Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

tervetuloa hallama, täällä onkin kiva porukka kuumeilijoita... :) enpäs oikein tiedä tuosta ehkäisylaastarista, mutta me aloitimme yrityksen heti e-pilleireiden lopetuksesta, ei siis odotettu 'oikeita' kuukautisia. vaikka siitä onkin jo kohta vuosi, niitä oikeita kuukautisia on tullut ihan liikaa ja täällä mä vielä hengailen... :/ sanoisin, että antakaa mennä vaan, mutta ehkö joku viisaampi kertoo jotain muuta.

yk meinaa yrityskertaa, eli jos aloitat heti laastarin poisjättämisestä, alkaa maanantaina sinun yk1. ja sitten seuraavista kuukautisista yk2 jne. mä plussasin yk8, se meni kuitenkin kesken ja nyt odottelen kuukautisten alkamista jotta alkaisi taas yk1 (vai oisko se jo yk2 kun tavallaan tää meneillään oleva on yk1...???). kp on tosiaan kiertopäivä. tsemppiä yritykseen!

sharona, nasulin kiertopäivät on jääny päivittämättä. t.palstapoliisi :LOL:
 
Kiitos =)
Lueskelin tuossa ketjua läpi ja huh ei teillä ole ollut helppoa :| Mutta onneksi kuitenkin kuulostaa siltä että aina se aurinko alkaa taas paistaa ja mieli piristyy. Mietityttää tässä että mitenhän kivinen taival sitä onkaan edessä itsellä. Parasta varmaan olisi kun pystyisi ottamaan rennosti... mutta malttamattoman luonteen omaavana tietenkin jo kuukauden päästä olen kädet ristissä ja toivoa täynnä. Ja kun on ollut niin hedelmällinen suku sekä isän että äidin puolelta (serkkuja on kertynyt lähemmäs 50), että senkin takia kai kuvittelee että heti nasahtaa :D onko tuolla sitten merkitysta, sano ja tiedä....
Tsemppiä kaikille ja toivottavasti jo pian onnistaa...
 
Moi!

Tulin toivottelemaan vauvaonnea kaikille ensi vuodelle :heart:

Voisin samalla liittyä taas joukkoonne, jos sopii... vaikka olenkin viime aikoina palstaillut lähinnä tuolla km:n jälkeen kuumeilevien pinossa. Minulla siis tuli spontaani km viikoilla 6+6 lokakuussa ja yritystä ollaan jatkettu ilman katkoja sen jälkeen. Ikää olis nyt sen 28v ja miehellä 30v - ja esikoista kuumeilemme :heart: . Kp:t nyt 13/27-28 (km:n jälkeen ) ja yk3 km:n jälkeen menossa.

 
Hohhoijaa, miten tylsää tämä odottelu. Edelleenkään ei mitään normaalista poikkeavia tuntemuksia. Ens keskiviikon pitäis siis olla kp1, mikäli kierto ei venähdä. Järkevää kai olis odottaa testin kans johonkin ensi viikon loppuun, jos ei menkat sitä ennen ala, mutta toisaalta mahdollinen ovis oli jo niin ajoissa, että ehkä mä voisin testata jo tiistaina? Maanantaina? Sunnuntaina? :D Oon vähän kärsimätön... Näin viime yönä unta, että testasin jo, mutta negaahan se näytti. En kyllä jotenkaan usko, että tässä kierrossa tärppää. Luulis että tuntuis edes jotenkin poikkeavalta jo, mutta ei mitään. Silkkaa hulluutta tämä päivien laskeminen.

Mites muilla? Onko ketään muita, jotka vois testailla loppiaisena? :)

Hauskaa vuodenvaihdetta kaikille ja paljon plussia ja tuhisevia nyyttejä ensi vuodeksi! :)Niin ja tervetuloa hallama ja piki!
 
:wave: Joskos tää taasen uskaltaisi pikkuhiljaa palailla tänne =) Annetaan nyt päivät olla vielä poissa. Ja juu vuosi on tullut lisää ikään ja plääh 2 vuotta sitten lähti yritys, ei olis sillon uskonut mitä tulevaisuus tuo. Menkat sekaisin kun mikä no niitä pääsee selvittelemään. Tosin ennen muista jatkoja pitäs puhua oikeesti lupa jatkaa, nyt se on vaan omien laskelmien tulosta :saint: Mut ei enää jaksa odottaa... Aika näyttää mun puolesta saa tulla jos tulee niin vaiks heti (mut usko on maassa) Enkä myrkkyihin enää sorru vaiks kuin painostettas tohtorien puolelta, en ennen kun meillä on muksuja :D päättäväisyys huipussaan...
(pieni kertaus tarinasta tauon jälkeen täällä porukka vaihtunut reippaasti, tosin muutama vanha tuttu vielä on valitettavasti, mutta jatketaan taasen yhdessää)
Plussa onnea kaikille ja Tuloksellista uutta vuotta 2009!
 
Hyvää uutta vuotta kaikille palstailijoille, ja kiitos viime vuodesta, ihanaa porukkaa täällä tukemassa :) Jatketaan toivottavasti paremmalla onnella ensi vuoteen, ja toivotaan että ollaan kaikki mahdollisimman pian tuolla o-puolella!

on: tärppipäivät käsillä, mutta jotenkin on vähän veto pois tästä kuumeilusta tässä kierrossa. Vuosi kyllä vaihtui vauvaa yrittäessä, toivottavasti se olisi hyvää merkki jostain ;) :LOL:

muoks. tervetuloa hallama, ja unicolle ja pikille heippa :wave: , kiva saada teidätkin takaisin
 
Mulla on kierto vissiin sekasin kun mummon seinäkello... taas.
Nyt on ollut viime kierrot noita pitkiä, 37-40 päivää, nyt siis elän kp 25 ja tissit olleet pirun kipeät jo monta päivää ja tänään tunsin ekan kerran menkkajuilintaa pienen hetken ajan.
Sitä ovista en hyvästä yrityksestä huolimatta bongannut ollenkaan, tikutin ja tikutin, mutta tyhjä sarvi vain tuloksena päivästä toiseen. |O

Nooooooh, ei se mittään. Täällä Amsterdamissa eilinen ilotulitus muistutti enemmänkin sotatilaa, ihan kamala pauke ja jytinä koko päivän. Mun karvainen lapsi sai eläinlääkäriltä rauhoittavat, ja on vieläkin ihan pöhnässä, kävelee seiniä pitkin pieni.. :heart:
 


Hallama80...........28..........kp ?/??.................yk 1
Vadelmaunelma.29 .........kp 7/25-26............yk 16
delfis...................29..........kp 10/30-36......... yk 5
maikkis123..........28..........kp 12/25-26......... yk 4 (km 09/08)
Gilmore...............29..........kp 12/30-35..........yk 15
Piki80.................28..........kp 13/27-28...........yk 3 (km 10/08 jlk)
Rosehip..............29..........kp 22/28................ yk 1
Lupu...................29..........kp 22/26-28...........n.1v
Ada.....................29..........kp 22/24-30..........5/07
Sharona..............28..........kp 25/28-40...........yk 3
Sun Rise..............28 .........kp 27/35................yk 1 (km 10/08 jlk)
Citrus..................29..........kp 29/?..................yk 9
Nasuli08.............27..........kp 23/28-31.......... .yk 3
JoJo79................29..........kp 58/37...........yk 5
Piglet..................30..........kp 72/29.................yk 12 (km 10/07 jlk)




Taustalla:

Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30
salome



Plussanneet:

Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008


 
Täällä on uusi vuosi lähtenyt käyntiin hyvin rauhallisesti kotona miehen kanssa. Paljon ollaan puhuttu tulevasta ja toiveista, ollaan aika innoissaan molemmat. Huomenna lähtee laastari pois ja maanantaina pitäis ne kuukautiset tulla ja siitä se sitten lähtee. Hui ja jee! Yritän kuitenkin pitää jalat maassa ja realiteetit mielessä, tästä voi tulla pitkäkin prosessi...
 
:attn: minun kp:t tänään 16/27-28.

Ovis tuli ja meni, taas tämä piinailu alkaa. Tuli ainakin hyödynnettyä ihan urakalla, toivottavasti siittiötuotanto on kestänyt vauhdissa mukana :whistle:

kiitos tervetulotoivotuksista, maikkis123 :heart:
 
Onnellista uutta vuotta kaikille!

Tervetuloa uusille!

Olen unohtanut mainita, että ikää tuli joulukuussa vuosi lisää eli nyt 28 ja yk voi päivittää 5. Täällä ei mitään erityisiä tuntemuksia kumpaankaan suuntaan. Ovista en tässä kierrossa ole tikuttanut. En siis ole varma koska olis ollut. En jaksa kyl uskoa et tässäkään kierrossa olis tärpännyt, vaik yritetty ollaankin.

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Tervetuloa kaikille uusille ja hyvää uutta vuotta tasapuolisesti kaikille!

Erityiskivaa nähdä taas Unico palstavahvuudessa, minä näköjään olen täällä vielä kun palaat, ihan niinkun sillon lupasin... ;)
 


Hallama80...........28..........kp ?/??.................yk 1
Vadelmaunelma.29 .........kp 9/25-26............yk 16
delfis...................29..........kp 12/30-36......... yk 5
maikkis123..........28..........kp 14/25-26......... yk 4 (km 09/08)
Gilmore...............29..........kp 14/30-35..........yk 15
Piki80.................28..........kp 17/27-28...........yk 3 (km 10/08 jlk)
Rosehip..............29..........kp 24/28................ yk 1
Lupu...................29..........kp 24/26-28...........n.1v
Ada.....................29..........kp 24/24-30..........5/07
Nasuli08.............28..........kp 25/28-31.......... .yk 5
Sharona..............28..........kp 27/28-40...........yk 3
Sun Rise..............28 .........kp 29/35................yk 1 (km 10/08 jlk)
Citrus..................29..........kp 31/?..................yk 9
JoJo79................29..........kp 60/37...........yk 5
Piglet..................30..........kp 74/29.................yk 12 (km 10/07 jlk)




Taustalla:

Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................29
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30
salome



Plussanneet:

Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008




 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille ja kiva, että vanhat taustailijatkin on palailemassa kehiin taas! Ehkä teidän myötä tänne tulee joku plussapuhurikin...Katsoin tämän päivän listaa ja mietin, että onko ainakin mun kohdalla yksi päivä liikaa?!? Mun mielestä mun kierrossa on nyt 9kp eikä 10....Ja nyt omaa asiaa: ensinnäkin tauti ei ota laantuakseen, edelleen vaivaa siis jonkinlainen tulehdus, jonka alkujuuria ei tunnuta löytävän. Olen hieman huolissani ja pelkään kaikkea mahdollista jo :( . Ja sitten vielä yksi kummallisuus: ihmettelin kun jo alkuviikosta alkoi valumaan sellaista ikään kuin ovislimaa ja torstaina tuli ns. limatulppa ja uskokaa tai älkää, mutta tänään pärähti clearbluen digitaalisella ovistestillä plussa heti aamusta! No, onneksi ollaan oltu ahkeria tällä viikolla ja tehtiin kotihommat heti aamusta - "tavara" on kuulemma silloin laadukkaampaa ;) Olen hieman hämilläni, että ovis on jo nyt. Mulla siis löytyy aina ovis ja tunnen sen. Tänään ei vielä kipuilua, joten luulen, että irtoaa vasta huomenna eli kp10 ja nyt vasta LH -huippu. Anyway....mulla taukoa clomeista, joita olen popsinut 2 kiertoa. 1. clomikierrossa ovis oli kp16 ja tokassa kp12 ja limis ja follit oli jo kp10 sen näköisiä, että gyne sanoi, että irtoaa ihan just...Itseä huolettaa nyt se, että miksi LH -huippu on jo tänään, näin aikaisin kierrosta. Pelkään, että kohdun limis on aivan liian ohut tai munasolu liian raaka...En ymmärrä. Luomukierrossa mulla ovis aina kp 12-15 - ei ikinä näin aikaisin...Täytyy toivoa, että terot auttaa sitten tukemaan limakalvoa. Osaako kukaan sanoa mitään tuohon varhaiseen ovulaatioon?
 
Gilmore, valitettavasti ;) Mut mä otin varaslähdön :LOL: Täytyy viel'ä hakea virallinen lupa mut mä en ala jos vielä tungetaan kapuloita rattaisiin.
Vadelmaunelma: Hali ja toivottavasti vika löytyy et saat sen pois päiväjärjestyksestä. Peukkuja sulle et se ovis olis nyt se mistä jää kiinni :)
Täällä tää yrittää hurahtaa kaikkeen mahdolliseen. Nyt on menossa kunnon kohotus viimevuoden laskusuhdanteen jäljiltä on vielä melko huono. Katotaan pitääkö tavoitteet lenkkeilä se parikertaa viikossa (siis vähintään tai yleensä toi noin 30min lenkki) Ja sitten mulla on uus lelu mihin oon innostunut :LOL: Toi wii fit miilaiks :LOL: No katotaan onko alku vaiheen inspistä, jos kroppa jaksais sitten taas kasata ittensä ja saada kierron kuntoon nyt tiputelut 5-6 päivää menkat alkaa kai joskus ens viikolla, alkaa hermo meneen tähän sekoiluun. No gynelle niiden tiimoilta aikaa odotellessa. Ja tunnustin mää sille lääkärille kelle näitä valitin et ne muksut olis jees ja aikataulun niin lupas mainita siitäkin, vaikka sinne minne se lähete menee niin ei tehdä noita lapsettomuus juttuja mut kumminkin.

Plussa tuulia ja peukkuja kaikille!
 
Huomenta, nyt tulee kunnolla omaa napaa!

Jo monta päivää ollut rinnat TODELLA kipeät, alaselkä kipeä, kolottaa lonkkia ja nivusia, ym. sekä sitä hiton menkkajuilintaa ja nippailuja, röyhtäyttää koko ajan, ja kaikki muut mahdolliset oireilut. Kuitenkin järki sanoo, että taas on mielikuvitus tehnyt tepposensa, ja silti haihattelen. :LOL:
Ainiin, ja mun normaalilämpö on 36.4-36.6c' välillä, mutta nyt jo pari viikkoa ollut aamuisin ja päivisin sellaiset 37c' ja eilen illalla 37.3c'
Olin tuossa kipeänä välissä, mutta en enää, joten ei voi siitäkään johtua, kuten ensin luulin.

Että sellaista tänne :D
Tulihan avautuminen. Mitäs muiden aamuun?
 
Täällä alkaa olla tuliset paikat käsillä. Eletään k-päivää nro 27 ja ainoa tuntemus on edelleen se, että rinnat on sairaan kipeet, että täällä on Sharona kohtalotoveri sen suhteen. :) Mutta se on mulla tosiaan lähes joka kuukausittaista, ei mitään ihmeellistä. Oon malttanut mieleni olla testaamatta, kun en haluais pettyä.. Siis vaikka ajattelen, että sitä plussaa ei vielä tässä kierrossa tule, niin osa minusta haluaa kuitenkin uskoo, että se saattaa olla mahdollista. Huomenna olis kuitenkin niin hyvä testailupäivä kun on pyhä ja saa kotona rauhassa hermoilla... En tiedä tosin näyttäiskö se edes mitään vielä kp28, jos kierto on yleensä tuon kp28. Eikös se testi näytä kuitenkin mahdollisen plussan vasta sitten, kun menkat on olleet muutaman päivän myöhässä..? Että pitäisköhän kuitenkin odottaa viikonloppuun, jos edes tarvii odottaa.
 
Hei Unicolle! Mukava nähdä sut taas täällä, oon kaipaillut sinua! :hug:
Kovasti toivon, että plussa-aalto pyyhkäisisi tän pinon yli. Sharonalla ainakin olisi luupaavan kuuloisia oireita :)

Rosehip, testi voi näyttää plussan jo ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, mutta kokemuksesta voin sanoa, että usein se muutaman päivän odottelu kannattaa jotta tulos olisi luotettava. Plussa voi siis jäädä aikaisin tulemattakin, vaikka raskaana olisikin... (nimim. parhaillaan ehkä noin 5 negaa samassa kierrossa testannut)

Vadelmaunelmalle pikaista paranemista mystisestä sairaudesta! Ja toivotaan ettei oviksen bongaus mennyt hukkaan! :hug:

:heart: kaikille!
Kvartti ja Taotao 34+6
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille =)
Täällä alkoi menkat yöllä, joten nyt mulla on se kp1 eikö niin? Ja kivuliaat on taas penteleet. Mä en laastaria käyttäessäkään ole päässyt kuukautiskivuista eroon. Nyt melkein kauhulla odotan ensimmäisiä oikeita menkkoja... teini-iässä jouduin olemaan usein koulusta pois ensimmäisen päivän. No pitää ottaa se vaan treeninä tulevaa varten. Eikös sitä sanota, että synnytys tuntuu samalta kuin kuukautiskivut kun ne kertoo sadalla. :kieh:

Toivottavasti tärppää Rosehip ja Sharona, pidän täällä peukkuja!

Kierto mulla on joskus ilman ehkäisyä aika tasan 30 päivää, saa nähdä miten nyt menee. Tästä se lähtee =)
 
Mä pidän täällä peukkuja sekä Sharonalle että Rosehipille, toivottavasti on tärpännyt! Ja hallamalle onnea yrityksen aloittamiseen, siitä se tosiaan lähtee :)

On: ovis oli aikavälillä perjantaina-eilen, mutta kaikki päivät on hyödynnetty. jopa eilen, vaikka oli vähän käärmeissäni miehelle, eikä yhtään huvittanut, mutta yhteisen hyvän puolesta jne jne saatiin hommat hoidettua ;) nyt ei onneksi tarvitse ajatellakaan seksiä vähään aikaan...

huoh, huomenna vika lomapäivä, sitten pitäisi palata arkisen aherruksen pariin...
 
Mä jänistin! En uskaltanutkaan testata vielä tänä aamuna. Istuin aamulla vessan lattialla liuska kädessä ja päätinkin pistää sen takaisin pussiin. Ajattelin, että pitkitän testaamista nyt ainakin torstaille tai jopa lauantaille, jos on edes tarpeen.

Hallamalle tsemppiä ovistuntemusten bongaamiseen! Voin sanoa, etten oo koskaan ennen tarkkaillut omaa elimistöä kuten viimeisinä 4 viikkona ja se on jännä, miten paljon sellaisia asioita se kertoo, joista mulla ei oo ennen ollut hajuakaan. :) Esim. just ovulaatiokipuilu, valkovuodon muutokset kierron eri vaiheissa ym!

Milloinkas Sharona aikoo testata? Maikkikselle tsemppiä piinailuun! :)
 
Kvartti kiva kuula sustakin, ja oot jo noin pitkällä :)

Tsemppiä testailijoille!

Ootteko muuten missä fyysisessä kunnossa? Onkohan sillä hirveesti merkitystä?

Juu-u tää pohtii kaikenlaisia ihmeellisyyksiä, kun ei vielä uskalla heittäytyä ihan kunnolla tuohon laskemiseen. Kyylä sitä nyt suurinpiirtein tietää missä mennään mut ei sen suuremmin. Nooh aika näyttää aika näyttää.

Peukutellaan teitä kaikkia muita nyt !
Ja yritän pikkuhiljaa taas tutustua uuten porukkaan kun aan muutama tuttu niin on hommaa :D
 
Moikka pitkän tauon jälkeen! Tännepä ei ihmeellisiä. Mulla kp 26/(n.)32. Yritys miehen kanssa olis tarkoitus aloittaa nyt viimeinkin tossa kevään aikana. Ehkäsyä ei tosin olla enää käytetty ja on ollu tjot-meininki mut tositoimiin aletaan muutaman kuukauden päästä. Alunperinhän meillä piti alkaa yritys jo viime syksynä mutta mun työ- ja opiskelutilanteen takia siirrettiin aloitusajankohtaa. Mun pitäis valmistua kevään aikana ja tällä hetkellä töitä on tiedossa elokuun loppuun saakka. Nyt vaavi ois tervetullut.

Kylläpä aika vierii. Kvarttikin jo noin pitkällä! Ja Unico ja Vadelmaunelmakin täällä näkyi "vanhoista tutuista" ainaskin olevan. Pidin ihan tarkoituksella taukoa palstailussa. Miehelleni meni vissiin viesti perille lopullisesti kun ostin sille Viivi ja Wagner -mukin "tehdäänkö vauva?" ja pistin sen ja pari raskaustestiä jotka ostin sen nenän eteen. :) Ihan vaan pienenä vihjeenä sille... Mut saa laittaa taas tonne listaan jos joku päivittää yritän vierailla täällä nyt hieman ahkerammin. Ja kissavauvat jotka tulee huhtikuussa jo 2 vuotiaiksi voivat oikein mainiosti!
 

Yhteistyössä