tervetuloa hallama, täällä onkin kiva porukka kuumeilijoita... enpäs oikein tiedä tuosta ehkäisylaastarista, mutta me aloitimme yrityksen heti e-pilleireiden lopetuksesta, ei siis odotettu 'oikeita' kuukautisia. vaikka siitä onkin jo kohta vuosi, niitä oikeita kuukautisia on tullut ihan liikaa ja täällä mä vielä hengailen... :/ sanoisin, että antakaa mennä vaan, mutta ehkö joku viisaampi kertoo jotain muuta.
yk meinaa yrityskertaa, eli jos aloitat heti laastarin poisjättämisestä, alkaa maanantaina sinun yk1. ja sitten seuraavista kuukautisista yk2 jne. mä plussasin yk8, se meni kuitenkin kesken ja nyt odottelen kuukautisten alkamista jotta alkaisi taas yk1 (vai oisko se jo yk2 kun tavallaan tää meneillään oleva on yk1...???). kp on tosiaan kiertopäivä. tsemppiä yritykseen!
sharona, nasulin kiertopäivät on jääny päivittämättä. t.palstapoliisi
yk meinaa yrityskertaa, eli jos aloitat heti laastarin poisjättämisestä, alkaa maanantaina sinun yk1. ja sitten seuraavista kuukautisista yk2 jne. mä plussasin yk8, se meni kuitenkin kesken ja nyt odottelen kuukautisten alkamista jotta alkaisi taas yk1 (vai oisko se jo yk2 kun tavallaan tää meneillään oleva on yk1...???). kp on tosiaan kiertopäivä. tsemppiä yritykseen!
sharona, nasulin kiertopäivät on jääny päivittämättä. t.palstapoliisi