Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Keskiviikko 19.8





Opal................... 29......kp 4/32..................yk 2
Odessa80..........29........kp 10/34..................yk 2
Cladoceran.........29.......kp 12/32-42(-51)......yk 7
danuli79.............30.......kp 16/28-41............yk 6
Kaapo80.............29......kp 22/28-30............yk 4
Haaveena äitiys..28......kp 27/30-32.............yk 2
Unico..................29......kp 27/29..................yk 01/07
Joyan..................29......kp 29/23-?...............yk 1
IhanaOmena......27......kp 31/28-30.............yk ?
Murmelin............ 29.......kp 36/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Toivo79..............30........kp 50/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 52/ ?...................yk 2
Gilmore...............29........kp 80/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30





Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


Mitäköhän kuuluu toivolle ja Gilmorelle?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Ei siis vieläkään tätiä näy... yhtään testejä ei oo kaapissa, enkä kyllä taida uskaltaa apteekista hakea, tai ainakaan testata, niin kova pettymys se nega taas olis... En mä kyllä voi olla raskaana, rinnoissa ei tunnu yhtään siltä,että olis :( eipä auta kun odotella...

Haaveena äitiys on se joo todella epäreilua ja surulista,että toiset tulee vahingossa raskaaks ihan vaan tosta noin ja sitten me ketkä tosissaan halutaan ja yritetään,niin ei sitten millään.. tasan ei käy... Ja se pettymys aina kuukausi toisensa jälkeen..ottaa se kyllä lujille.. Toivottavasti sä et joudu käymään tätä kaikkee pitkän kaavan mukaan :heart: Tää pino on kyllä tosi ihana paikka, ollaan kaikki täällä aika samassa elämänvaiheessa ja sama päämäärä: tulla äidiksi. Toivottavasti me kaikki siinä jossain kohtaa tätä elämää tullaan myös onnistuun :flower:

+++++++++++++ :whistle:
 
voi ei.. ahdistaa niin. jotain ihme ruskeahkoa limaa on tullut kerran eilen ja 2 x tänään. Ei ole muuttunut menkkoja aloittelevaksi vuodoksi vieläkään. Tai sitten se on just sitä, vaan limaisempaa tässä kierrossa.

ja testi oli puhdas nega. pitihän se taas testata. voi että tiesinhän mä sen jo etukäteenkin..

Haaveena äitiys: joo ei se reilulta tunnu kun osalle se raskautuminen on niin kauhean pitkä prosessi ja toisilla onnistaa kerralla. Mä en oo oikeestaan ehtinyt murehtia lähipiirin raskausuutisista koska on varsinaisesti "yritetty" vauvaa niin vähän aikaa - sitä ennen kaikki on ollut ihania uutisia. Voin kyllä kuvitella että jos itsellä kestää kauan, niin itku tulee ainakin kotona jos nuo loputkin tuttavat raskautuu tässä ennen. Kyllä me miehen kanssa molemmat haaveillaan ihan kauheasti että se testi plussaa näyttäisi mahdollisimman pian eli ei olla ollenkaan "tulee jos on tullakseen" -asenteella. Vaikka niin kai se tulee vaikka mitä toivoisi itse..

Murmelin, voimia odotteluun! milloin ajattelit testata? mullakaan ei ollut testejä mutta apteekin kautta piti kurvata kotiin
:ashamed:

 
Hei kaikille!

Piti tulla välillä käymään täällä, vaikka virallisesti taustailenkin ja tuolla lapsettomuuspuolen IVF/ICSI -ketjuissa kirjoittelen. Älkää hyvät ihmiset kuunnelko noita normigynekologeja! Nyrkkisääntö on se, että kierroista ja muista huolimatta 12kk yrittämisen jälkeen mars mars lapsettomuuslääkärin tutkimuksiin. Ja suositushan on se, että tarvittaessa myös aiemmin. Hyvä Hlemmur, että sulla gyne ottanut asian vakavasti. Saitkohan muuten Terolutit? Nillähän saa kätevästi kierron käynnistettyä yleensä enkä ymmärrä, miksi gynet sitä reseptiä joskus panttaa jos se vauvajuttu sillä onnistuisi. Ja Cladoceran älä odota ensi kesään asti!

Ikävä todeta, mutta jos jotain häikkää siinä raskautumisessa on, niin välttämättä se hoitoreittikään ei aina ole se lyhin eli aikaa saattaa kulua kyllä näissäkin. Ja se on niin tuskaista se. Siinä välissä muut ehtii tehdä jo "ne kolme" lasta, kun sä vaan aina ähellät sitä yhtäkin :( . Ystävmme yrittivät kotikonstein lasta puolitoista vuotta, sitten julkiselle tutkimuksiin ja hoitoihin. Ja nyt neljän vuoden kuluttua vauvan "teon" aloittamisesta on vauva syntymässä IVF-hoidon avulla! Eli varsinkin julkisella voi olla tosi hidasta, kun joutuu jonottamaan. Ja toisaalta onhan meilläkin yksityiselläkin suhraantunut jo vuosi...Mä joskus mietin, että jos olisin kuulunut niihin onnekkaisiin, jotka tulee ensikierrosta raskaaksi, niin meidän lapsukainen olisi jo vajaat 1v6kk...Että näin. Siis pointti oli se, että älkää odotelko turhia, kun se vuosi rupeaa olemaan täynnä ja jos sitä ennen on jo ongelmaa, niin hakisin apua.

Haaveena äitiys: Kieltämättä sitä usein ihmettelee, että mistä se kaikki voima ja energia tulee, että jaksaa tätä. Ja aina ei kyllä jaksa ja haluaisi lopettaa. Mutta se lopettaminenkin on vaikeaa, se vie aikaa ja vaatii oman prosessinsa. Siitä tulee varmaan sellainen tunne,että entä jos sittenkin se seuraava hoito, entä jos vaihdettaisiin lääkitystä, avattaisiin alkion kuorta, viljeltäisiin alkiota pidempään jen. Lääketieteen kehittyneisyys on ihana asia, mutta se myös tavallaan koukuttaa - on vaikea luopua. Psykologiassa lapsettomuus ja sen suru nähdään vastaavana, kuin jos olisi menettänyt oman lapsensa. En kyllä enää ihmettele, vaikka absurdiltahan se tuntuu surra ihmistä, jota ei koskaan ole ollut olemassakaan :'( En koe itse olevani vielä tässä vaiheessa, koska hoidot ovat aktiivisesti meneillään, mutta takaraivossa on pelko siitä, että nämä eivät koskaan onnistu ja joudun tekemään sen surutyön. En kyllä käsitä, miten siitä selviän koskaan.

Mutta tällaisin miettein tänä aamuna...

PS: Hoidot jatkuvat, nyt menossa vaihdevuodet ja eilen aloitettu myös piikit....

Ja Maikkis: tulehan seurakseni tuonne syksyn IVF/ICSI pinolaisiin :)
 
Vadelmaunelma: onko sulla vaihdevuodet tuoneet mieliala heittelyitä? Jaksuja sinne :hug:

Murmelin peukutusta!

Täällä näyttää pahalta pyyhkiesä jälleen verta joten kai se huomenna sit tulvii :( no ens kuussa vois alkaa tivaamaan jos ei aikaa näy eikä kuulu millon olis...
 
Vadelmaunelmalle jaksuja :hug:

Eilen oli taas niin kovat menkkakivut,että aattelin että nyt...mutta ei vieläkään.. Aamulla testasin kaapista löytyneellä ovistestillä todella negan..eikös se ovistestikin jotenkin yleensä reagoisi raskauteen..? Alkais sitte ees ne menkat,ärsyttävää kyttäämistä tällänenkin on..
 
Torstai 20.8





Opal................... 29......kp 5/32..................yk 2
Odessa80..........29........kp 11/34..................yk 2
Cladoceran.........29.......kp 13/32-42(-51)......yk 7
danuli79.............30.......kp 17/28-41............yk 6
Kaapo80.............29......kp 23/28-30............yk 4
Haaveena äitiys..28......kp 28/30-32.............yk 2
Unico..................29......kp 2829..................yk 01/07
Joyan..................29......kp 30/23-?...............yk 1
IhanaOmena......27......kp 32/28-30.............yk ?
Murmelin............ 29.......kp 37/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Toivo79..............30........kp 51/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 53/ ?...................yk 2
Gilmore...............29........kp 81/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30





Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


Mitäköhän kuuluu toivolle ja Gilmorelle?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Pakko kai se on kohdata huomenna pettymys ja tehdä oikee raskaustesti.. sitte ainakin voi kohta alkaa ottaan yhteyttä gyneen jos ei viikonlopun aikana menkkoja ala tuleen, en mä niitä ikuisuuksiin ala odotteleen ilman hyvää syytä :| Apteekin kautta siis kurvasin kotiin, nyt kun sais viä pidettyä näppinsä erossa aamuun saakka..

IhanaOmenalle :hug: negasta! Se on mitä masentavin näky kyllä kun tuijottaa testiä jossa vaan yks viiva ja toivoo siihen ilmestyvän se toinenkin....turhaan.. Kyllä raskaustestientekijät ainakin leivissä pysyy..
 
Palailin eilen sukuloimasta/mökiltä, ja nyt lukemaan mitä tänne kuuluu :)

IhanaOmenalle :hug: negasta. Ois se niin paljon helpompaa jos kaikki ketkä lasta toivoo, tulisivat nopeasti raskaaksi.

Hlemmur mukava et sulle sattui hyvä gyne, ja sait heti apua, ettei tarvinnu jäädä oottelemaan. Gynelle se munkin pitäs kai suunnata, kun nää kierrot ovat niin pitkiä, ensin aattelin et jos muutaman kierron vielä kattos, mut saa nyt nähdä kestänkö odotella niin kauan :) kun ois kiva tietää et pystynkö tulemaan raskaaksi vaikka kierrot ovatkin niin pitkiä, silloin odottelunkin jaksas paremmin...

Ovulaatiota oon tässä sunnuntaista asti tikutellut, siis varmuuden vuoksi vaan jo näin aikaisin, vaikka tuskin se ois tiedossa vielä n.10 päivään, mutta ettei se ainakaan mene vahingossakaan ohi :)

Siskoni on tällähetkellä synnyttämässä, itsellä ovat tunteet tosi ristiriitaiset, toisaalta olen tosi onnellinen hänen puolestaan ja jännitän, mutta toisaalta taas mustasukkasuus ja masennus iskee kehiin, tuntuu ettei tollasta ihmettä meille kuitenkaan ikinä suoda, mutta koitan tässä voittaa oman kateuteni ja iloita siskoni onnesta :heart:
 
Murmelin eihän aamuun oo enää kovin kauaa, kyllä sä jaksat! Tsemppiä kovasti! :)

Vadelmaunelma kiitos sanoistasi! :flower: Kyllä mäkin niin ajattelin, että alkuvuodesta sitten otetaan järeämpiä aseita käyttöön, jos ei mitään ala kuulua. Sitten olis se vuosi täynnä. Emmä aio kesään asti odottaa ja luottaa ainoastaan yhden tohtoriskan sanoihin... Paljon voimia sinulle! Toivotaan että pieni ihminen saisi pian alkunsa!

Unico mihin sulle on tulossa aika? Toivotaan ettei sitä tarvita kuitenkaan ;)

Danuli Iso- vai pikkusisko? En kyllä tiedä onko sillä sulle väliä, mutta voisin kuvitella, että pahempi olis jos pikkusisko menis ns. edelle... Mulla ei oo siskoja itellä, joten en osaa oikeen kuvitella. Pikkuveli löytyy ja se oliskin paha jos se hulivili pamauttaiskin muijansa paksuksi tosta vaan. Hoppas inte. Tsemppiä kovasti, etköhän pysty siskon onnesta iloitsemaan!
 
Olen tehnyt kaikkeni etten nyt tarkkailisi itseäni ja mahdollisia oireitani LIIAN tarkkaan. Viime kierrossa nimittäin minulla oli ja vaikka minkälaista oiretta, mutta silti kuukautiset tulivat ajallaan ja niin pois päin..

Nyt tänään en vain voinut olla huomaamatta kun häpyluuta vihloi muutamia kertoja niin että naaman piti irvistää..

Voisiko se olla jokin merkki raskaudesta vai jostain ihan muusta?? Siis ihan selvästi häpyluuta keskeltä suurin piirtein vihlaisi muutaman kerran putkeen..

On kyllä ollu kuukautiskipuihin viittaavista oireista alaselkäkipua, tosin jatkuvaa ja lievempää normaalin kouristelun sijasta.. No niin, taas minä rupean miettimään mikä normaalisti ja mikä muka oiretta.. Mutta mitä ne vihlaisut voisivat olla, tietääkö joku?

 
Murmelin: joko teit testin?

Täällä ei mitään uutta, mutta hanat olleet auki nyt hieman aiempaa pidempään. Mutta jos se tänään jo kuivuisi. Ja sitten vaan uutta putkeen.
Sitä mietin, kun tuolla muualla joku mainosti, että oli ovuloinut tyyliin kp1 ja onnistunut raskautumaan kun tuli sattumalta harrastettua seksiä kuukautisten aikana, että jos sellainen ihme sattuisi omalle kohdalle (tuo ovulaation ajankohta siis) niin tarvitsis kyllä samanmoisen ihmeen heti sitten perään, että tulisi myös heilutettua peittoja silloin. Ei meinaan ole kyllä viikkoon tehnyt mun mieli yhtään kun kk on päällä.
 
Joo, nega testattu eikä siinä sitten ees menny ku hetki, niin jo alko vertakin näkyyn.. Olipas piinaviikko tosiaan :headwall: No, nyt saan sit alottaa sunnuntaina clomit jos niitten avulla kierto pysyis järkevämmissä mitoissa..

opal mä en kans tajua noita menkkojen aikaan raskaaks juttuja, omalle kohdalleni en kyllä mitään ylläriovulaatioo koskaan voisi ees kuvitella..ei kans menkkojen aikaan tee itellä yhtään mieli..
 
Cladoceran pikkusisko se on, ja synnytti eilen illalla söpön tytön. Oikeessa oot siinä et hiukan ehkä enemmän kirpesee, kun on kyse pikkusiskosta, jos ois isosisko (mitä mulla ei ole), niin ois ehkä helpompaa, nyt tosiaan tuntuu et pikkusisko "meni edelle". Itkee tirauttaahan mun illalla piti, osittain ilosta et siskolla meni kaikki hyvin ja lapsi sulonen ja terve, mut toisaalta itseni takia ja huolesta et suodaanko meille ikinä tuollasta kääröä. Mies ei oikein ymmärrä mua nyt, se ihmetteli ku sain itkukohtauksen, sen mielestä kaikki ajallaan, ja kyllä meillekkin vielä suodaan, mut mä en oo varma. Mun miehelläkin on aiemmasta suhteesta lapsi, joten sekin on kokenut kaiken tuon, tuli eilen sellanen olo, et mä oon ainut tässä lähisuvusta, joka ei oo kokenut mitään tollasta. No ehkä tää tästä, ja sori vuodatus, koitan olla ylpeä täti :)

b]Murmelin[/b] :hug:, kurja juttu, toivotaan että clomit auttaa.

Opal sulle kans :hug: , en ollut huomannutkan et täti oli kaartanut paikelle, hyvällä asenteella sä kuitenkin meet, täytyy tässä itekkin vähän yrittää ajatella positiivisemmin.

Ovuloiminen ja raskaaksi tuleminen kuukautisten aikana ois kyl ainakin meidän taloudessa katastrooffi, en millään ilveellä kyllä sais miestä kellistettyy, saati et ite tekis ees mieli. Onneks kuitenkin suurinosa ovuloi muilloin kun kuukautisten aikana! ;)

Odessa mä oon lukenut vauva-lehteä, sain siskolta lainaan. Niissä on vaan yks huono puoli, vauvakuume vaan lisääntyy :whistle: ja sit vaan miettii et kuinka ihana olisikaan olla raskaana. Mut on niitä ihan kiva lukea, mutta en kyl tilais ite ennen ku olisin raskaana.
 
Kiitos Danuli ja :hug: sulle myös.... Ja niin, ei tässä vielä ole tullut suurempaa painetta "projektin" suhteen, mutta enpä myös olekaan vielä niin kovin pitkällä tämän yrityksemme kanssa. Voipi olla että mieli muuttuu kuukausien kuluessa, mutta nyt keskityn nauttimaan pillerivapaasta elämästäni. Ovistestit tosin ostin jo viime kiertoon, jotta pystyn edes hieman paremmin arvioimaan mitä kehossani tapahtuu ja voin kyllä sanoa, että olen päätökseeni tyytyväinen kun sieltä kuitenkin tuli se ovisplussa.

Uskon, että kyllä ne raskaustestiplussat on sieltä meille kaikille tulossa!!! Tietysti toivotaan, että ennemmin pian kuin myöhemmin, eikö?! ;)
Kaikkea lohdullista kun yritän aina asioista kaivaa, niin sen voin sanoa, että tässä kun on maailmanmenoa seurannut ja voivotellut mm. erinäisiä nykylasten kohtaloita, niin on se ihanaa huomata kuinka paljon täällä on ihania perheitä, joille lapset ovat aidosti tärkeitä ja haluttuja. :) Siksi lämmittää sydäntä kun kuka tahansa teistä onnistuu :heart:

- opal, joka edelleen vaikka menkkaoviksen uhallakin nauttii sitkeästi miehestään vain silloin kun tekee mieli ;)
 
Kiitos Opal. Ei tää meidänkään projekti vielä kauhean pitkään ole kestänyt, ja totisesti olen nauttinut pillerittömistä kuukausista. Mutta oishan se ainakin tälläselle järjestelmälliselle ja suunnittelevalle ihmiselle kiva että pystys tätä asiaa kontroloimaan ;) ja mieluummin plussia ennemmin kuin myöhemmin :) Täällä on jotenkin niin kiva kun voi jakaa omia asioitaan ja huoliakin ja samalla iloita jonkin toisen iloisista uutisista. Oon muuten viimein kertonut miehellekin että kirjoittelen tälläselle keskusteluun, ja hän yllätyksekseni suhtautui asiaan tosi kivasti ja pitää siitä että saan käydä täällä hömpöttämässä vauvakuumeesta :)

Ja siis plussatuulia kaikille tasapuolisesti+++++++++++++++++ :whistle:
 
Perjantai 21.8





Murmelin............ 29.......kp 1/28-38.............yk 7 (km 1/2009)
Opal................... 29......kp 6/32...................yk 2
Odessa80...........29.......kp 12/34................ yk 2
Cladoceran.........29.......kp 14/32-42(-51)....yk 7
danuli79.............30.......kp 18/28-41............yk 6
Höyrypää............29.......kp 19/26-28.............yk1
Kaapo80.............29.......kp 24/28-30.............yk 4
Haaveena äitiys..28.......kp 29/30-32.............yk 2
Unico..................29........kp 2929....................yk 01/07
Joyan..................29........kp 31/23-?................yk 1
IhanaOmena......27........kp 33/28-30..............yk ?
Toivo79..............30........kp 52/27-32............yk 4
Hlemmur.............27........kp 54/ ?...................yk 2
Gilmore...............29........kp 82/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30





Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


Mitäköhän kuuluu toivolle ja Gilmorelle?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Tämä oli kyllä jo irvokasta... eilen aamulla ihmettelin kun ei oo menkat vieläkään alkanut.. päätettiin miehen kanssa yhteistuumin ennen töitä aamulla testata, ja siinä testitulosta odotellessa hanat aukesi ihan kunnolla.. no eipä ollut sitten yllätys nega parin minuutin päästä enää. voi että mua itketti.. no töihin raahauduin.

eli täällä joku ehkä kp 2 (vai lasketaanko se niistä ruskeista jo?) ja mieli maassa. Mä en muistanut kuinka holtittoman runsaat mulla onkaan ilman ehkäisyä.

Plussatuulia kaikille !! Joyan, peukut minunkin suunnalta testaamiseen, kerrohan miten käy. Ja Höyrypäälle tervetuloa.
 
Joyan :hug: negasta

IhanaOmena :hug: Mulla kävi testauksen kans just melkein samaan tyyliin, kun olin tikkuun kusassu,niin pyyhkiessä jo tuli tuhrua.. Ihanaa kun sun mies on noin mukana testauksessa :heart: Mä en ees oo kertonu kuinka monta kertaa mä oon testaillu..sitte vasta näytän ja kerron kun saan siihen samperin tikkuun sen toisen viivan...

Mistähän sekin johtuu,kun nää menkatkin on joka kuukausi erilaiset, yleensä ei kauheita menkkakipuja oo, nyt kyllä jomottaa senkin edestä.. Tässä kohtaa kiertoa on aina niin masentunu olo, että :( Tuntuu niin pitkältä taas odottaa seuraavaa mahdollisuutta plussaan. Ja aina miettii sitä vaihtoehtoo,että jos sitä ei koskaan tulekaan, jos me ei koskaan saada lasta niin mitä hittoo mä tällä elämälläni oikein sitten keksin, en mä jaksa olla 30vuotta töissä..mä haluun välillä olla kotona lasten kanssa :'(

Sorry masentavat fiilikset..ehkä tästä vielä noustaan..toivottavasti..
 
Lauantai 22.8





IhanaOmena......27........kp 2/28-30..............yk ?
Murmelin............ 29.......kp 2/28-38.............yk 7 (km 1/2009)
Opal................... 29.......kp 7/32...................yk 2
Odessa80...........29.......kp 13/34................ yk 2
Cladoceran.........29.......kp 15/32-42(-51)....yk 7
danuli79.............30.......kp 19/28-41............yk 6
Höyrypää............29.......kp 20/26-28.............yk1
Kaapo80.............29.......kp 25/28-30.............yk 4
Haaveena äitiys..28.......kp 30/30-32.............yk 2
Unico..................29........kp 30/29....................yk 01/07
Joyan..................29.......kp 32/23-?................yk 1
Toivo79..............30........kp 53/27-32............yk 4
Hlemmur.............27........kp 55/ ?...................yk 2
Gilmore...............29........kp 83/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30





Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


Mitäköhän kuuluu toivolle ja Gilmorelle? Huhuuuuu Toivo ja Gilmore!!!!
[/quote]

[/quote]



 

Yhteistyössä