Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Odessa onpas jännää!! B) Pidetääns peukkuja b:)d

Hlemmur voi että... minimarsut on varmaan ihan hullun södejä. Piipittääks ne? :saint:

).( täällä oli aamulla lämmöt edelleen 36,2. Jos huomenna on noussut niin ovis oli viime yönä (ja tuli siis hyödynnettyä). Sen verran tuntui illalla selviltä oireet... Tai sitten kuvittelen taas kaiken. :$
 
Cladoceran Ei ne mitään piipitä vaan kiljuu täyttä kurkkua varsinkin jos emo on hukassa. Kovaäänisempiä kuin aikuiset marsut! :LOL:. Sitten ne pitää semmosta höpsöttely pulinaa myös (meillä on kerran aiemminkin syntynyt marsupoikue, joten kokemusta on :p).
 
Cladoceran toivottavasti ovistesti näytti oikein ja saitte pullat uuniin =) Eli oliks sulla ne kanamuna-liman tyyppiset jo noin viikko sitte? Hyvissä ajoin ennen ovista näemmä!

Hlemmur oih, eläinvauveleita :heart: Varmasti on huippusöpöjä!

Odessa peukutuksia,että olis sitä kiinnittymisvuotoo!

ON: Ovistikkuun vieläkin vaan haaleista haalein haamu.. otin nyt käyttöön clearbluendigitestin, sen pitäis kai olla ainakin luotettava..kun noi halpistikut nyt sit loppu.. Hieman masussa nipistelee..kauheeta kytätä ja odottaa,että tuleeko se ovis vai ei tuu.. tällä kyttäämisellä se siis ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen :LOL: Meinasin totaalisesti seota eilen,kun yritin jotain miehelle ehdotella,että vois taas hieman harjotella lapsen tekoo,niin siihen se sitte vaan,että ei niitä taideta sillai tahdä,kai niitä sitte tulee kun haikara tua, sillon ku sitä vähiten odottaa..hitto että otti päähän,se on siis vieläkin niin typerä,ettei oikeesti tajua tätä juttua,että kuukaudessa on vaan muutama päivä kun oikeesti voi tulla raskaaks.. No,toivottavasti me lepytään tässä parin päivän sisällä ovista odotellessa.. Kai tästä hiukan tulee aikaa myöten tällästa pakko-harrastaa-seksiä-ennen mahdollista ovista-pakkopullaa,johon sitte miehellä menee viimeistään mielenkiinto koko asiaan :( No, ei onneks sitä vahvaa viivaa tullu testiin vielä..mä jätän ton miehen nyt pariks päiväks ihan noteeraamatta,jos se taktiikka toimis paremmin..

Tosta mun sepustuksesta ei nyt kyllä varmaan tajua kukaan mitään..mutta ei se mitään, pääasia,että tulipahan purettua tääkin..

Sitten vaan tytöt alottaan syyskuun plussasaldoo!!! :heart:
 
TIISTAI 1.9





Kaapo80.............29.......kp 2/28-30..............yk 5
Hlemmur.............27.......kp 4/ ?.....................yk 3
Joyan..................29.......kp 7/23-36..............yk 2
IhanaOmena......27.......kp 12/28-30.............yk 2
Murmelin............29.......kp 12/28-38..............yk 7 (km 1/2009)
Pikkumagnusti....29.......kp 14/?.....................yk 1
Opal................... 29......kp 17/32...................yk 2
Odessa80...........29.......kp 23/34...................yk 2
Cladoceran.........29.......kp 25/32-42(-51)......yk 7
danuli79.............30.......kp 29/28-41..............yk 6
Höyrypää............29.......kp 30/26-28..............yk 1
Toivo79...............30......kp 63/27-32..............yk 4
Gilmore...............29.......kp 93/30-35..............yk 20








Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30


[color/]


Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:
 
Hlemmur, oi kun söpöjä varmasti :)

Odessa, peukkuja paljon sinne!

Cladoceran nyt jännätään ja toivotaan parasta!

Murmelin :hug: Sun täytyy takoa sen miehes päähän et kuukaudessa on vain yksi päivä millon on mahdollista saada alaulle ja sitä ei tiedä välttämättä tarkkaan milloin se on. Ja siksi pitää reenata säännöllisesti ja tiuhaan :) Että siellä on simpoja kun on aika :D Meillä kesti kun sai ukon ton ymmärtämään et se todellakin on lyhyt aika ja me emme tiedä kauanko ne simpat matkallaan viipyy joten täsmä iskut on hankalia.

Plussa tuulia puuuuuuuuuuh ++++++++++++++++
 
Voi kun ootte ihania kaikki! Kiitos tsemppailuista!

Hlemmur mullakin on ollut joskus marsuja ja ne ainakin aikuisena on yllättävän kovaäänisiä ja jos pennut on vielä äänekkäämpiä niin huhheijaa! :LOL: Aika kivaa seurailtavaa varmasti nuo!

Murmelin jos seksistä uhkaa tulla pakkomielle, niin ehkä on jopa parempi, ettei ukko tajua, että "tän viikon tiistaina täytyy sitten panna", sitten voi ite testailla viehätysvoimaansa ja tärppiaikoina tiuhemmin houkutella... :D Mä eilen ilmoitin töistä tullessa ukolle, että tänään on sitten vauvantekohommia illalla. :kieh: Se totes siihen vaan et "aha" ja illalla ei sit ollu mitään ongelmia. Yleensä en oo sanonut mitään, paitsi ehkä sitten piinapäivinä, että nyt olis ollu enemmän tai vähemmän ajoitus kohdillaan, että siks jännittää.

LIMAVAROITUS: joo siis viime viikolla tuli sellaista "jytkyä" limaa, siis tosi sitkeetä. Eilen sitten taas hiukan lisää, vähän sellaista "lötkömpää"... Miten näitä nyt sitten nätisti kuvailis... B) Sitä vaan mietin, että onko ovis vasta tulossa, kun limat on jo pihan puolella vai onko se sillon jo ohi?? Mä en tiedä ja yritän olla vaivaamatta päätäni sillä. (joopa joo taas...)

Unico voi että mä oon vieläkin tosi onnellinen sun plussasta! :heart: Miten siellä jaksellaan? Joko oot saanut jotain varmistuksia? Onko oireita?
 
Cladoceran, mun piti tehä maanantaina uus testi mut se unohtu ehkä sit hu tai torstaina :) No toisaalta olotila on :'( ihan liian helpolla, aamulla jos ei syö niin tulee huono olo jos syö niin ihan jees, eli syömiset kun ajoittaa nappiin niin ok. Mut enää ei oo tiputellut :D siitä olen onnellinen. Nyt sitten näillä tärpeillä kans tonne ihan niin kuin kaikki!

Noist limoista vielä... Musta mulla meni ihan miten sattuu et ei ollu mun tapauksessa ennustavaa tai sit mä vaan en huomannu...
 
Mulla mennään jo uutta kiertoa... kp 3/28. mutta minut voi periaatteessa laittaa joksikin aikaa taustailijoihinkin, kun on tosissaan ukko ja ite eri suunnilla oviksen aikaan tässä kierrossa...

Kaikille muille paljon ++++++++++++++++++ !!!!! :heart:
 
Mitä mitä mitä!!!! Onko Unico plussannut?!? :flower: :heart: Voi hyvät hyssykät :) Onnea! Ja tiputteluko on vaivannut?!?

No mutta...Lupailin joskus kertoa meidän kuulumisista. Ja tässä ne lyhyesti: hoitona IVF/ICSI eli massiivisin hoito, mitä lapsettomuuspaskan selättämiseksi lääketiede on keksinyt. Hoito sinällään mennyt hyvin - kerrankin. Tietysti epäilyttää,että ei voi onnistua kun kaikki on periaattessa mennyt niin helpolla että tottahan toki mun näitäkin kierroksia pitää käydä satamiljoonaa ja pääsen sitten ketjuu "nelikymppiset ekakertalaiset"....No, maanantain oli ns. punktio, jossa saatiiin 11 kypsää munasolua, 9 niistä hedelmöittyi ja tänään siirettiin KAKSI ALKIOTA. Nyt jännitän ja pelkään, tuleeko negaa vai plussaa ja jos tulee plussaa, niin tarkoittaako se yhtä vai kahta vauvaa toukoukuussa 2010...Että näin. Tänään aloitettu tukihoitona ns. "luget" eli keltarauhashormoni, jota ilmeisesti saan jatkaa viikoille 9-11 jos raskaaksi tulen. Pakastimeen meni 7 alkiota - onpahan mistä siirrella, jahka täti kurvaa kuitenkin paikalle.

Mutta lykkyä tykö tänne! Vetäydyn taas takavasemmalle tuonne lapsettomuuspuolelle.
 
Vadelmaunelma oi! Tsemppiä nyt! Jänniä aikoja elellään siellä. Aika rankalta kyllä kuulostaa, joten paljon jaksamista myös, mitä sitten ikinä tulevaisuus tuokaan tullessaan. b:)d :heart:

Täällä en aamun lämmöistä viisastunut juurikaan. Ehkä ovis meni jo. Nyt sitten odotellaan. Tajusin, muuten taas, kuinka ihanaa tää oviksen aika onkaan! Jotenkin kaikki näyttää kauheen valoisalta ja tuntuu hyvältä. Olispa aina ovis... :saint:
 
Vadelmaunelma tsemppiä ja toivotaan että alkiot kestävät mukana, ei varmaankaan ole mitään helppoa noi hoidot, ja kun mitä oon lueskellu niin sulla on pitkä historia takana näis asiois, niin sulle jos kelle, kyl toivos et nyt tärppäis!

Cladoceran vähän myöhäset onnittelut oviplussasta! :flower: toivotaan että peittojen heiluttelu ajoittui oikein! Mäkin oon aina miettiny et tuleeko ovislimoja ennen, jälkeen vai oviksen aikana, mut ehkä sillä ei kannata hirveesti päätään vaivata, vaik siis kyl omaani sillä vaivaankin :whistle:

Murmelin miehet on kyl näköjään suurelta osin sellasii, jotka luulee et raskaaks voi tulla millon vaa kun ei oo ehkäsyy :p Mut onneks me tiedetään pikkasen enmmän ja voidaan ainakakin yrittää johdatella miestäkin petipuuhiin, kun aika ois otollisin ;) Ja onhan se oikeesti hurjaa et irronnut munasolu elää vain n.24h,mut onneks simpat hiukan kauemmin, ja ajotus voi olla ennen ovistakin :)
 
Vadelmaunelma tsemppiä piinapäiviin!! Voi,kun olisikin ihanaa kun te vihdoin onnistuisitte! Tosi monta saitte sitten vielä pakkaseenkin, kyllä mä uskon,että te nyt onnistutte! Kaksoset oliskin ihanat! Tuu kertoon sitten parinviikonpäästä viimeistään mukavat uutiset tännekin!

Oispa aina Ovis kuulostaa aika hauskalta! Voi noita miesparkoja.. :LOL:

Mä laitan sut höyrypää toistaiseks sitten taustaileen, jos niin haluat! Vaikka mistähän sitä edes voit tietää, koska se ovis oikeesti pukkaa päälle ;)

Tänään vieläkin negaa ovistesteissä..mahassa kyllä juilii aikalailla..Jos nää mun munarakkulani vaan ei saa sitä käskyä irrota.. no, jatkan aamulla testaamista, oonhan mä aika kärsimätön luonne.. ja pitäishän se nyt tajuta näin pitkän matikan lukeneena,että mun kiertojen pituudella se ovis voi olla vaikka kuinka myöhään.. Mä lähetin eilen illalla sähköpostilla miehelleni (joka oli yllätys yllätys koko illan töissä..ei siis nähty ollenkaan) sellasen perhesuunnittelujen kotisivulta kopsatun tiiviin lyhyen jutun jossa selitettiin ovulaatio ja raskaakstulon mahdollisuus kierron 2-päivän aikana.. en siis tosiaan nähny sitä enää eilen, mutta kaippa se sen luki, toivottavasti ottaa opikseen :kieh:

 
KESKIVIIKKO 2.9





Kaapo80.............29.......kp 3/28-30..............yk 5
Hlemmur.............27.......kp 5/ ?.....................yk 3
Joyan..................29.......kp 8/23-36..............yk 2
IhanaOmena......27.......kp 13/28-30.............yk 2
Murmelin............29.......kp 13/28-38..............yk 7 (km 1/2009)
Pikkumagnusti....29.......kp 15/?.....................yk 1
Opal................... 29......kp 18/32...................yk 2
Odessa80...........29.......kp 24/34...................yk 2
Cladoceran.........29.......kp 26/32-42(-51)......yk 7
danuli79.............30.......kp 30/28-41..............yk 6
Toivo79...............30......kp 64/27-32..............yk 4
Gilmore...............29.......kp 94/30-35..............yk 20








Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30
Höyrypää............29


[color/]


Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:
[/quote]

 
Unico toivotaan :) Ootko sä menossa jonnekin varhaisultraan katsomaan pikkukyytiläistä? Mä oon kyllä käyny vakoilemassa siä odotuspuolella teiän juttuja, mutta en muista oonko siitä kuullu :) Olis niiin ihana päästä sille puolelle..
 
Murmelin, välillä oon sitä mieltä et pakko päästä ja välillä et ei sillä nyt niin kiire oo kurkkia :D Katotaan mikä fiilis lopulta voittaa :D on mulla kuitenkin neuvola aika aikaisessa vaiheessa joten ;) Nytvaan hemmetin ähky olo kun söin vähäsen... noo huomenna uus päivä ja uudet kujeet...
 
Hurjan paljon tsemmpiä Vadelmaunelma. Musta tuntuu, että teillä on homma edennyt tosi nopsaan, siis tässä kesän aikana... Mutta teistä ei varmaan siltä tunnu, paljon jaksamista!! Nämä on nyt varmaan niin piinapäivät kuin vaan piinapäivät vaan voi olla!!!
 
Murmelin toivotaan et miehesi ymmärtää naisen kuukautiskierrosta ja raskautumisesta hiukan enemmän luettuaan sähköpostin :) Munkin pitäs lähettää jotain tollasta mun miehellä, ku se ei oikein jaksa kuunnella mun omia selityksiä, mut ehkä se jaksas lukee ;)

Tänne ei mitään ihmeempiä, viimesiä lomapäiviä vietellään, kaikki ovisoireet ovat hävinneet, joten tuskin on tärpänny :( no ens viikon lopulla sen sit tietää viimeistään, ois vaan kiva saada tolle kaapissa polttelevalle r-testillekin käyttöä :)
 
Mä printtasin joskus sellaisen lima-kiertopäivä-kuukautiset-hedelmällisyys -sepustuksen ja annoin sen ukolle iltalukemiseksi :LOL: Tuntui ainakin hiukan aukeavan, muttei vielä tarkkaan. Nyt toi kyselee vaan, että onko punainen vai vihreä pupupäivä tänään. :heart: Sillä se viittaa fertility.comin jumppailukalenteriin, jota joskus näytin sille (kalenterissa on erivärisiä pupuja niitten päivien kohdalla milloin olis hyvä puuhailla, värit vaihtuu hedelmällisyyden mukaan)

Nyt on puput jo pois kalenterista, sillä lämmöt oli tänään nousseet ja taitaa siis olla dpo 2, ovis oli kait joskus ma-ti akselilla. Meidän maanantai-iltaiset pupuilut taisi osua siis ainakin jossain määrin kohdilleen ja nyt alkaa taas jännät ajat. huhhuh. :saint:
 

Yhteistyössä