Terveisiä kaikille Portugalin auringosta! Ihana ja rentouttava loma oli ja nyt sitä arjen aheruusta pitäisi sitten jaksaa vielä edessä olevat 4 kuukautta. Onneksi on jotain pidennettyjä viikonloppuja kuitenkin tulossa.
Kiitos
Piki uudesta ketjusta! Hyvin oot homman hoitanut, eikä se tosiaan mitään rakettitiedettä ole, kun siihen vaan ryhtyy.
Toivottavasti sun huono olo alkaa jo pikkuhiljaa helpottaa!
Salmis, kuulostaa jännältä tuo synnytysvalmennus! Mä ainakin tarviin just tollasta, kun en tiedä mitään mistään synnytyksestä tai sairaaloista tai muista. Mä en oo ikinä oman syntymäni jälkeen edes ollut sairaalassa.
Ainiin, mun piti mennä heti tsekkaamaan uus äitiyspakkaus, kun mainitsit että se on tullut. Aika hailukat värit kyllä, mutta kaipa niiden pitää olla neutraaleita. Mä taidan päästä kuukauden päästä pistämään laput kelaan ja hakemaan ko. pakkausta.
Jojo, mulla oli kans alussa ihan kamala jano. Koko ajan sai olla lipittämässä kylmää vettä. Ja siis parhaiten upposi nimenomaan vesi. Seuraavaksi tais tulla omenamehujano, sitten appelsiinimehujano ja nyt olen vedellyt piimää antaumuksella.
Delfiskö se mainitsi tuon pöksyihin kurkkimisen..? Et tosiaan oo ainoa! Mä oon jopa työmatkalla kävellessä tökkässy sormet pöksyihin kun oon ollut ihan varma, että nyt alko kyllä menkat. Kattelin vaan ympärille, ettei oo ihan hirveesti ihmisiä ympärillä ja sit pikatarkistus.
Mut en vaan olis jaksanut odottaa sitä 20 minuuttia, minkä olis kestänyt kävellä työpaikan vessaan tarkistamaan tilanne!
Tänne kuuluu muuten hyvää. Pikkusen liikkeet tuntuu välillä jo ihan kunnolla. Tuntuu melskaavan kunnolla masussa. Siis aika hentosiahan ne vielä on, mutta välillä tuntuu sellanen sarjamuksinta jossain sisuksissa eikä sitä kyllä mun mielestä voi ilmakupliksi erehtyä luulemaan.
Hauskalta kyllä tuntuu! Ulospäin ei tosin edelleenkään näy mitään.. Mulla on varmaan kohtu taaksepäin kallellaan ja menee jossain tuolla selkärankaa pitkin. Rakenneultraan on vielä reilu 2 viikkoa ja sen jälkeen kerron varmaankin sitten esimiehelle töissä, ellei sitten sitä ennen tule sellaista saumaa, että pitäisi ilmoittaa (esim kesälomakyselyä tai muuta). En jaksais odottaa tuota ultraa! Toukokuun alussa on sitten se neuvola, jossa saan ne lappuset kelaa varten jne.
Kvartin tyttärellä iiiiihana nimi!