joskus mietin, että olisi helpottavaa, jos löytyisi joku vika selvästi, niin hoidot voitaisiin suunnata sen mukaisesti. Mutta kun diagnoosina on selittämätön lapsettomuus, niin kaikki on yhtä arpapeliä ja kokeilua. Mellä nyt menossa 4. clomikierto + terolut -yhdistelmähoito ja saa kyllä olla viimeinen. Ensi kierrossa varmaan taukoa clomeista ja muutenkin ns. välikierto ja mietitään jatkoja. Minä olisin jo valmis suoraan siihen IVF -hoitoon ja unohtaisin inssit ihan mielelläni, koska itse kerran maksamme tämän ilon. Tänään clearbluen ovistesti näytti plussaa, mutta mulla ei kyllä ole yhtään sellainen olo. Ei edes tee mieli...Kiva taas harrastaa pakkoseksiä, jee....Tuleekohan sillä väkisin vääntämisellä edes raskaaksi?!? Olisi suorastan helpottavaa, jos kaikki hoitouisi labrassa biologien avulla, niin loppuisi tääkin. Niin, kun kauan joutuu yrittämään ja vielä ajoittamaan seksin, niin alkaa mennä siitäkin alunperin niin ihanasta jutusta maku. Toisaalta se, että ei edes tee mieli tai ei ole ovisolo, voi kertoa siitäkin, että munis irtoaa vasta huomenna. Sen verran hyvin tunnen kroppani, että toisinaan lh päivän jälkeisenä päivänä vasta tapahtuu irtoaminen...Mutta joo, päivän jatkoja kaikille ja toivotaan, että aurinko paistaa joskus tännekin risukasaan! Ja uusille tiedoksi jo etukäteen, että kirjoittelen varmaan aika kyynisiä kommentteja ja valitusvirsiä, mutta tää on oikeastaan ainut paikka, missä sen voin tehdä :/ .