Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Murmelin :hug: Miten tutulta sun ajatukset kuulostaakaan... Eipä tästä taida olla kovinkaan kauaa, kun itse olin ihan samalla tavalla maassa. Tuntu, että mikään ei onnistu, kaikki menee pieleen ja mikään ei edes kiinnosta. Nyt jo ollaan oviksen odotteluvaiheessa ja elämä hymyilee taas. :)

Tervetulotoivotukset uusille! On kiva kun tähän ketjuun tulee uutta virtaa kesäisen hiljaiselon jälkeen. Positiivisuutta naiset! Kyllä myö plussaillaan vielä :heart:
 
Murmelin samat fiilikset mullakin, varsinkin kun taas on työpaikalla yt-neuvottelut menossa, niin olis kiva, kun nyt sattuisi tämä vauvajuttu onnistumaan, niin pääsisi samalla turvaan irtisanottujen joukosta :( No, ei voi tietää, kumpaakaan, ennenkuin kohdalle sattuu.
 
Sunnuntai 23.8





IhanaOmena......27........kp 3/28-30..............yk ?
Murmelin............ 29.......kp 3/28-38.............yk 7 (km 1/2009)
Opal................... 29.......kp 8/32...................yk 2
Odessa80...........29.......kp 14/34................ yk 2
Cladoceran.........29.......kp 16/32-42(-51)....yk 7
danuli79.............30.......kp 20/28-41............yk 6
Höyrypää............29.......kp 21/26-28.............yk1
Kaapo80.............29.......kp 26/28-30.............yk 4
Haaveena äitiys..28.......kp 31/30-32.............yk 2
Joyan..................29.......kp 33/23-?................yk 1
Toivo79..............30........kp 54/27-32............yk 4
Hlemmur.............27........kp 56/ ?...................yk 2
Gilmore...............29........kp 84/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30





Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


Mitäköhän kuuluu toivolle ja Gilmorelle? Huhuuuuu Toivo ja Gilmore!!!!
[/quote]

[/quote]



[/quote]

 
Cladoceran lapsettomuuspolilleppa se aikaa odottelen.

voi kun teillä oli täällä monella huonoja uutisia isot ja paljon kattavat :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Kaikille!

Täällä ukko makaa humalassa (okei sillä on hyvä syy) mut kun sen pitäs hyppiä ja tanssia ripaskaa :LOL: mun mielestä ja se vaan torkkuu tylsänä. täällä fiilikset ihan sekasin nyt alko roikkuminen löysässä hirressä, mua pelottaa mä en osaa olla jännittää et mitäs nyt tapahtuu ja mitä mitä mitä onnistuuko tämä vai miten käy toisaalta ei sitä ressaamalla ainakaan helpota oloaan ja sitten jos joku ei vielä keksinyt tää on järkytynyt nyt oikein urakalla mulla oli testissä 2 viivaa ja pikkasen poltteli viikonlopun kun olin muissa maisemissa ja menkat piti alkaa perjantaina ja ei näy ei näy. heti kun kotiin pääsi niin testi purkille :D ja oho tää pomppi jo ympäri mökkiä :) Sii sihan uskomatonta et näin kävi pitänee varmaan sit soitella sinne polille et ei tullakkaan kun se kutsu tulee (tai heti kun löydän sen paperin missä oli numero) jos tää nyt pysyis mukana , eihän siihen mennytkään kun kaksi vuotta ja kahdeksan kuukautta ja usko meni jo ajat sitten toivo eli pienenä ja nyt vaan odotti et pääsee selvittämään mikä on vika (mut silti piti pelata ovistesteillä ja peittojen heilutusta mut vaan siksi et tietäs kiertonsa) Auts apua sorry tää panikointi viesti piti johonkin tulla hihkumaan ja panikoitumaan. Varsinkin kun mahaa nipistelly kuitenkin kok viikonlopun et kyl ne sieltä alkaa niin oikeesti pelottaa. ja toivon et nyt te kaikki tuutte sit mun mukaan :)


 
Unico Ihanaa, paljon paljon onnea! Mulla oli vähän semmoinen kutina, että sulle se plussa seuraavaksi paukahtaa. Ihanaa :heart: Tervetuloa tuonne toiselle puolelle sitten, kun siltä tuntuu.

Plussatuulia ++++ :whistle: kaikille muillekin!
 
Kiitos teiile ystävät, tää on ihan sekasin. Vielä kun papa kokeessa vajaa pariviikkoa sitte sano et kohta alkaa kuukautiset huoh ja perjantaina tuli tippa verta niin ei meinannu enää uskoa ja sit olikin paniikin aika. Nooh ehkä mä selviän, mut nyt on hirveesti opettelemista... Varsinkin ettei laula kaikkea heti julki ;) toisaalta pelottaa. Mut en mä osaa muualle näitä tuntoja purkaa kun tänne teille... Ja mulla on yöks olo ollu koko viikonlopun ja tuo mahan nipistely hämää huoh ja kun on hyvälä mielikuvituksella varustettu niin...
päpsy ehkä tuunkin kohta sinne panikoimaan jos joku vaiks osais laittaa mut ruotuun :LOL:

Ja nyt kaikki joukolla mukaan plussaamaan !
 
Unico ennenku sä häivyt täältä tonne odotuspuolelle (heh, eks mä oo sanonu jo viikolla,että mä voin alkaa päivitteleen kun sä siirryt odotuspuolelle ;) ) Niin, saat opastaa mua että millai tollasia ihania kuvia ja noita kukkasia tänne liitellään!
 
Murmelin, enhän mä uskonut sua ;) ei voi uskoa tätä oikein vieläkään todeksi ihan varma et menkat alkaa kohta sen verran mahaa nipistelee ja yököttää. Ukko sano et pitää tehdä varmempi testi, mitä sit ikinä tarkoittikaan kun menin herättämään se ja heilutteleen tikkua silmien edessä :LOL:

Noista liittämisestä klikkaa jotain noit animaatioita mitkä on kuvissa, ja sitten avautuu se netti sivu missä niitä on mä oon ottanu noit glitter graphics vai miten se kirjoitetaan. sitten kun löytää sopivan kuvan niin klikkaa sitä ja se tulee yksin ruutuun ja siitä sitten kun on kaksi laatikkoa missä tekstiä niin kopioi sen alemman laatikon tekstin ja liittää tänne niin pitäs onnistua :D oliko tarpeeksi epäselvästi?
 
ONNEA IHAN HIRVEESTI!!! :heart: :flower:

Melkein tuli mulle tippa linssiin kun näin sun kirjoittaneen tonne odotuspuolelle ja piti heti tulla tänne kattomaan :D Uskon että kaikki menee mainiosti! Olen niiiiiiin onnellinen sun puolesta!!

:heart: KÖ
 
Voih UNICO!! :heart: :flower: :heart: Mikä voisikaan olla mahtavampaa? Ihan mieletän onnihali sinulle! Voi, miten kauan sä olet joutunutkaan plussaasi odottelemaan, ihan mahtavan upeeta! Aivan mielettömän hienoa. Tulipas nyt hyvä mieli B)

tämän voimalla jaksan ehkä alottaa vihdoin pakkailun. Yhtään ei kiinnostais lähtee ens viikoks työreissuun. Oviskin todennäköisesti menee siis tässä kierrossa ohi. Varmuuden vuoksi viekottelen ukon puuhiin tänään ja ehkä vielä aamulla. Sitten toivotaan, että ois ovis jo alkuviikosta.

Vielä kerran: mahtia Unico! :heart:
 
no tää kiipeää seinille pillittää ja miettii kaikkea ja on ihan sekaisin ja kiitos iik ääk plääh

Cladoceran, jaksuja ja tsemppiä pakkaukseen! ja onnea viekoitteluun

Kvartti, joko uutta kuumetta pukkaa?
 
Unico Onnea, ihan mahtavaa että sait plussan :flower: Tää kyllä piristi ja luo toivoa että me kaikki vielä plussataan! On kyl tosi kiva juttu! Toivotaan kyytiläiselle tarrasukkia! Mä voin vaan kuvitella kuinka sekasin sä nyt oot, siis hyvällä tavalla, mä meinaan ainakin hyppisin seinille!

IhanaOmena ja Murmelin :hug: Mutta toivotaan että unicon plussa saa meidät kaikki nyt positiivisemmalle mielelle, ja jaksettas taas paremmin.

=)
 
Unico: Oi että mikä hieno uutinen! Paljon halauksia, ja onnea plussasta! Tulipa hyvä mieli kuulla tämä. :flower:


danuli79: kiitos, kyllä meillä mieliala nousee tässä ja viikonpäästä on jo kovat odotukset ja yritys päällä :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)
 
tai sitten ei mulla tais olla viallinen testi :( aika näyttää ja hermoja tarttis mut kun niitä ei oo. tuli meinaan aamulla pyyhkiesä paperiin verta... (ihan niin kun ei olis muutenkin tarpeeki nukkumis ongelmaa ilman tätäkin) mulla meinaan on viimeaikoina ollu ongelmia unen kanssa huoh...
 
Unico :hug: vaikka luulen ja toivon että pieni veritippa ei vielä mitään kerro, toisillahan kai tiputtelee varsinkin alkuraskaudesta, eikä se mitään merkkaa. Ikäväähän se on kun toiveet ja ajatukset on niin korkealla. Mut toivotaan todella että se on ihan normaalia ja häviää pois. Onks sulla mitään menkkatuntemuksia sit tällähetkellä? Peukut on täällä pystyssä että matkustaja pysys kyydissä!
 
danuli jotenkin hermoheikko tässä ja kaikkea pitää pelatä ... no toistaiseksi ei ole tullut lisää joten tais olla pelottelua aika näyttää kun vaan hermoja riittäisi huoh... No mitä mahaa nipistelee koko ajan ja yököttää joskus kuuluu menkkoihin aina ei kun ne on ollu mulla niin erillaiset...
 
Täällä on tapahtunut ikäviä tätiuutisia :'( Murmelin ja IhanaOmena :hug:

Mutta onneksi Unico on hyvien uutistensa kanssa tuonut iloa palstalle. Onnea minunkin puolestani!! :flower:

Minä saisin tänään ehkä jo testata, mutta en taida vielä... Viime kuussa kun testasin tällä kieropäivällä, täti yllätti illalla. Eli odotan ainakin huomiseen. Toivottavasti siihen mennessä ei tapahtu mitään...

Lämmöt minulla on ainakin pysyneet koholla, jopa muutaman viime päivän aikana hieman vielä kohonneet... Mutta saattaa mun ahkerassa käytössä oleva kuumemittarikin jo ruveta kärsimään. :whistle:

Muita selviä oireita (joita ei voi kuvitella) ei edelleenkään ole.. Paitsi rinnat on ehkä aremmat kuin niiden koskaan muistan olleen ennen kuukautisia. Mutta olen kyllä niitäkin puristellut, niin ihmekö tuo jos kipeytyy.. :LOL:

Mitäköhän vielä.. No, normaaleja kuukautisia edeltäviä selkäkouristuksia ei ole ollut,vatsassa olen tuntenut Jotain, mutta se saattaa olla mielikuvitusta..

Olen edelleen 'pessimisti ei pety' -asenteella, mutta tiedän että petyn kuitenkin kun ja jos se tättärä sieltä kurvaa... :(
 
haaveena äitiys: Ootko testannu/bongannu ovista? mull ase heitteli hiukka siis oli eri kahtena kiertona m issä sain ovis plussan ja nyt tässä toisena osoasin jo odottaa sen pohjalta mut katteellaan, peukkuja sinne ja toivottavasti huomenna tulee ne 2 viivaa :D mun mies oli ihan et eihän tiiä miten tota luetaan :LOL: mut toi on et alkaa nekuitenkin mut silti pettyy, nyt peukut pystyyn sinne!
 
[/b]Unico: En ole ovistestejä tehnyt. Ja tässä kierrossa en limojakaan bongannut. Mutta laskin että ovis olis ollut 8., 9., tai 10. päivä ja 11. päivä kipeytyi nännit pariksi päiväksi ja silloin oli lämmötkin nousseet normaalista 36.3:sta 36.8:aan. Eli saapa nähdä.. Kiitos peukuista.. =)

Jos nyt ne menkat alkaa, ostan niitä tikkuja niin on vähän varmempi olo että ainakin tietää, että ovis on ollut ja mille päivälle se sattuu..
 
;) sellasta sattuu... Mulla ei näyttänyt kaikki ovis tikut selkeästi, joten kokeile erivaihtoehtoja ennen kun heität hanskat naulaan sen suhteen ;) mulla ei ekat näyttänyt mitään ja sit annoin olla vaiks kuinka pitkään. Toivottavasti tuut perässä niin saadaan se lussa aalto ja kaikki muutkin mukaan :D sit on touko huhtikuussa vipinää sairaaloissa :D
 
Onnea Unico! :heart: :heart: Todella mahtavaa! =)
Käyn aina välillä täällä kattomassa että mitä kaikille vanhoille kuuluu, ja näköjään aina välillä saa lukea ihan huippu-uutisiakin.

Aurinkoista syksyä ja valoisia ajatuksia itse kullekin!
t. Lilla My ja Pikkumies kohta 5 kk (jota aikoinaan "yritimme" 14 kk)
 

Yhteistyössä