Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Murmelin :hug: :hug: :'( Hemmetin täti.

Itse kävin gynellä tänään, se otti sen ultran ihan oma-aloitteisesti. Ei ollut kystia, kaikki ok. Molemmissa munasarjoissa oli valmis munasolu, toisessa lähtenyt ja oikealla vielä kiinni. Ja käsky tuli, että kahden päivän aikana harrastettava peittojen heilutusta. Ihan ok käynti, tosin tilipussi tyhjeni 100 eurolla.
 
oi voi päpsy! Kävisipä mullekin noin sitten viikon päästä. Oisin valmis luopumaan ilolla satasesta, että kuulisin kaiken olevan ok. Peitot heilumaan siis! :heart:

Täällä edelleen odotellaan ovista, jonka liman määrän ja nipistelyjen perusteella olisi ollut eilen, mutta ovistesti näytti negaa ja lämmöt pysyneet alhaalla... (joka aamu kiusallisen tasan 36,3). höh. Noh ainakin tulee jumpattua säännöllisesti makkarissa. :LOL:
 


Murmelin............ 29.......kp 2/28-38................yk 5 (km 1/2009)
Gilmore...............29.......kp 16/30-35..............yk 20
Myrtle.................27.......kp 16/28-29...............yk ?
päpsy78.............30.......kp 17/29-33...............yk 4
Cladoceran.........29.......kp 20/37-42(-51).......yk 5
Unico..................29.......kp 21/30....................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 25/25-26...............yk 22
Hallama80..........28.......kp 26/31-34...............yk 5
Hille79................29.......kp 36/28-34..............yk 9
Kaapo80.............29.......kp 37/30...................yk 2
Toivo79..............29........kp 50/27-32.............yk 2





Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................?



Plussanneet:

la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






 
mä tulen tänne perää pitelemään =)
ei ole yritystä ollut meillä, mutta pari päivää sitten alkoi rinnat olla tosi kipeät että nukkuminen ja halailu sattuu. aivan tavallista menkkakipua alavattalla on, mutta mulla jo kp 33. tai siis näin oletan koska just viime kuussa en merkannu menkkojen alkamispäivää.eilen illalla oli ihan semmoinen olo,että tuunko kipeeksi, olin kylmissäni,kiukkuinen ja tosi kuuma kroppa myöskin miehen mielestä. tilasin netistä ovis- ja raskaustestejä, tulispa ne pian. mulle tää kuumeilu on jo liian tuttua, mieskään ei enää usko mun luuloja raskausoireista, koska "joka kerta" se on kuulemma sama juttu :D no, kattellaan! :heart:
 
Heh, mul on kans tissit kipeet... Ensin oli vain vasen, mutta nyt se on levinnyt oikeallekin. Hohhoijaa.. Tätäkö tää on sit taas menkkoihin saakka. On tää kiva kun puolet kuukaudesta kaiken maailman särkyjä. Nyt jotain positiivista, kiitos! (mä marisen koko ajan, ja mua ärsyttää se)

Unico on kyllä maailman ihanin tsemppari! :flower:

Onnea Päpsylle hyvistä uutisista! Yksityiselläkö kävit?? Ja Murmeliinille iiiiso hali. :(
 
Cladoceran, toi on kyllä häiritsevää, kun sitä kuvittelee ovulaation olleen jonain päivänä, mutta sitten muut oireet ja testit sanoo muuta. Ootko testaillu joka päivä? Jos sun ovis oli eilen, niin testin kuuluukin näyttää silloin negaa. Ja lämmöt nousee vasta kun ovis on ohi, eli huomen aamuna sulla saattaa olla jo korkeammalla. Ainakin olet käyttänyt päivät hyväksesi :)

Mulla oli maanantaina edelliset matalat lämmöt, oletan oviksen olleen silloin, jos sitä nyt oli. Mitään limoja en bongannut, oli vain se hullu mahakipu, ja nyt kahtena aamuna lämmöt kohoamaan päin. Ja tänään sitten tuo tissikipu. Hormonihuippua en testeillä bongannut, eilen vielä oli silminnähtävä negaviiva, maanantaina oli hailumpi, mutta näytekin oli aika mieto. Su oli vahvimmat viivat, mutta silti kontrollia hailummat. Että ota tästä nyt sitten selvää. :D Jos ovis oli maanantaina, niin toivottavasti lauantai illan pupuilut riittävät. Maanantaina ei enää pystynyt varmistelemaan kun makasin vaan kippurassa sohvalla ja vikisin.

Koirallakin alkoi juoksut, meitä on nyt kaksi hormoonihirviötä taloudessa, vikistään ja kerjätään huomiota. :LOL:
 
Myrtle: mitäs oireet sanoo? iskikö se asukas sinne masuun? Meinaattekos koiran päästää miehiin? (kiitos, sitä jaksa aitekkin paremmin kun saa muita kannustaa :))

Jaapas, mitäs pitäsköhän sitä omaa napaa kirjoitella välillä. Onneksi on niin tohinaa et ei ehi menkkoja murehtia :D jos hyvin käy niin ne ei iske kesken reissun (tai ei ollenkaan, ei jassa uskoa) Mulla oli aamulla ihan ällö olo, mietin et meenkö oksentamaan. No söin sit jotai ja se meni ohi, ihan ihme ei mull atollasta oo tullu ennen vaiks aamupala ruukaa välillä venyäkkin. Noo sit jos joskus raskaaksi asti pääsee niin ei tiedä ainakaan oireista mitään kun mun kroppa kehittelee kaikki jo ennen kun tärppää ei tartte kyttäillä oireita :D tai huvikseen, mut ei ne mitään kerro mulla. Nyt onkn paljon reissua tiedossa mökille juhannukseksi ja sitten het kohta ulkomaille :D et kunnon repäsy pois piina viikoilta. No jokapaikkaan kulkee pikkuhousun suojat ja kuppi pussissaan mukana kiltisti ettei tuu hätä tän kierron kanssa. jos se pysyis kurissa kun on vermeet mukana :LOL: Tosin mietityttää, et mitäs jos bongaa jotain erilaisia ja söpöjä vaavan vaatteita nin uskaltaisko ostaa, kun ei vaan tiedä tuleeko koskaan sitä vauvaa. no toisaalta vois sitten laittaa kiertoon kun kaverit varmasti saa vauvoja joskus enemmänkin olis lahja valmiina. Ja jos onnistuis niin sit olis jotain erilaista valmiina jos nyt jotain ylisöpöä löytyy. kaikea sitä pitääkin miettiä... ei nyt oikei osaa sanoa tästä kropasta mitään, no tää oli tavallaan välikierto kun ei paljoa ehtinyt peittoja heilutella. Toisaalta ens kiertoon niitä ovis testejä suunnitellut ettiväni. No aikaa on vielä. Pyörii vaan hirveesti asioita päässä, onneksi muitakin kun vaava juttuja helpottaa olotilaa.

Galluppia pukkaa näin omien filiksien mukaan:
Mites te ootte matkustelleet? kuinka paljon kuin usein? ja millä fiiliksellä valinta paikkaan?
ja sit ehkä se oleellinen :LOL: onko kukaan käynyt barcelonassa? (jos on niin vinkit kehiin)
ja kukaan ei arvaa mihin mä suuntaan nokkani tällä kertaa...

hups heijaa tulipas romaani sorry
 


Murmelin............ 29.......kp 3/28-38................yk 5 (km 1/2009)
Gilmore...............29.......kp 17/30-35..............yk 20
Myrtle.................27.......kp 17/28-29...............yk ?
päpsy78.............30.......kp 18/29-33...............yk 4
Cladoceran.........29.......kp 21/37-42(-51).......yk 5
Unico..................29.......kp 22/30....................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 26/25-26...............yk 22
Hallama80..........28.......kp 27/31-34...............yk 5
Hille79................29.......kp 37/28-34..............yk 9
Kaapo80.............29.......kp 38/30...................yk 2
Toivo79..............29........kp 51/27-32.............yk 2





Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28



Plussanneet:

la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !





 
Unico Matkustellut olen melko paljon, kerran vuodessa tai joka toinen vuosi ulkomaille. Barcelonassa en ole käynyt, mutta kuulemma oikein ihana kaupunki. Italiassa* 4, Kanarialla*4, Bulgariassa*1, Mallorcalla*1, Kreikassa*2. Sit näiden lisäks nää naapurivaltiot tässä, Viro, Ruotsi, Latvia, Tanska. Nyt on Kreikka buumi iskenyt. Heinäkuussa lähdössä Kreetalle. Vaikka ei nyt niin ylimääräistä rahaa ole, niin silti jostain aina saanut vähän nipistettyä säästöön. Ja ehkä sekin vaikuttaa, että mulla ei ole sisaruksia niin vanhemman on pystynyt välillä vähän "lainaamaan". Ja nuorempana päässyt aina mukaan reissuille. Ja kun vielä pääsee niin tarvitsee mennä B)

 
Siitä onkin tovi kun oon viimeksi tänne kirjotellut. On pitänyt ottaa vähän etäisyyttä asioihin ja yrittää nauttia tästä Suomen ihanasta kesästä. :LOL:
Täällä kaikki ennallaan, aamulämpöjä olen yrittänyt mittailla, mut en oo ovista bongannut. Tasasesti sahaa edestakaisin lämmöt... Mies oli kipeenä just tärkeet päivät ja muutenkin tullut vähemmän heiluteltuu peittoja, joten ei oo kauheet odotukset. Kivasti vielä itsekin sain antibioottikuurista hiivan, että nappiin on mennyt tää kierto kaikilta osiltaan :|

Tänään lähden kesälomalle ja maanantaina ulkomaille, joten en varmaan kauheen aktiivisesti käy täällä, mutta pitäkää mut listoilla.
Unico, Barcelona on aivan mahtava paikka! Kannattaa varata aikaa shoppailuun =)

:hug: kaikille tädin riivaamille ja plussia tänne jo kaivattaisiin, kohta on kaks kuukautta ilman!!

Hyvää juhannusta kaikille.
 
Unico eipä oikeastaan tunnu mitenkään erilaiselta. Voiko niitä oireita oikeastaan tullakaan ennen kiinnittymistä? Tissit mulla tosiaan kipeyty eilen, mutta ne kipeytyy aina ennen menkkoja, en ole kyllä laittamut merkille, kuinka aikaisin. Joillain kai kipeytyy jo ennen ovista. Lämmöt kiipeää hissuksiin ylöspäin, kymmenys kerrallaan. Tänään oli jo 36,9. Eikä mun kannata oireita kytätäkään, mulla on joka kierrossa kaikki mahdolliset raskausoireet. :D

Hassua muuten, että mulla ei noita ovislimoja pahemmin tule.. Johtuukohan se tosta greippimehun latkimisesta, joillain kuulemma katoaa ne vähäisetkin limat, vaikka vaikutuksen pitäis olla just päinvastoin. Ehkä koitan ens kierron ilman greippejä, vaikka mieluiten tietysti en kokeilis enää ollenkaan, ennen kuin pikku kakkosen kanssa.

Meidän poppoo lähtee juhannukseks kotiseudulle. Saas nähdä mitä siitä tulee, kun tuo koira aika paljon vielä vuotaa. Ei me sille pentuja olla ajateltu, meil on vielä niin pieni koti, että viimeistään perheenlisäyksen jälkeen täytyy muuttaa. Eka vuosi nyt vielä menee hyvin yhdelläkin makuuhuoneella. Mutta minkään sortin pentuja ei kyllä mahdu, mies sekoais lopullisesti :D Meillähän on myös kissa.

Meilläkin on suunnitteilla napata joku äkkilähtö elokuussa. Itse olen käynnyt Kyproksella, Espanjassa ja Bulgariassa. Seuraavaksi mielellään vois valita jonkun vähemmän bilemestan, nykyään kiinnostaa jo kulttuuri enemmän.
 
päpsy, totta ihmeessä kannattaa mennä jos vanhempien mukana pääsee. mulla loppu siihen kun lähdin omilleni. Sä oot käynyt monta kertaa samassa maassa? tuntuiko se heti et tuo on just sellanen et pitää päästä toistamiseen?

hallama, viimehetken vinkkejä? Kai siellä voi kupin pestä hanavedellä jos täti yllättää matkalla?

myrtle, sepä se kun nuppi vääntää ne oireet ihan joka kiertoon :LOL: Mikä sulla on suosikkina paikkana mihin lähteä vai tuleeko se ihan tosta vaan kun näkee minne saa matkoja?

Onko teillä muuten rokotukset kunnossa? ja mitä?

Mulla on koko setti just sain jäykkis tehosteen :/ himppasen tuntuu. ja sit nää hepatiitit on tullu hommattua ja viimereissun tuloksena tuli se poliokin uusittua. Et pitä olla kaiki kattavasti mitä nyt perus pitääkin , erikoisemmat sitten jos sellasiin maihin lähtee. tää on aikuis iällä käynyt no viro ja ruotsi ja niittn lisäksi bulgariassa, kanarialla, norjassa ja intiassa. penskana sitten saksa, tanska, tunisia, mallorca, englanti, turkki. Joten aikamoisen kroonisen matkakuumeen omaava tää on, et jos rahaa olis enemmän niin varmasti kuluis reissaamiseen.
Mitä muuten ootteko miettinyt sitten kun se vaava (kato taas oiveikas olo) sieltä tulee et rokotatteko te sen normaalisti vai miten?
Edelleen kuvottava olotila, ja edelleen pistän sen huono syömisen piikkiin (vaiks eilen mussutin koko illan, kylmiä pottuja ja turkinpippureita vuorotellen :))
että tälläistä, josko nyt yrittäs taas vetää napaansa jotain et jaksaisi sitten taas mennä :)

Hyvää juhannusta kaikille!
 
Unico, kyllä mä uskaltaisin kupin pestä ihan kraanavedellä ja omalla saippualla. Niin mä meinasin itsekin tehdä Saksassa, jos reissussa ens viikolla täti tulee.
Barcelonassa kannattaa ehdottomasti mennä syömään Gràcian kaupungin osaan, siellä on halvemmat hinnat, paremmat ruoat ja aito paikallinen tunnelma, toisin kuin Ramblan ympäristön turistiravintoloissa. Sitten suosittelen köysiratasysteemillä menoa kukkulalle tai päin vastoin kukkulalta rannalle, hienot maisemat merelle ja kaupunkiin.
Lentokentältä pääsee muuten tosi helposti junalla keskustaan, jos olette omatoimimatkalla, ja varmaan nopeamminkin ku taksilla.
Nautihan lomasta!!
 
ei vieläkään mitään varmaa tietoa mistään. tilaamani raskaustestit tulee vasta ens viikolla, eli täytyy kai hakea apteekista ennen juhannusta jotta saa varmuuden. eilen mulla oli tajuttoman kipeä pää!!punaista ei vielä näkyvissä, mutta menkkakipua edelleen...tänään on kp 34...vielä on toivoa =) unico, olen mieluustikin taustalla hengailemassa,koska ei varsinaista yritystä ole meillä. mutta ikäni on 28! 1 keskenmeno on takana pari vuotta sitten (vko 10). pikkuhiljaa varovasti siis edetään... mä taidan kyllä lähteä sinne apteekkiin nyt!!!!!! :D :D :D
 
Noista mun matkoista Kypros oli ihanin, mutta se oli mun eka etelänmatka, säät suosi ja olin sielä parhaan ystävän kanssa parikymppisenä. Bulgarian Sunny Beach oli todella syvältä, mutta sielä taas oli huono sää ja riitelin silloisen avomieheni kanssa lähes joka ilta. Espanjassa oltiin nykyisen miehen ja appivanhempien, sekä miehen sedän kanssa, oli mahtavaa. Siitäkin on jo kaksi vuotta aikaa, niin nyt on jo korkea aika lähteä taas reissuun. Minä lähden äkkilähdöllä oikeastaan ihan mihin vain. Tossa viikkoa tai aikaisintaan paria ennen ajattelin käydä katselemaan, löytyykö mitään mielenkiintoista. Täytyyhän lomarahat päästä tuhlaamaan! Ja jos vaikka viimeistään loman rentous auttais sen pienen elämän aluunsaattamisessa, jollei sitä ennen tärpi. Lupasin itselleni, että lomakuukauden pidän lomaa myös vauvahaaveista. Unohdan kaikki koopeet ja yykoot ja deepeeoot koko halvatun kuukaudeksi! :LOL: Sit on PAKKO tärpätä, vai mitä?
 
Täällä noustaan taas pikkuhiljaa tästä masennuksen suosta...kohti uutta yritystä :p Ekan clomin nakkasin taas naamaan aamulla..menee sitten juhannus kuumien aaltojen kourissa jos ei muuten lämmitä!!

päpsyllä aikas hyvät tsäänssit, onnittelut ultrakuulemisista :heart:

Hallamalle hyvää lomaa ja mukavaa reissua!! Muista tulla ilmoittamaan plussauutiset hetimiten meille :heart:

mirna tervetuloa mukaan joukkoihin! :hug: negasta

Unicolle kans oikein antoisaa reissua!! tulehan sitten plussauutisten kera takaisin suomeen!! Ja tottakai niitä söpöjä vauvankolttuja täytyy haalia nurkkiin :) Kyllä munkin kaapin perukoilta muutama ihana löytyy...

Mä en ole paljoa matkustellut, ihan vaan näitä naapuriseutuja kierrellyt.. mutta jos jonnekin lähtisin, niin siellä sitten pitäis olla kuuma ja auringon paistaa! Eli ehdottomasti jonnekin rantalomalle suuntaisin. Ei kauheeta hinkua oo ollu, ehkä sitten joskus vielä sekin aika koittaa B)

Nyt jos siirtyis tästä juhannuksen viettoon, jonnekin, ei tiedä vielä tarkkaa suunnitelmaa kukaan.. mutta jos koittais ottaa rennosti! Mukavaa ja aurinkoista juhannusta kaikille!!
++++++++++++++ :whistle:
 
hallama, omatoimimatkallahan me, kiitti vinkeistä kun vaan sit bongais missä junalla jää pois :D ja onneks meillä lennot on perillä ja lähtee päivälle et on varaa seikkaillakkin :D

mirna: :hug: :hug: :hug: ja peukkuja e ilmaantuukin se plussa myöhemmin, eikä menkkoja. Laitan sun tieodt tonne niin kerro sitten kun haluta kp listalle niin siirretään tai saa sitä itekki päivttää :D

murmelin, mukava kuulla et alkaa taas elämä voittaan :)

myrtle, se on totta et säät ja matkaseura vaikuttaa kummasti siihen mitä reissusta tykkää. ja pakkohan se on reissun päällä raskautua :) toi kvarttikin tais sen tehä sillon ja nyt sillä on jo vaava sylissä :D.
Meillä sunny beach oli ihan jees mut ei sinne toiste tarvi mennä sää suosi ja minigolffissa meni illat :D Mun sydämmen vei intia siellä oli jottain sinne haluiaisn uudelleen vielä joku päivä.

jos sitten jatkais, mikä on teidän suosikki huvipuisto tms :D tai ootteko yhtään huvipuisto tyyppejä näin muka aikuisella iällä :D

nälkä pahaolo jatkuu... no juhannuksena pitää mässätä ettei varmasti mahu sit bikineihinsä :LOL:
 
huomentaaaa! äääk,ei vieläkään verta näy...ja nyt kp 35...tänään oltais lähdössä tosiaan huvipuistoon!ja mä mietin voinko mennä laitteisiin koska jos olisikin käynyt niin että raskaana olisin.olisihan se aika alkuvaiheessa, mutta voikohan olla keskenmenon vaaraa??haluaisin niin kovasti mennä kaikkiin laitteisiin!kaippa se munasolu olisi jo kiinnittynyt jos olisin raskaana. vaikka testi näyttikin eilen miinusta. mutta olisiko mahdollista että se irtoaisi kovassa paineessa? onpas nyt kinkkistä. toisaalta mun pää sanoo että "mee vaan,kun se on niin alussa (jos on) ja toisaalta pelkään että keskenmeno voisi tapahtua vaikka onkin niin alussa...mitäs mieltä ootte??
 

Yhteistyössä