Jojolle hauskoja heppakilpailuja!
Mulla tuli saman tien mieleen pelkästään Ascot, ja nyt vilisee silmissä My Fair Ladyn Ascot-kohtaus... Ja tosiaan, tänne on viikonlopuksi luvattu ihanaa ilmaa; aurinkoa ja 25-27 astetta täällä munkin kotikaupugissa. Ajattelin nyt ihan näin aamusta sonnustautua heti bikineihin ja mennä tuohon partsille nautiskelemaan ja näyttämään masulle, miltä se aurinko näyttää ja tuntuu.
Suojakertoimet vaan pitää levitellä sitä ennen...
Joo-o,
Salmis taitaa tosiaankin olla hakemassa pikku-Salmista kotiin! Voi että! :heart: :heart: :heart: Sopivasti muuten mulla tuossa edessä (taas) niitä salmiakkitassuja, joista jo aiemmin mainitsin.
Ada, mä oon tosiaan myös herkistynyt kaikista raskausuutisista ja tippa tuli silmään siitäkin, kun sä nyt kerroit, että sulle ja työkavereillesi tuli tippa silmään kun kerroit heille vauvasta! Oon vähän hassu välillä.
Tsemppiä muuten sen pahoinvoinnin kanssa! Kyllä se ihan kohta helpottaa, kun oot jo niin pitkällä! Onnea muuten poksumisesta ja maagisen 12 viikon rajan saavuttamisesta!! Niin ja onnea vielä kesälomankin alkamisesta! Nautihan nyt sitten kunnolla ja nyt sulla on ainakin aikaa ihmetellä ja ihastella kaikkia raskauden aikaansaamia muutoksia. Musta se on vaan tosi mielenkiintosta ja jännää, mitä kaikkee kropalle tapahtuukaan.
Noista
vaunuista... Mä olin aluks ihan hukassa koko homman kans, sitä tarjontaa tuntui olevan niin mielettömästi ja hinnat vaihtelevan halvasta ylikalliiseen. Jos on uusia ostamassa, kannattaa kuitenkin miettiä sitä, mihin vaunuja tarvii ja missä niitä käyttää. Me asutaan kaupungin keskustassa, joten vaunut saa olla näppärät (kääntyvät pyörät, kevyet), mutta toisaalta niiden pitää mahtua hyvin autoon ja olla muunneltavissa. Oon ymmärtänyt, että se vauvan makuukoppa-aika on kuitenkin aika lyhyt, joten ajateltiin hommata yhdistelmät, joissa vaunukopan saa vaihdettua istuimeen. Joissakin vaunuissa on lisäksi kiinnityssysteemit turvakaukalolle, jolloin vauvan saa helposti mukaan esim. kauppareissuille autosta, ilman että vaavi täytyy herätellä kaukalosta ja siirtää koppaan. Tällä hetkellä meillä listan ykkössijan jakaa Crescent ihkauusi Diva -malli ja Gesslein F6. Mä haluaisin mieluummin nuo Divat ja mies Gessleinit.
Hinnoiltaanhan nuo on aika hurjia...
Päänsärystä oon lukenut (sori, lähde hukassa), että joku tietyn hormonin lisääntyminen aiheuttaa joillekin pitkäkestoistakin päänsärkyä raskausaikana, mutta yleensä se lähtee sitten poiskin, kun elimistö tottuu tuohon hormoniin. Eli on ihan normaalia ja yleistäkin.
Nuutille hirmusti onnee uuteen kotiin! :flower: :heart: Ja hienolta tuo sun peitto kuulostaa.
Ruskee ja valkonen on just hyvät värit.
(Tosin itsellähän oli vielä vähän vihreää lisänä.) Mun neuletyö ei oo nyt oikein edistynyt moneen päivään. No, tänään ja huomenna vois sitten panostaa siihen ja nauttia tuosta upeasta ilmasta!
Delfis, mun flunssa samoin alkaa hellittää. Vielä on sellanen aavistuksen tukkonen olo, mutta ihan pirtee jo, eikä tarvii joka välissä niistää tai köhiä. Hyvää työpäivää!
Tähän napaan ei mitään ihmeellistä. Vauveli taas heitteli eilen illalla kuperkeikkoja minkä ehti ja nytkin tuntuu jotain puuhailevan. On se vaan ihmeellistä ja ihanaa. :heart: Viikonlopun tavoitteena tosiaan on nauttia auringosta, lukea kirjaa ja neuloa tuota peittoa ja lisäksi ollaan varattu aika tänään iltapäivästä golfkierrokselle. Niin ja mulla on enää 44 päivää töitä ennen äippälomaa.
Hei muuten haluaaks joku ottaa ketjun päivityksen kesäkuulle? Jos joku muu haluaa leikkiä väreillä tai muilla, niin mun puolesta ihan vapaasti.
Se on tosi helppoo, ei tosiaan mitään rakettitiedettä. Ilmotelkaa vaan, että tiedän olla hönkäsemättä paikalle maanantaiaamuna ja pystyttämättä uutta ketjua.
Aurinkoista viikonloppua!