Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Minäkin mieluummin ottaisin lyhyen kuin pitkän kierron jos saisi valita. Pitkät kierrot on niin tuskaa odottamista, lyhyessä ei piinaviikot ole kovin pitkiä.

Meille ei kuulu mitään erikoista yrittämisen suhteen. Odotellaan ovulaatiota, nyt on alkanut tulla haamuja ovistikkuihin, joten ehkä se voisi sieltä sopivasti viikonlopulle tulla. Nyt vaan peukut pystyyn, että se onnistuis!

no kyllä meille sen verran kuuluu, että me ollaan nyt naimisissa. JEI! häämatkalle lähdetään myöhemmin. Häät oli oikein onnistuneet ja ihanat. Järjestäminen oli kyllä rankkaa, mutta kaikki oli sen arvoista. Ihan heti en samanlaiseen urakkaan lähtis... Onnellisesti ollaan siis aviopari :D
 
cladoceran aina välillä on helpompaa ja osa pysyy sisälläkin et ei hätää sen suhteen ;) peukkuja sinne kärvistelyyn. onko sulla tissit kasvanut :D?

opal peukkuja sinne ja toivottavasti ei lorahda muuta kun valkkaria...

pikkumangusti :hug: ja sit tsemppiä uuteen

kaapo, toivottavasti se ovulaatio löytyy ja osuu hyödynnettävään kohttan!

Tää kävi neuvolassa vähän jänskä tilanne, no lääkäriin sitten ens viikolla, ne ei osannu päättää mitä mää tarvin niin aikasin nuo kaikki, no saa nyt nähä. Nyt sitten oikeesti odotellaan vappuvauvaa :D Toivottavasti pääsette kaikki tonne mukaan ja on kunnon kesä vauva buumi :D
 
Mä en usko että ovuloin lainkaan. Se on vaan semmoinen fiilis mikä minulla on. Ja todisteena tälle teorialle on edellinen, yli kahden kuukauden pituiseksi venähtänyt kierto sekä se, että en huomaa itsessäni mitään ovulaatioon viittaavia merkkejä (joita en kyllä tosin osaisi varmaan tunnistaakaan oikein). Tikkuja en viitsi käyttää, kun ei voi tietää, miten järkyttävän pitkä tämä kierto tulee taas olemaan kun edellinenkin oli. Se on stressaavaa tikutella päiväkausia saamatta tuloksia - tällainen kokemus minulla on viime kierron tikutteluista. On vähän semmoinen tylsistynyt luovuttaja-asenne. Odottelen vaan että mihinhän tämä kierto päättyy ja pääsenkö joskus tutkimuksiin.

"Tekopuolella" sentään on ollut erittäin aktiivista viime päivinä, joten siitä ei ainakaan ole kiinni tämä raskaaksitulon mahdollisuus.
 
Täällä ei minkäänlaisia oireita tässä yk:ssa.. ei kummallisia nippailuja tai yhtään mitään muutakaan. Viimeksihän koin kaikenlaista.. pitäisköhän alkaa tikuttamaan ovulaatiota jossakin tulevassa kierrossa niin tietäis edes millon se on, kun en enää sitäkään tunne. Nuorempana tunsin sen aina...

Täytyy odotella rauhassa.. ja kattoa miten käy loppukuusta..
 
Kaapolle onnittelut rouviintumisesta!! :heart: ja tsemppiä oviksen metsästämiseen!!

Hlemmur kannattaa hakeutua hoitoon,jos tuntuu,että ei ovista ilmaannu! Mulla kesti sillon vuos tajuta,että mä en taida ovuloida..kun eihän noista oireista osaa oikein,kun ei tiedä mitä odottaa.. :hug:

IhanaOmena joskushan oireettomuus voi olla se paras oire ;)

ON: en usko millään mihinkään tärppiin tällä kierroksella, jotenkin meni kaikki perssiilleen tällä kertaa :| Mutta, jospa ens kierto tois sen kaivatun ovisplussan,ja siitä sitte sen toisenkin.. Nyt vaan toivoo,että kierto ei venyis pitkäks,ja pääsis uuteen yritykseen!
 
MAANANTAI 14.09.09





Pikkumagnusti....29.......kp 1/26....................yk 2
danuli79.............30.......kp 5/28-41..............yk 7
Kaapo80.............29......kp 15/28-30..............yk 5
Hlemmur.............27......kp 17/ ?.....................yk 3
Joyan..................29......kp 20/23-36..............yk 2
IhanaOmena......27.......kp 25/28-30.............yk 2
Murmelin............29........kp 25/28-38..............yk 7 (km 1/2009)
Opal................... 29......kp 30/32...................yk 2
Cladoceran.........29.......kp 38/37-42(-51)......yk 7
Toivo79...............30......kp 76/27-32..............yk 4
Gilmore...............29......kp106/30-35..............yk 20








Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30
Höyrypää............29


[color/]


Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:[/quote]


 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumangusti:
Aika vaan lyhyeksi (26) jäi tuo eka pilleritön kierto.. :/
Mulla oli eka pilleritön kierto 23 päivää, ja sen jälkeinen 36. Joten kai ne aikalailla voipi heitellä... Muistaakseni ennen rengasta oli jotain 30-32, ja sen mukaan taas olen ovista laskeskellut.

 
Hei kaikille pitkästä aikaa!


Tulin nyt sitten ilmoittamaan, että tänään pp12 eli 12vrk alkioiden siirrosta testasin haalean plussan päiväpissasta :eek: En usko asiaa todeksi. Nyt kidun ja odottelen verestä otetun hcg-testin tuloksia, jotka tulevat keskiviikkona. Kidutus ja piina siis jatkuvat edelleen, kun saa jänskätä onko taas kyseessä kemiallinen vai ihan oikeasti kunnolla käyntiin lähtenyt raskaus. :/ Niin ja mitään oireita ei muuten ole! Lähinnä toisinaan alavatsaa juilii sillai vaimeasti, mutta voi johtua tuosta tukilääkkeenä käytettävästä keltarauhasrhomonista...Mutta ilmoittelen sitten, että kuinka kävi: että repeääkö riemu vai suuri ahdistus.
 
Kaapo Onnittelut naimisiinmenosta! :flower: Häät on kyl ihanii, järjestäminen välil rankkaa, mut kyl niin sen arvosta! :) Harmittaa vaan kun ainakin itellä se hääpäivä tuntu jälkikäteen aateltuna tosi lyhkäseltä, päivä prinsessana ois voinu kestää kauemminkin, mä ainakin oisin voinu vaikka parikin päivää pitää sitä hääpukua :p

Pikkumangusti :hug: tädin saapumisesta. Hyvähän se oli et sulla oli lyhyt kierto, toivottavasti lyhyenä pysyykin! Tai siis seuraavaan 9kk ei tarviis tulla menkkoja ollenkaan ;)

Cladoceron Mustakin toi rintojen arkuus kuulostaa hyvältä oireelta! Mulla on ollut rinnat arat ovulaation aikoihin ja pari päivää sen jälkeen, mutta ei noin pitkän ajan jälkeen. Toivotaan että sulle tulis 2 viivaa testiin! :)

Hlemmur Älä ny vielä masennu ja luovuta! Mä luulen et mulla oli ovis vasta 4 tai 5 kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen, sitä ennen ei mitään oireita eikä plussaa ovis testeissä. Onhottavaahan odottelu ja epätietoisuus on, mut voihan olla että se vaan ottaa vähän aikaa että kroppa rupee toimii kunnolla. Positiivista on että yrityspuoli pelaa, sehän nyt kuitenkin on se luotettavin ja ainut keino tulla raskaaks! ;) Tsemppiä!
 
Vadelmaunelma varovaisen-varovaiset onnittelut haamusta, mutta kyllähän toi tosi hyvältä kuulostaa :D Olen tosi iloinen teidän puolesta, ja toivon todella että nyt kaikki menisi hyvin. Tarrasukkia, liimaa ja vaikka mitä muuta tarttuvaa sinne pikkuisen matkalle mukaan :heart:
 
Vadelmaunelma ihania uutisia, täältä myös varovaiset onnittelut, keskiviikko on jo huomenna, joten ei ole pitkään piinaa enää! :flower: :flower:

Kiitos onnitteluista! Päivä meni tosi hyvin, vaikkakin liian nopeasti. Väsymys oli ihan tolkuton sunnuntaina, kun häitä edeltävän yön nukuin huonosti. Tuntuu kurjalta, ettei hääpukua voi enää toiste pitää. Nyt vaan voi huokaillen katsella sitä ennen kuin myyn sen pois. Vinkkejä on kyllä tosi hankala antaa... kannattaa kaikenlainen askartelu yms. aloittaa ajoissa. Lopussa tulee kiire, kuten olette jo varmaan kuulleeet ;)
 
ONNEA kaapolle naimisiinmenon ja Vadelmaunelmalle haamun johdosta!!! :flower: :flower:

Mahtavaa kuulla välillä kivoja uutisia, varsinkin kun omalta kohdalta ei tiedä missä mennään.
Se on kyllä totta, että Google pitäisi lailla kieltää, sieltä kun saa tosi kivoja osumia mm. hakusanoilla "kierrot ehkäisyn jälkeen" tai "varhaiset raskausoireet"... :kieh:
Sen perusteella todennäköisyydet menee niin, että meikäläinen todellakin ovuloi silloin viime kierrossa, mutta seuraava onkin ehkä sitten lokakuussa, vuonna 2010.... :kieh:
 
Täältä myös onnittelut rouviintumisesta Kaapolle! :flower: :heart: Häät on vaan niin ihania... Jospa minäkin sitten joskus. Oikein onnellista häämatkaa sitten kun lähtö koittaa. Mihin ootte suuntaamassa?

Ja Vadelmaunelma voi miten jännittävää! Toivotaan, että haamu vahvistuu ja lähtee kasvamaan. Teilläkin on ollut pitkä tie takana ja olisi huisia, jos nyt onnistuisi! Tulehan kertomaan kuulumisia aina välillä! :)

Täällä tissit on edelleen arat, en tiedä onko ne erityisen turvonneet, kun just pari viikkoa sitten ostin vihdoin itelleni uusia rintaliivejä, joten en oikein osaa vertailla... :ashamed: Jos oikein tarkkailee, niin ehkä ne on "täynnä" ennemmin ku kasvaneet. ;)

Nyt on siis menossa dpo 13-14 ja testipäivä koittaa huomenna, jos lämmöt vielä aamulla koholla. Lämmöt oli ainakin vielä tänään pysyneet "ylhäällä". Eli aamulla oli 36,6, kun alkukierron lämmöt olleet 36,1-36,3 ja loppukierron 36,6-36,9... En tiedä pitäiskö lämpöjen vielä entuudestaankin kohota, että olisi hyvää tiedossa, mutta toivotaan, että jotain olisi tapahtumassa.

Lisäksi alamahassa on eilen ja tänään tuntunut oudolta. En tiedä miten sitä kuvailisi, mutta ehkä sellainen jännitysnärästys olisi lähinnä oikeaa... Jotenkin nyt tuntuu erilaisia juttuja, kuin ennen, mutta saas nähdä... Kuitenkin taas kuvittelen koko homman ja pato räjähtää huomenna.

Huhhuh... sori kun tuli paljon omaa napaa, tää nyt vaan on jotenkin päällimmäisenä päässä :D
 
kaapo onnea! mulla meni ihan eka ohi :) juu hää vinkit jakoon...

Cladoceran, jänniä aikoja!

vadelmaunelma peukkuja ja kiinnijäämis onnea!

ja kaikille toivoa ja hermoja ja plussatuulia!

täällä väsyttää :) onneksi kohta voi mennä nukkumaan...
 
TIISTAI 15.09.09





Pikkumagnusti....29.......kp 2/26....................yk 2
danuli79.............30.......kp 6/28-41..............yk 7
Kaapo80.............29......kp 16/28-30..............yk 5
Hlemmur.............27......kp 18/ ?.....................yk 3
Joyan..................29......kp 21/23-36..............yk 2
IhanaOmena......27.......kp 26/28-30.............yk 2
Murmelin............29........kp 26/28-38..............yk 7 (km 1/2009)
Opal................... 29......kp 31/32...................yk 2
Cladoceran.........29.......kp 39/37-42(-51)......yk 7
Toivo79...............30......kp 77/27-32..............yk 4
Gilmore...............29......kp107/30-35..............yk 20








Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30
Höyrypää............29


[color/]


Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:[/quote]

 
Kiitos kaikille tsempittelijöille! :) Huomisesta tulee kyllä jännä.

Onneksi (?) tuli vähän muutakin mietittävää tässä, kun olin kolmannella ratsastustunnilla ja mut palautettiin perse edellä kentän pintaan. On vähän toi ahteri nyt hellänä... saa nähdä pääsenkö mä huomenna petistä ylös alkuunkaan :LOL:
 
Cladoceran joko testasit? :) Jännittää niin sun puolesta, mä niin toivon että saisit plussan testiin! Tuuhan sit heti kertomaan ku testasit. :) Nii ja toivottavasti oot päässyt sielt sängystä ylös ;)

Tääl ei mitään erikoista, hiljaiseloa kaikilla saroilla, kun toi ovis tiedossa vasta parin viikon päästä. Meillä täytyy olla kämppä tyhjä maanantaihin mennessä, ja uuteen päästään viimestään lokakuun loppupuolelle, et nää täältä kurvaa anoppilaan :p Luulen et taustailen sit vaan, kun en varmaankaan pääse anoppilas tänne lueskelemaan, saati et voitas peittoja heilutella, et menee tää kierto varmaan sen suhteen hukkaan. Mut mä ilmottelen sit jos ja kun mut saa laittaa taustailee, nyt ei viel tarvii, vaikka samahan se ois ku ei ovis kuitenkaan oo ennen muuttoo. Mut palaan kyl sit takas, kunhan päästään uuteen asuntoon, ja koitan välilä käydä lukemassa täällä kuulumisia. Mut siis joo ei mennä vielä asioiden edelle, muuttoon on viel 5 päivää :)
 
Tämä täällä yllyttää muita kun koittaa itse kärvistellä ja olla tekemättä testejä vielä...
:p Cladoceran joko jo teit testin??? :)
Ja hyvä jos putosit ilman sen kummempaa draamaa, hepat osaa välillä olla arvaamattomia.

on: Voimakkaimmat menkkajomotukset mitä näillä luomukierroilla vielä kertaakaan. Maha on myös tänään sekaisin ja iho kukkii nyt jo toista viikkoa (toisaalta sehän nyt kuuluisi kai asiaan jo pelkästään pillereistä luopumisen takia, mutta hyvä sentään jos edes jotain merkkejä saa kehon normalisoitumisesta). Myös valkkari on edelleen runsasta ja valkoista.
 
jepjep... Ehdin kyllä testata aamulla, kun lämmöt oli 36,8. Kuitenkin täti kurvas ja kp 1/39 ja yk 8 lähti käyntiin... :/ Ei tunnu (ainakaan vielä) henkisesti niin pahalta kuin viimeksi. Ehkä tää fyysinen kipu, menkkarepimiset yhdistettynä mustelmiin ja totaalijumitukseen lonkassa ja kyljissä ja vasemmassa kankussa vie nyt huomion. Lämmön kohollaolokin taitaa johtua noista ruhjeista. Noh tuulta päin! B)

Danulille tsemppiä anoppilassa majailuun. Ei kyllä onnistuis meillä... mulla menis niiiiin hermo. :LOL: Mutta sitten on kyllä ihanaa, kun pääsee omaan kotiin.

Opal koita kestää jomotteluja. Ainakin ne on merkki siitä että joku toimii. :) Toivotaan, ettei kuitenkaan olis menkat. b:)d
 

Yhteistyössä