Kvartti, kiva et jollain on energiaa
täällä sitä vaihetta vielä odotellaan
. Erosko toi hot jooga mitenkään muuten normaalista kun lämpötilaltaan?
Omena, niinpä paljon on samaa
se vielä puuttuskin et Toukkis päättää tulla möykkyliinin kanssa samana päivänä uloskin
Saa jännätä odottaako möykkyliini kiltistä oikeaan päivään vai pyrkiikö aiemmin ulos
Onnea vielä täydeksi tulosta
Nythän ei oo enää hätää jos aikoo tulla, paitsi sulle tulee lähtö sit valmistautumatta. Sulla vähän kesti noi päätökset, mut hyvä et tuli.
Hemuli, hieno homma kun on kääntynyt, ei tarvi kääntää tai yrittää. Jos vaan pysyy siinä asennossa sitten. Hienoa et sielläkin riittää energiaa
odessa, onnea äippälomalle jäämisestä! supistuksista paha sanoa, mulla ei oo tullu kun satunnaisia eikä päivittän. Mut en oo kyllä huomannu et ne olis liittynyt johonkin tekemisiin.
vetku kyllä se äippäloma sinnekin kohta kotiutuu (näin mun näkökulmasta sinne kohta ja itellä ikuisuus synnytykseen
) Jaksuja salille
Täällä käyty eilen joogassa myös, hiukan oli muka rankka. Taitaa johtua siitä kun ei oo edelleenkään hirveästikyennyt mitään tekemään. No mut nyt ei tartte pelätä synnytyksen käynnistymistä kun tulee jos tulee ja on silti hyvän aikainen
Se soppailureissu ja jooga veikin sitten voimat (juu ju mun soppailu reissu oli h&m:lle ja se sitä ja sieltä joogaan) Noo olipahan sitten maha kipeä (mut en kyllä supistuksia huomannut) koko illan ja vielä vähän. Selkä ja lonkat hiukan kiukkuaa edelleen. No mut haluan uskoa et siitä silti oli hyötyä ja hyvää ja ens viikolla uudelleen. Tein kyllä rauhallisesti kaikki ja osaa en pystynyt tekemään niin huilasin. Mut oli se hyvän tuntusta liikkua. Varmaan lyhempi olis riittänyt. nooh katotaan mitä tästä nyt sitten taas jaksaa... Mieltä virkistävää oli kyllä taas käydä ihmistenilmoilla palloilemassa.
Ulkona paistaa ihanasti, josko uskaltautuisi ulkoilemaan
se kävely kun on pahin nakki
Nyt tullu paha tapa pitä äjo ka aamu hyppiä puntarilla. Pitäähän sitä tietää jos lähtö tulee et paljo paino niin voi sitten kattoa paljonko sinne sairaalaan jätti et menee tarkasti
no siinäpä näki sit et heiluu se paino tänään melkein kilon kevyempi ku eilen, pikkasen taitaa nesteet vaihella, vaiks edelleen turvottaa.
Toukka pyörii siihen malliin ajoittain kun mahassa kuplis ja kiehus
hauskan tuntuista.
Unico ja Toukka 37+1