Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Opal tervetuloa klubiin! pinnaa kysyy kyllä... Toivottavasti jossain säällisissä rajoissa pysyy sullakin. Ite lasken säälliseksi vielä, jos jää alle 45 päivän. :)

Hlemmur Tsemppiä nyt odotteluun, aika pitkiä jaksoja sulla kyllä... Mutta mukavaa viikkoa sitten makkarin puolelle :whistle:

Odessa Mahtavaa! :flower: :heart: Isot onnittelut! Ihan selvästi plussa. Paljon tarrasukkia! Onko oireita? Mitkä kp:t menossa? *ai miten niin utelias* B)
 
Paljon Oonea Odessa!!! :) :) :) :flower:


Kylläpä nyt huomaa, kun on nyt jokusen viikon elänyt ilman pillereitä, miten ne oikein vaikuttaa..tai siis ei enää vaikuta.. hiukset alkanut rasvottumaan ihan hurjan nopeasti (ja minä kun luulin että ne on luonnollisesti ei-rasvottuvat :D ) ja rinnatkin olleet nyt jo muutaman päivän tosi arat ja kipeät. Jospa se oma hormonitoiminta tästä siis heräilisi.. (?)
 
Onnea Odessalle ja oikein paljon tervetuloa odotuspuolelle! :flower:

Täällä taitavat nyt puhallella plussapuhurit syksyn kunniaksi. Toivotaan, että ne saavuttavat teidät muutkin pian. Odotuspuolelle mahtuu! Toivon, että etenkin ne, jotka ovat jo pitkään odotelleet, saisivat pian plussan tikkuun.

:heart: piip 15+6
 
Odessa Onnittelut, selkeä plussahan tuo oli! :flower: Kiva saada plussa tänne! Onko sulla mitään oireita? Itellä tässä on viimeset piinapäivät menossa, ja tädin pitäs kurvata päivänä minä hyväänsä. Nyt täytyy lähteä töihin, koitan illalla keritä tänne paremmalla ajalla, halusin kuitenkin odessaa tulla onnittelemaan!
 
Odessa: Onnea! :flower: :flower: :flower:

Cladoceran, hieno et oli hyvä tunti

Hlemmur, jaksuja ton vuodo ja kierron kanssa! :hug:

kaapo
, kyllä se tulee :) yritä vaan jaksaa uskoa ja toivoa

danuli
, toivottavasti sun piinapäivät loppuu samoin kuin odessan :D

Tää harrastaa nykyään aina sillon tällöin vessanpytyn halailua...
 
Voi onnea Odessa!!! :flower: :flower: :flower:

Ja toivottavasti danuli menee tuosta nyt peesissä... ;)

Pikkumangustia komppaillen, tosiaan uusia juttuja oppii tässä matkalla omasta "oikeasta" kropastaan. Meikäläisellä on alavatsassa elohiiriä! Outo tunne todellakin, mutta kai se on tuokin merkki jostain heräämisestä. Toinen juttu on sitten nuo finnit, parin viikon sykleissä iho huononee ja taas paranee ilman sen kummempaa syytä.

ON: Eilen sitten tuli vielä heiluteltua peittoja vaikka illalla ovistesti näytti jo selkeää negaa. Eli toivottavasti olisi nyt sitten se kapeampi testiviiva ja eilinen vihlaisu merkinnyt ovista (tosin tuo iltainen olisi sitten jo vähän myöhäistä). Ja toivotaan, ettei se täti sieltä saapuisi vielä ainakaan ensi viikolla.
Onneksi danulin sekä Cladoceranin tilannetta tässä pääsee ainakin ennen vielä jännäämään!! Nyt vaan plussia tikkuihin!!
 
Kiitos vaan kovasti! Mulla itsellä oli vahva usko jo muutaman päivän jälkeen oviksesta, et nyt tais tärpätä, mut aika hassuahan tuo silti on, ei oikein usko todeksi vielä!
Testiä tehdessä oli kp29.
Mut aion mä vielä tässä tehdä toisen testin, ennenku neuvolaan soittelen :LOL: *suomalaiset ei usko ennenku näkee - toisen kerran!*

Nyt toivotaan, että plussatuulet jatkuu, varsinkin pidempään yrittäneille :heart:
 
Danuli Go go! Pidetään kovasti peukkuja täälläpäin. b:)d Mulla viikko vielä, tänään dpo 7, eikä mitään tuntemuksia suuntaan saati toiseen.

Opal ei se liika jumppa varmasti pahaksi ole. Nyt sitten vaan tsemppiä piinailuun.

Ja Unicolle paljon tsempittelyjä pytyn halailuun! Täytyy muistaa, että tätä sä oot niiiiin kauan odottanut. ;) Olen vaan siis vilpittömästi iloinen sun pahoinvoinnista *hihi* (ehkä kuitenkin ennemmin sen aiheuttajasta)
 
Cladoceran :D ei mulla oo mitään muuta hätää kun miten selviän töissä kun lomat loppuu :D niinpä iteppähän tätä halusin :D onhan sekin ajan vietettä, mutta jos töissä harrastaa voi tulla sanomista :D Toivottavasti pääset kans kohta koklaamaan :LOL:
 
Heissan kanssasisaret!

Minä aloitan tänään tikuttelun, jos vaikka löytyisi ovis sopivaan aikaan!

Mä olen ollut täällä vähän hiljainen lähiaikoina. Osittain siksi, että on ollut kauheaa kiirettä, mutta osittain siksi, ettäon alkanut ahdistaa tämä tilanne. Tajusin tässä yks päivä, että siitä on jo VIISI kuukautta, kun yrittäminen on aloitettu. Se on tosi pitkä aika, varsinkin kun asia on koko aika mielessä. En tiedä miten jotkut jaksaa vuosikausia tätä prosessia... en usko, että itse jaksaisin niin pitkään.

Huh tulipa avautuminen, mutta luulen, että te ymmärrätte mistä on kyse ja mitä mun päässä liikkuu...

Plussatuulia kaikille!!!

-kaapo
 
kaapo :hug: ja jaksuja, toivottavasti se ovis löytyy, tsemppiä. Se kutenkin täällä veti mielen matalaksi kun ei saanut kiinni mut sit kun sai ja vaiks ei tärpänny niin sai kuitenkin olon et joku tässä kropassa kumminkin toimiii. Mut peukut et löytyy ja tärppääkin vielä ;) samontein
 
Pikainen moikka tänne ja onnea Odessa!

Tääl aika kuluu hääjärjestelyjen parissa ja viikon päästä alkaa lapsettomuustutkimukset. Oon vähän kahden vaiheilla, että ottaisko kuitenkin pillerit häihin saakka, vai meniskö vaan "varmoilla päivillä" nyt kun kroppansa suunnilleen tuntee, eikä se raskautuminen maailmanloppu olis, vaikka joutuiskin maha pystyssä alttarille. Enemmän ahdistaa jos hääyönä on menkat! Vaikka laskujen mukaan ei PITÄIS olla...

Ajattelin kuitenkin hoitaa nämä häät pois jaloista ennen kuin aloitan vauvakuumeilun uudestaan, joten luvassa 10kk tauko, eikä mua täälkään sitten kovin aktiivisesti näy. Taustalla toki edelleen ja välillä käyn kuulumisia lueskelemassa, ja jos nyt sattuu "vahinko" käymään, niin pitää sitten tulla panikoimaan. Tässä lähipäivinä tosin pitäis olla ovis, joten pitää nyt miettiä, meneekö jalat ristiin vai nöy. Toisaalta tuntuu typerältä nyt jarruttaa, kun tää muutenkin on näin hankalaa. Mutta katsotaan. Viikonloppuna tuli kuitenkin pupuiltua, että jos on tarkoitettu, niin jokuhan saattaa vielä kytiksellä olla munista vastassa.

Cladoceran, mä ajattelin kans aloittaa heppailun uudestaan, lähes 10 vuoteen ei ole tullut pahemmin hevosta edes nähtyä.

Iloista syksyä tyttäret!
 
Odessa, viimeistään nyt hommaamaan sitten innokkaita tallityttöjä :D
Mulla ei tällä viikolla oikein oo ollu saumaa mitään nostella tai isommin puuhailla, joten ukko kulta on juossut. Tänään taas saanut himppasen tehtyä :D kotihommia siis
 
Kaapolle :hug: tiedän tunteen,kun ahdistaa tää odottamisen odotus :| En tiä mitä taktiikkaas itä seuraavaks kokeilis..asiat pyörii kuitenkin kokoajan mielessä.. Tsemppiä!

Pikkumagnusti joo, onhan se aikamoista hormoonimyrskyä kun pillereitten vaikutuksesta kroppa herää! Hämärästi muistan vielä jotain niiltä ajoilta, oli jotenkin jännää esim. seksiä harrastaessa,kun oli mielessä, että hui, tästähän voi tulla raskaaks ;)

Myrtle ihanaa hääjärjestely-aikaa :heart: eihän se nyt niin paha olis maha pystyssä alttarille astella ;)

Opal toivottavasti oli ovis,ja saitte hyödynnettyä! Sitten vaan piinailemaan! Niinkuin Danuli ja Cladocaran Peukut pystyssä!!!! :heart:

Voi Unico kun kuulostaa ihanan raskaanaolevalta toi pöntön halailu! Mä haluuun kans!! Ja jos joskus onnistuu,niin lupaan ja vannon, että valita en, en, vaikka oksentaisin koko 9kk:n ajan! Muistakaa se :saint:

Odessa varmaan ihanaa,kun on omia heppoja. Teet vaan niin kauan ku jaksat tallihommia, sitte luovutat suosiolla hommat jollkein muulle!

ON: Ovisplussa jäi nyt tältä kierrolta saamatta :( Tikut loppu ma-aamun negaan, tänään tuli fertestin-testit postista,ja kokeilin sitte ihan varmuuden vuoks vielä tänää, eilinen siis jäi välistä, olin pissamatta melkein 4 tuntia,eli siis kupla ottassa töistä postilaatikolle :LOL: Eikä häivähdystäkään toisesta viivasta, eli en usko,että se sieltä enää on tulossa.. kun ne kovemmat mahakivutkin jäi viikonloppuna taakse.. Onpahan nyt sitten ainakin testejä ens kiertoon.. Nyt sitten vaan odotellaan kuinka pitkää kiertoa sitä tälläkertaa pukkaa..

+++++++++++++++++++++ :whistle:
 
KESKIVIIKKO 09.09.09





Kaapo80.............29.......kp 10/28-30..............yk 5
Hlemmur.............27.......kp 12/ ?.....................yk 3
Joyan..................29.......kp 15/23-36..............yk 2
IhanaOmena......27.......kp 20/28-30.............yk 2
Murmelin............29........kp 20/28-38..............yk 7 (km 1/2009)
Pikkumagnusti....29.......kp 22/?.....................yk 1
Opal................... 29......kp 25/32...................yk 2
Cladoceran.........29.......kp 33/37-42(-51)......yk 7
danuli79.............30.......kp 37/28-41..............yk 6
Toivo79...............30......kp 71/27-32..............yk 4
Gilmore...............29......kp 101/30-35..............yk 20








Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30
Höyrypää............29


[color/]


Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:[/quote]


 
Murmelin, pitää sitä muodon vuoksi valittaa :D Harmi kun testit loppu just kriittisesti kesken, toivottavasti silti oli ja saitte sen hyödynnettyä. Ja pukkaa se yökkäys kierto, mut ei sen silti tarttis olla koko aikaista yökkäystä siellä :D Melkein vois olla parempi et tulis ylös asti kun että keikkuu tossa kurkussa ;)
 
Kaapolle jaksuja ja :hug: . Mä just tuossa yks päivä mietin että kyllä se ois niin oikein että kaikki lapsia haluavat tulis heti alotettuaan raskaaks, kun meilläkin on jo 8 kk ollut pillerit pois käytössä ja eikä pikkusta vielä näy. Mitä enemmän tässä menee aikaa niin sen suurempi on jo stressi ja huoli asiasta, ja sen pienemmät mahikset tulla raskaaks :(

Myrtle tsemppiä häävalmisteluihin! Ei varmaan kandee kauheesti päätää vaivata vauvva-asioilla, ja eihän sitä tiedä vaikka luonto sit hoitaskin homman kotiin ja sulla oiskin jo häissä pikkukyytiläinen :) Mut ymmärrän et asia mietityttää, kun onhan se sellanen kerran elämässä-päivä ja haluis olla kauneimmillaan ja varsinkin pystyä nauttimaan päivästä. Mut toisaalta jos ootte kuitenkin jo vauvaa tässä yritelleet, niin onhan siinä miettitävää että haluisko varmistaa että ei oo maha pystyssä alttarilla, vai antaa luonnon hoitaa ja katsoa kuinka käy. Toivottavasti saatte asian mietittyä!

ON:Mulle saa laittaa kp 1 ja yk 7 :( Pari päivää tässä jo mekkamaisesti juilinu ja tänään sit aukes hanat, ei voi mitään, on kyl mieli aika maassa, kun luulin et ovis kuitenkin hyödynnettiin. Mulla on kyl aika stressi asuntoasioista, ollaan oma myyty ja uusi asunto ostettu, mut ei viel tiedä millon päästää muuttamaan. Nyt ei oikeestaan oo enää kauhee stressi, mut varsinkin pari viikkoo sitten oli, kun oma oli jo myyty ja uutta ei ollut vielä löytynyt. Jotenkin viel masentaa kun pikkusiskolla on ihana vauva, ja äitikin vaan puhuu siitä koko ajan, ja kun ite tietää että haluis kans oman vauvan syliin ja kun sitä ei vaan kuulu, niin kyl se mielen vähän pistää matalaks. Mut joo kai se tästä, pitää vaan keskittyy muuttoasioihin.
 
Danulille :hug:
Olen kyllä samaa mieltä sun kanssa tuosta, että kaikille haluaville soisi raskautumisen olevan helppoa, mutta kun ei niin ei....

Tuossa selailin noita lääkärien vastauksia aiheesta ja sitä on vaan rauhoiteltava itseään sillä tiedolla, että vaikka kaikki onnistuisi kohdilleen (ovis ja peittojen heiluttelut jne) niin joka kuukausi on vaan 20 % todennäköisyys tulla raskaaksi ja tosiaan se, että 90 % pariskunnista raskautuu ensimmäisen yritysvuoden aikana.

Oliko se Odessa joka kyseli muiden hevostelijoiden perään. Mulla on kaverin kanssa pv-tamma, joka on nyt kantavana, eli ainakin yksi vauva olisi tuloillaan ensi kevääksi. Tosin meidän hevonen "seisoo" ylläpitopaikassa, eli ei ihan kokoaikaisena huolena ole itsellä.

on: jotain menkkatyyppistä juilimista havaittavissa eilen ja tänään, eli voihan se olla niinkin että tämä kierto on jo kohta lopuillaan kun tuo edellinenkin oli vissiin 29 päivää. Eli sekin on taas jotain uutta, mistä pillerien aikana oppi pois, että pitää olla mukana noita suojia kassissa kun ei tiedä milloin sitä hanat aukeaa.
 
danuli :hug: :hug: kp1:stä. Ja onnea uuteen kotiin! pahin on nyt takana, kun vanha asunto myyty ja uusi ostettu. Vaikka muuttaminen on kamalaa, niin on siinä se hyvä puoli, että pääsee miettii sisustusta yms. ja onhan se uusi asunto aina ihana :)

Meillä tässä pohditaan, että mitenkähän nopeasti meillä tärppi käy. Jos tärppää nopsaan, niin ihanaa, kun pääsee asumaan joksikin aikaa kotiin. Mutta jos ei tärppää, niin sitten varmaan aletaan miettii miten päästäis asuu saman katon alle. Mulla kariutui yksi mahdollisuus, joten uusia keinoa mietinnässä. Ollaan alettu miettiä, että kun mulla ei tuo ura ala urkenee kotikaupungissa, niin muutettais johonkin muualle, yhdessä. Ei haluttais lähteä pois kotikaupungista, mutta vielä vähemmän tätä tilannetta jaksaa...

Musta tuntuu, ettei mulla on vaan aina huonoja tai muuten negatiivissävytteisiä uutisia tänne teille. Oon lähiaikoina ollut niin väsynyt ja stressaantunut. Nyt kun suurin kiire ja stressin aiheuttaja on ohi, niin en vaan osaa mennä riittävän aikasin nukkuu. Enkä myöskään nuku kunnolla, joten aamuisin on äärettömän vaikea päästä ylös ja töissä on ihan pihalla koko ajan, kun ei jaksa keskittyä.
 
Danuli :hug: Paljon jaksuja, toi on varmasti lisää ressiä tuovaa kun lähellä on vauva josta koko ajan kuulee. On sulla sitten ainakin mietittävää kun laitat uutta kotia.

opal, toivottavasti se sun kroppas nyt sitten vaan huijais eikä avaa hanoja vaan siellä on matkustaja! jaksuja odotteluun!

kaapo, ootko sä asunut vain siinä yhdessä kaupungissa? sitten se muuto varmasti on rankkaa. Mut jos on pakko ja toivottavasti löytää uuden kivan kaupungin. Ja varmasti voi tulla vielä mahdollisuus palata jossain välissä takaisin uran kanssa. Yritä jaksaa ja ennen kaikkea nukkua. itsellä monet asiat näyttäytyy parempana kunnon unien jälkeen kun väsyneenä. Ja tiedän se ei ole helppoa päästä uneen sillon ukn sitä eniten tarvitsisi :hug: sullakin nyt isoja asioita mietittävänä
 

Yhteistyössä