Heh,
Memmu voi alkaa kohta myymään noita sukkia
Mä yleensä tykkään kovasti neuloa, mutta nyt jotenkin tuntuu etten saa sillä saralla mitään aikaan. En jaksa yhtään keskittyä... Mulla on yksi ihan kivan näköinen ruskea vauvan neule valmiina paloina, mutta en vaan saa aikaiseksi ommella niitä paloja yhteen. Jotain virkkauksia oon tehyt kun tuntuu että ne valmistuu nopeammin.
Hazel, mullakin noi kuukautiskipumaiset supistukset on sellaisia aika pitkiä. Viime yönä tuntui, että melkein puoli tuntia sattui yhteen menoon. Eivät siis eroa juuri mitenkään menkkakivusta, ihan samalta tuntuu. Nyt toi mahan kivistely (mikä varmaan oli oire siitä ripulista) on onneksi loppunut ja kivut tuntuu ihan tuolla alhaalla ja selässä. Illalla just sanoin miehelle, että alamahaan saa sattua kunnollakin, kunhan ei enää tulisi sitä koko vatsassa tuntuvaa vääntöä.
Ja on mulla noita kivuttomiakin mahan kovettumisia nyt ollut, äsken just kun kävin reippaalla kävelyllä niin tuntui että melkein koko ajan oli maha kireenä. Suihkussa vasta rentoutui.
Lähti muuten se ripulitauti näköjään vasta sillä, että join Osmosalia litran ( :x ) ja jätin kaikki sokerit ja makeat jutut pois reiluksi vuorokaudeksi. Kun siinä Osmosalin lapussa luki, että sokeri saattaa pahentaa, se kai jotenkin ruokkii sitä bakteeria. Nyt on hyvä olo ja oon tosi iloinen kun pääsen ulos ja ei tarvi koko ajan miettiä että mikä helvetti mua vaivaa..
Niin ja varasin huomiseksi kampaajan
Ihanaa saada kuontalo kuntoon ennen vauvan tuloa, sitten voi olla aika vähän kortilla. Eli toivottavasti pysyn vielä yhdessä kasassa huomiseen asti.
Voisin mennä kohta päikkäreille, kuudeksi sovittiin miehen ja yhden kaverin kanssa treffit kaupungille. Mennään auttamaan meidän ulkomaalaista kaveria ostamaan sukset
Se ei oo koskaan hiihtänyt ja nyt haluaa osallistua kaukopartiohiihtoon (60km). Saa nähdä miten kaverin käy.. B)