(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Huh, hyvä, että tuo 12 päivän luteaalivaihe on normaali. entäs kun olen huomannut, että nämä lyhyet kierrot alkavat tiputtelulla ennen hanojen aukeamista. Kieliikö se jostain? Muistelenko oikein, että se kertois keltarauhasongelmasta???
 
Kaapo joo, niin mäkin olen ymmärtänyt.
Mullakin alkaa menkkakivut jo dpo 2-3 ja vähän pelkään, että se limakalvo on ihan reikäinen ennen kuin mahdollisesti hedelmöittynyt solunen löytää perille asti, vaikka ei varsinaista tiputtelua olekaan ennen tädin tuloa.
 
Perjantai 9.4.2010

[/url]

Agaetis..............29........kp 4/27-31......................yk 6
Kaapo80............29........kp 7/25-37......................yk 12
Nosen................30........kp 8/28-35......................yk 4
Sharona.............29........kp 9/28-33...................1v6kk
Lioness..............27........kp 11/27-28....................yk 4
Manuliina...........28........kp 13/25-29....................yk 8
Iitukka80...........30........kp 14/28.........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 18/35-42....................yk 9
Hlemmur............27........kp 26/28.........................yk 8
Cladoceran........30........kp 38/30-38....................yk 13





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 
Missä on Clado meidän rakkauslomalainen?? =)

Ihanaa, on perjantai!!! :heart: Jos vielä tämän päivän jaksais, sitten saa levätä taas. Olispa kaikki työviikot 3-päiväisiä :LOL:

Täällä ei kummempia, tylsää alkukierron odottelua.. Yritän tässä punnita ostaisinko ovistikut vai enkö..Olen nyt vähän aikaa jo tehnyt niin, että joka toinen kk käytin niitä, ja joka toinen en. Aina kun en käytä, olen ihan täysin pihalla kaikesta, kun mulla ei tuu niitä limoja, ym. jotka kielii oviksesta. Tosin sitten taas välillä tulee se hiton ovishalvaus, että ei todellakaan jää epäselväksi, mutta ei kyllä kykene pupuilemaankaan.
Lämmöt ne on iloisesti vieläkin koholla, tiedä sitten miksi. Tulehdukseen en oikein jaksa uskoa, kun multa otettiin tulehdusarvotkin just vähän aikaa sitten ja ne oli täysin normaalit.
Ehkä mulla tuli 2 ovista viime kierrossa :D
 
Voi tuska ja ahdistus. Oma pää taas hajoaa. Ahdistaa ja ottaa päähän, kun muut plussaa. oikeat tutut, palstakaverit ja blogikaverit. En vaan jaksa enää yhtään uutta vauvauutista. Niitä tulee ihan liikaa. Joo tiedän ettei ne uutiset ole meiltä pois, mutta ei ne uutiset yhtään meidän tilannettakaan paranna. Jos joku muu saa vauvan, niin ei paranna eikä pahenna meidän mahdollisuuksia saada vauvaa.

Minäkin vain haluan vauvan. Onko se liikaa pyydetty??

Nämä nyt vain on näitä huonoja päiviä.

Minun piti lopettaa tämä vauvakuumeilu ja keskittyä elämään, mutta en vain osaa. Vauvahaaveet pyörii koko ajan mielessä etenkin, ku muilla on koko ajan uutisia kerrottavana. Tämän netissä roikkumisen voisi kyllä lopettaa, mutta en osaa. Onpa ahdistavaaa...
 
kaapo80 :hug: ! Tutulta kuulostaa, ja samassa veneessä ollaan kaikki :). Suurimman osan ajasta osaan iloita toisten raskauksista, ainakin jos raskaasi tulo on ollut vaikeaa. Sellaiset, jotka tulevat helposti raskaaksi, aiheuttavat kyllä pientä ärsytystä. Miksi se on joillekin niin helppoa, ja itselle niin vaikeaa? Miksei kaikilla voi olla samat mahdollisuudet? Itse olen suhtautunut tällaisiin "vääriin" kateuden ja suuttumuksen tunteisiini sillä tavalla, että ei tunteissa ole koskaan mitään väärää eikä pahaa. Ainoastaan teot ja sanomiset voivat olla pahoja.

Minua ahdistaa jo valmiiksi se että tulen saamaan miinuksen tässä kierrossa. Varsinkin kun en suostu millään uskomaan miinukseen! Mikä ihmeen optimisti minusta on tullut kun koko ajan uskon plussaavani? Tämä on ihan tyhmää. Voi sitä pettymyksen määrää kun joudun tipahtamaan tästä naiviudestani maan pinnalle!
 
TADAA! B) Täällä ollaan! :heart:

Ihanaa, että täällä on ollut jotain kirjoitteluja loman aikana. Ja plussakin, onnea Amelie!! :heart: Terveisiä Barcelonasta! Oli tosi ihana reissu ja päästiin oikeasti irti ahdistavan pikkukotikuntamme meiningeistä. Eiköhän nyt jaksa taas kesään saakka.

Tultiin lentokentälle aamukahden aikaan ja ollaan täällä mun vanhempien luona oltu yö. Mun pitäisi mennä tänään puoliltapäivin palaveriin, hups, voi olla että oon hiukan pihalla... :eek:

ON: ei uutisia. Lämpömittari ei ollut reissussa mukana, joten sen puoleen ei ole hajuakaan mistään. Fakta on kuitenkin, että rinnat ei ole lainkaan kipeytyneet, niin kuin yleensä. Mitään "oireita" ei ole. Oli ne sitten kuviteltuja tai oikeita. Luulen, että tämä kierto tulee päättymään taas rajuun pettymykseen, vaikka olen onnistunut välttämään tappiin asti nousevat odotukset. Tänään on siis kaiketi dpo 14, jos en ovista ihan väärin bongannut, joten pian selviää.

Sen verran kyllä v..tuttaa tai ärsyttää ihan kaikki, että eiköhän tästä suunnata jo nokka kohti uutta kierrosta! Ai miten niin naismaista että on hyvä ja huono mieli yhtä aikaa? :)

Tsemppiä tytöt! :heart:
 
Mulla menee kohta viimeisetkin järjen rippeet piinan kanssa, joten taidanpa pissiä huomenna tikun päälle, vaikka kovasti olen uhonnut, etten testaa ellei menkat ole jo myöhässä. Parempi testata että saa tietää karun totuuden ja palata maan pinnalle. Minulla on tosin vain noita huonomman herkkyyden testejä eli 25 mlIU, joilla ei välttämättä näy raskaus kovin aikaisin, mutta pääasia että saan testattua sen miinuksen, että vähän lievenee tämä pilvissä leijaileminen.

Tänään on dpo 12.
 
Hihhii! Mä taidan olla ihan pro tässä oviksen bongailussa! Jo kolmas kierto peräjälkeen käy niin että tikutan yhden ainokaisen kerran, ja sillä kerralla saan tulokseksi kontrollia vahvemman viivan =) Ja viimeks testasin että ei vaan tikuissa olis vikaa, ni seuraavana päivänä ei enää ollut viivaa... Että kaipa se on se kp 13, ainakin nyt siis ollut. Toisaalta mitäs pirun hyötyä siitä oviksen paikallistamisesta on jos ei hyödyntämisestä huolimatta raskaudu?? Hmmm... Nooh, ehkä vielä joskus B)

Plussatuulia etenkin Hlemmur ja Clado :whistle:
 
Täällähän bloggailtu ihan urakalla...

Kaapo, mie oon ihan tossa samassa mielentilassa ja kaikki raskaana olevat naiset ärsyttää ja tuntuu tosiaan, et miksi ei meille! Ja tommonenkin saanut 2 lasta ja kolmas tulossa...EI enää yhtää iloista uutista. Mun kaasokin odottaa ja saa syyskuussa vauvan, kehuu kuinka meinaa aloittaa juhannukselta mammailun. Argh! Vaan suotakoon heille onni 1,5 vuoden yrityksen, keskenmenon ja kystaleikkauksen jälkeen.

Clado kiitos aurinkoisesta tuulahduksesta, aah...Lomaan vain 10viikkoa jäljellä. B)

Hlemmur jännään sun puolesta, sormet ja varpaat pystyssä... =)

Työpäivä 1/7 takana eli töiden merkeissä nämä hetelmäpäivät menee ja tuskin tää antibioottikuuri asiaa helpottaa. Ajateltiinkin, että jos ei nyt ihan tosissaan vaan tunteella yritellään...

Sovittiin työtoverin kanssa yhteislaihdutus kiloklubilla...Eli tsempataan toisiamme. Työtoverini 20 vuotta vanhempi ja yrittää vielä iltatähteä eli hän todella ne tsempit tarvitsee.
Nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla hymyillä kurkkukipuisille asiakkaille. :snotty:
 
Mun optimismi alkaa mennä jo järjettömyyksiin! Laskin jo lasketun ajankin sille vauvalle, jota niin kovasti kuvittelen odottavani. 19.12. olisi kyseinen päivä. AAARGH! Joku vois läpsäistä mua naamaan ja kunnolla nyt heti!
 
No niin, aamun testi oli tyylipuhdas miinus.

Eipä tuosta tietenkään vielä voinut 100 % varmuutta saada, kun testasin liian aikaisin ei-herkällä testillä, mutta ehkä tämä nyt pahinta pilvissä leijailua lievitti.
 
Lauantai 10.4.2010

[/url]

Agaetis..............29........kp 5/27-31......................yk 6
Kaapo80............29........kp 8/25-37......................yk 12
Nosen................30........kp 9/28-35......................yk 4
Sharona.............29........kp 10/28-33...................1v6kk
Lioness..............27........kp 12/27-28....................yk 4
Manuliina...........28........kp 14/25-29....................yk 8
Iitukka80...........30........kp 15/28.........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 19/35-42....................yk 9
Hlemmur............27........kp 27/28.........................yk 8
Cladoceran........30........kp 39/30-38....................yk 13





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 
Hlemmur :hug: Toivotaan, että testi ei vaan vielä havainnut!

Clado Aika lupaava oireettomuus teikänaiselle =) ++++++ :whistle:

Täällä paistoi eilen aurinko ja oli ihan pakko mennä terassille töiden jälkeen. Sitten juostiinkiin kauppaan ostamaan epäterveellistä syötävää, olutta ja viiniä ja tultiin meille syöpöttelemään ja juopottelemaan. Enkä juonut kuin yhteensä 4 pientä olutta ja tadaaaaa: krapula. :x Mulla on maailman huonoin viinapää.
 
höh Hlemmur... :hug: Toivotaan, että oli tosiaan ihan liian aikaista ja kääntyy vielä suunta. :)

Sharona oih... voi sua poloa... ei ole helppoa tuo kevätauringon kohtaaminen. :) Sympatiat kyllä sun puolella, sillä tuollainen spontaani auringon indusoima juopottelu vaan on niiiiin kivaa :heart:

Täällä ei uutta auringon alla. Paitsi uudet verhot, jotka saan laittaa kohta remontoidun huoneen ikkunaan. :saint:
 
Mulla on nyt kunnon vitutus päällä. Riitelin vielä miehenkin kanssa kaiken lisäksi. Jotenkin tuo miinus ja koko tämä touhu pistää taas potuttamaan aivan armottomasti. Helpotus koittaa kunhan täti tulee ja voi olla ajattelematta koko asiaa seuraavat 2 vko.

Joo eikä piinaa helpottanut yhtään se, että kaverini jolta nämä raskaustestit sain (hän ei enää tarvinnut), sanoi saaneensa näillä testeillä hailun plussan vasta pari päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen. Ja sai miinusta kun testasi pari päivää ennen menkkojen odotettua alkamispäivää. Huoh...
 
HLemmur Argh,mulla on niin samanlaiset fiilikset, en kestä yhtään raskaana olevaa naista enää...Olen pahoillani tädistä. :hug:

Täällä aloitellaan työpäivää ja niin ihana lenkki-ilma olisi ulkosalla, mutta minkäs teet... :kieh:
 
Sunnuntai 11.4.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 2/28............................yk 9
Agaetis..............29........kp 6/27-31.......................yk 6
Kaapo80............29........kp 9/25-37.......................yk 12
Nosen................30........kp 10/28-35.....................yk 4
Sharona.............29........kp 11/28-33....................1v6kk
Lioness..............27........kp 13/27-28.....................yk 4
Manuliina...........28........kp 15/25-29.....................yk 8
Iitukka80...........30........kp 16/28...........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 20/35-42......................yk 9
Cladoceran........30........kp 40/30-38......................yk 13





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 
:hug: Hlemmur :hug: Voimia sinne!

Täällä meinaa ensimmäistä kertaa tämän yrityksen aikana ihan tosissaan alkaa potuttaa kaikkien muiden raskausuutiset. JOKA paikassa on vaan raskaana olevia naisia, meillä on töissäkin 4!!!!! Kun tulin viimeksi Roomasta kotiin, näin lentokentällä 8 raskaana olevaa naista, siis mitkä on edes mahdollisuudet siihen, että niitä eksy samalle kentälle niin paljon!? :LOL:

Eniten mua ihmetyttää mun sisko ja nyt veljen tyttöystävä. Molemmat sanoivat ääneen, että jospa tehtäis vauva, jättivät hormoniehkäisyn pois ja tadaaaa! Toisesta kierrosta tärppi.

:headwall:

P.S Mulla on edelleen lämmöt taivaissa, joten mitään ovista on varmaan turha edes yrittää bongailla. Ihmetyttää vaan ihan hirmuisesti, miksi ne ei laskeneet ollenkaan. Täytyy soittaa ensi viikolla sinne klinikalle, kun meille sanottiin, että se inssi tehdään toukokuussa, mutta näillä näkymin mulla alkaa uusi kierto ihan toukokuun alussa, ja kesäkuulle suunnitellaan reissua, joka olis just kuun puolivälissä 10pvää, eli joko reissu peruuntuu tai sitten niiden on aloitettava ajoissa meidän hoidot. Vähän jännä meininki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Onko sulla muuten ollut koko ajan niitä kipuja?
Jos "kysta"kipuja tarkoitat niin kyllä, oikea munasarja alkoi kipuilla ja clomikierron aikana, yltyi aika pahaksi jossain kp 20 nurkilla ja on sen jälkeen jatkunut lievempänä. Tälläkin hetkellä munasarjassa tuntuu kipu.
 
Aurinkoista päivää kaikille! B)

Amelielle myöhästyneet onnittelut plussasta! :flower: Tervetuloa odottajien puolelle!

:hug: kaikille ketä se inha akka vielä jaksaa kiusata! Mä niin toivon että plussaisitte! Jospa kevät ja aurinko tekee tehtävänsä! ;)

Täällä on nt-ultrasta selvitty, ja siellä se pikkunen liikuskeli nätisti, kaikki oli hyvin. Ehkä tässä pikkuhiljaa alkaa jo nauttia raskaudesta, kasvas viel toi mahakin ja tuntis liikkeitä, niin tuntus konkreettisemmalta tää asia.

Mukavaa ja plussarikasta kevättä toivottelen kaikille! ++++++++++++++++++++++++++
:whistle:

Danuli + toppis rv 13+2
 

Yhteistyössä