(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Mä olen varmaan täysin hörähtänyt kun tein toisen ovistestin tänään :LOL: (yleensä teen vaan yhden) mut joku "sisäinen ääni" kehoitti mua testaamaan ja sieltä o-plussa tuli :) Ja vielä viikkoa ja sitten voin alkaa kehittelemään kaikenlaisia oireita
:LOL:
Manuliina, Itukka ja Lioness, jännitän nyt teidän puolestanne. tsemppiä :flower:
 
Amelie29 onnea ovisplussasta, sekin toinen niistä kivoista plussista. =)

Jaahas, täällä yöhikoilua, eli vähän viittais pms:ään ja flunssaan eli ei taida tästäkään kierrosta sitten napata...No pääsiäisenä sitten juhlitaan jotain muuta. :(
 
Mulla alkaa käydä nuo oikean munasarjan kivut aika sietämättömiksi. Hirmuisesti tekisi mieli särkylääkettä ottaa mutta en ota! Alkoholistakin (joka muuten ruukaa näin viikonloppuisin maistua) olen tänä viikonloppuna kokonaan kieltäytynyt. Saisi kyllä pikkuhiljaa ovulaatio tapahtua ja vähän rauhoittua tuo meininki tuolla muniksessa.

amelie29 Sullahan on viisas sisäinen ääni, kun sen ansiosta sen o-plussan rupesit testaamaan :)

Iitukka80
Toivottavasti sen tätsyn avoauto on mennyt rikki eikä pääsekään kurvaamaan paikalle!

Kiitoksia kaikille kovasti siitä kun olette tsempittäneet minua viime päivinä :)
 
Amelie onnittelut o-plussasta! :heart: tuliko hyödynnettyä? ;)

Hlemmur koita kestää kipuja nyt! Sua koetellaan todella, mutta toivotaan, että tämä kerta riittää! :heart: db

ON: suklaataivaasta on laskeuduttu ja rytinällä heti sairastuvalle. Eilinen orastava kurkkukipu yltyi ja nyt sitten on pää täynnä räkää ja painetta. :snotty: Höh. En tiedä johtuiko taudista, mutta tänä aamuna lämmöt oli 36,9, mikä voisi viitata siihen, että oviskin olisi voinut olla... Sikäli huonompi homma, että pupuilut on jääneet vähiin, ellei viime yötä lasketa. Noh, jää nähtäväksi. :/
 
Clado Pikaista paranemista sulle :flower: ja toivottavasti viime yö on tuottanut tulosta =) Toivon sitä myös omalta kohdatani


Hlemmur koeta kestää, toivottavasti ovis tulee pian :hug:

Lioness toivottavasti yöhikoilu ei tälläkertaa olisikaan merkki pms:stä :flower:
 
Termos!

Lauantai-illan kunniaksi alkoi jomotukset, ja kuten arvata saattoi niin tätsyhän se siellä. Noh, eipäs vaivuta epätoivoon, oli tissit kuitenkin kippeenä!! :LOL:

Pikkasen kuitenkin viduddaa, mutta ei liikaa. Niin liikaa että masentuis tyystin. Ei kannata, koska kaunis kevät on tulollaan, ja 8 viikon päästä mulla alkaa jo kuukauden KESÄLOMA!! JEE!!
Muksaa viikonloppua, ja tsemit piinalijoille! :flower:
 
Äsken löytyi pikkareista niin ilmiselvää ovislimaa ettei se jättänyt mitään arvailujen varaan. Se oli kaunein näky mitä olen nähnyt todella pitkään aikaan! :heart: :LOL:

Mä olen niin onneni kukkuloilla tästä ovulaatiosta ettei mitään järkeä. Pupuilukin on erityisen hauskaa kun tietää että nyt ihan oikeesti on edes jotain tsänssejä. Tämä on mahtava fiilis. Hassua että useimmat teistä kokee tämän joka kuukausi. Minulle tämä on nyt ensimmäinen kerta koko 10 kk yrittämisen aikana. (Tai siis jonkunlaisen oviksenhan bongasin viime lokakuussakin mutta sitä ei "hyödynnetty" koska olin sairaana silloin, enkä tajunnut sitä ovikseksi ennen kuin se oli jo mennyt...)

 
Hlemmur!!! :flower: :flower: Onnea oviksesta!! Mulle ainakin oli mahtava fiilis löytää tässä kierrossa oma ovis. En oo meinaan syksyn jälkeen sitä bongannut. Pitäkää hauskaa peittojen alla!

Iitu :hug: :hug: pahoittelut tädin vuoksi. Jos jotain positiivista voi löytää, niin on ainakin täsmällinen se täti.

ON: rinnat on nyt oikeasti vähän turvonneemmat, tai ainakin kiinteämmät. Lisäksi nänneissä on jotain tuntoja. Eihän näistä voi sanoa mitään muuta kuin, että normaalit oireet kierron loppuvaiheille. Nyt sitten odotellaan, että jaksaako odottaa viikonloppuun saakka vai testaanko jo aiemmin... Testaus ajankohta riippuu viikonloppusuunnitelmista. Jos lähen pääsiäisen viettoon jo torstai-iltana, niin sitten testaan to-aamuna, mutta jos vasta pe-aamuna on lähtö, niin sitten testaan pe-aamuna. Tätiä odotan saapuvaksi perjantaina tai lauantaina. Toisaalta miksi testata ennen perjantaina ku ne menkat kumminkin alkaa...?
 
Sunnuntai 28.3.2010

[/url]

Iitukka80...........30........kp 2/28............................yk 4
Katinka-82.........27........kp 6/35-42........................yk 9
Hlemmur............27........kp 14/??............................yk 8
amelie29............29........kp 15/25-28......................yk 5
Agaetis..............29........kp 20/27-31......................yk 5
Kaapo80............29........kp 22/25-37......................yk 11
Sharona.............29........kp 26/28-33.....................1v6kk
Cladoceran........30........kp 26/30-38......................yk 13
Lioness..............27........kp 26/27-28......................yk 3
Manuliina.......................kp 27/25-31......................yk 7
Nosen................30........kp 28/28-35......................yk 3





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010





 
Erityisen paljon onnea tähän kiertoon Hlemmurille! Hienoa, että pääset iloitsemaan oviksesta.

Iitukalle hali.. :hug:

Lioness, Manuliina... + + + + db

Clado.. Josko sittenkin oli ovis? Ei kai se aina niin paljoa tunnu??! Onnea nyt kuitenkin, ennen ei saa pyyhettä kehään heittää ennen kuin on punaista näkyvissä!!
Millainen oli (Mmm..) suklaahoito?? Nimim. Suklaa-addikti

Sharona: tutte le strade portano a Roma!! db

Agaetis, mulla on normaalisti limailua oviksen molemmin puolin, joten siitä en pysty pelkästään mitään oikein päättelemään. Siihen ei mitään muutosta tuonu edes tässä kierrossa harjoittamani greippimehun juonti. Entäs jos se oliskin sitä itseään..? Eiku ei tainnu sun mies olla niihin aikoihin edes kotona, vai?

Muuten, ootteko löytäneet kaupasta mitään muuta greippimehua kuin Rybb&Deckersiä?? Se tuntuu jotenkin niin huijaukselta, kun ne hedelmälihatkin on siinä peräisin appelsiinista. Epäilyttää, että onko se mehu mahtanut paljon tuoretta greippiä koskaan nähdäkään... ainakaan paria prosenttia enempää.

Onnea Amelie! Kai vielä varmistelette tänään? ;)

Kaapolle peukut!! Mulla on itse asiassa sama aikataulu siinä mielessä, että perjantaina suunnilleen pitäis tädin tulla jos on tullakseen.. Jännitellään! (PS. tänään on sunnuntai eikä perjantai ;) )
 
Halauksia Iitukka! :hug:

Hlemmur, onnea ihanasta oviksesta!!

Nosen, mä juon Valion greippimehua, se on ihan sitä itteensä ja maistuukin siltä... Se löytyy kylmästä tuoremehujen luota, ei siis samasta paikasta kuin muut mehut.
Toivoa toki voi, että mun limailuni olisi sitä itteensä, mutta epäilen vahvasti... Oviksen olisi pitänyt olla tosi ajoissa, jotta tärppi olisi voinut käydä. Ja kun ovisoireet ovat tässä kierrossa olleet kp9:stä tähän asti, niin ei ole mitään haisua koska se ovis on ollut, vai onko ollenkaan. Lämmöt kyllä heiluvat 37 tienoilla aamusta iltaan, eli eiköhän se ole ollut. Uskon kuitenkin, että se oli alkuviikolla, eikä sitä voitu siis hyödyntää... :ashamed:

Limailu on vähän vähentynyt, muttei loppunut. Tässä kierrossa ei siis taida olla kuivaa kautta ollenkaan, ainoastaan se pari päivää viime viikonloppuna... Melkoista ainetta toi greippimehu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nosen:
CladoMillainen oli (Mmm..) suklaahoito?? Nimim. Suklaa-addikti
Ihan taivaallinen! Ensin olin maito (tms.)-kylvyssä 20 min poreammeessa, sitten oli vartalon kuorinta ja hieronta, sitten oli naamio. Hoitaja siveli mut sellasella lämpimällä sulaa suklaata muistuttavalla kaakaon tuoksuisella "kastikkeella", johon se paketoi mut muovilla ja pyyhkeillä pariksikymmeneksi minuutiksi. Lopuksi tuli vielä taivaallisen tuoksuinen voide.

Koko homma oli niin taivaallisen rentouttava, ettei tosikaan. Yhteensä viivyin siellä melkein 3 tuntia! :heart: Voin suositella!! jos vaan ikinä tarjoutuu tilaisuus... Mulle tarjoutui, kun sain mieheltä 30-vuotislahjaksi kauneushoitolalahjakortin. :heart:

Ja Nosen mä oon kans juonut sitä Valion mehua. Löytyy tosiaan kylmästä ja on kyllä ehtaa greippiä, ainakin maultaan. Lisäks vetelen säännöllisesti verigreippejä, kun ne on tähän aikaan vuodesta niin ihania. :)
 
Clado & Nosen Minäkin olen käynyt kerran ulkomailla suklaahoidossa, sain kans mieheltä synttärilahjaksi. Se oli aivan ihanaa!!! Vaikka en suklaata enää nykyään juurikaan syö, niin hoito oli ihana. Miehen mielestä se oli suklaan väärinkäyttöä :LOL:

Nosen hups, enpä huomannu, että siellä koko otsikko oli...

Huoh, olispa jo perjantai.

kaapo dpo 8, ehkä.
 
Aivan joo! Kyllähän mun ois pitäny muistaa, että Valiokin greippimehua valmistaa. En ole vaan tajunnut pitää silmiä auki siellä maitokaapilla, ainoastaan palloillut mehuhyllyjen viidakossa. Kiitos siis vinkistä tytöt, sitä käytetään sitten jos vahingossa joudun tässä kierrossa puolukkapäivien uhriksi.

Harmin paikka Agaetis, pidetään silti pieni toivo yllä: ei liian suurta, mutta semmoinen sopiva :heart:

Taivaalliselta todella kuulostaa Clado! Slurps, rupes jostain kumman syystä tekemään mieli suklaata :p Ehkä pyydän valmistujaislahjaksi? Tosin on jo pari muutakin kivaa lahjatoivetta rivissä.. Mun mies mielellään ottaa kyllä toiveita vastaan, koska ei oikein itse keksi lahjoja. Että vaikka sitten synttäri- tai joululahjaksi.
Pieni (tai iso) hemmottelu on aina välillä todella paikallaan! :heart:
 
Hei Kaapo ja Clado ym., onko teillä jotain uusia oireita??
Täällä siis dpo 9 siis menossa suunnilleen ja parit nippaisut oli tänään mahassa, leuassa komea finni (jos tunnistatte mut tuolla ulkona niin tulkaa juttelemaan!), lievää päänsärkyä.. kaksosissa ei mitään tuntemuksia, paitsi täyteläiset ovat ;) ovat kyllä normistikin aika massiiviset :LOL:
Niin siis aivan samoja tuntemuksia oli viime kierrossakin, joten ei paljon juhlituta... ...vielä :saint:
 
Voihan elämä, tajusi vasta eilen että on loma...Ei tarvitsis herätä aamulla aikaisin, mutta tässä sitä ollaan ja loma buukattu taasen hommaa täyteen. Ja ressiä ei bukkaa... :ashamed:

HLemmur Onnea O:sta, 10kk on pitkäaika ja turhauttavaa
odotella. :flower:

Clado: Ihanaa tommonen kylpyläpäivä, ei vaan taideta näilä omilla liksoilla sellasta saada, haaveilla aina voi.=) Ja suklaa, aah...

Ommoo hommoo, vilun väristykset jatkuu, menkkamaiset vattakivut ja valtava etuvarustus(kipeät edelleen), iltapahoinvointia=). Keskiviikkona, jos ei tätsy ajele kartanovolvollaan kylään, niin voisimme epäillä jotain...

Nyt puurot otsaan ja simmulekuriin...Ihanaa viikon aloitusta ihanaiset naiset! :heart:
 
Vähän kyllä nyt huolestuttaa, että miksi kipu munasarjassa jatkuu? Lämmötkin on vielä alhaalla. Voikohan se ovulaatio olla sittenkin vasta tänään? Limaa oli eilen ja toissapäivänä, tänään ei ole vielä ainakaan näkynyt. Mua pelottaa ne kaks isoa munarakkulaa johtofollikkelin vieressä - mitä jos ne keksii kehittyä kystiksi? Olen aika vainoharhainen noiden kystien kanssa.
 
Maanantai 29.3.2010

[/url]

Iitukka80...........30........kp 3/28............................yk 4
Katinka-82.........27........kp 7/35-42........................yk 9
Hlemmur............27........kp 15/??............................yk 8
amelie29............29........kp 16/25-28......................yk 5
Agaetis..............29........kp 21/27-31......................yk 5
Kaapo80............29........kp 23/25-37......................yk 11
Sharona.............29........kp 27/28-33.....................1v6kk
Cladoceran........30........kp 27/30-38......................yk 13
Lioness..............27........kp 27/27-28......................yk 3
Manuliina.......................kp 28/25-31......................yk 7
Nosen................30........kp 29/28-35......................yk 3





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29






Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010
Joyan (yk 7) 3/2010 :flower:
Ritu82 (yk 2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010



 
Ei jaksa odottaa...

Milloin saa testata? Eikö kenenkään muun tee mieli testata liian ajoissa???

Toisaalta haluan saada tietää nopeasti miten tässä kierrossa kävi, jotta voi unohtaa taas koko asian. Halu on niin kova saada plussa, vaikka tiedän, että mahdollisuudet on hyvin pienet. Toisaalta en ymmärrä tällaista vouhaamista. Pöh, ihmismieli on niin kummallinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaapo80:
Eikö kenenkään muun tee mieli testata liian ajoissa???
Ei todellakaan. Minä olen tehnyt niin monet tympeän ahdistavat miinustestit epäsäännöllisen kk-kiertoni takia että en aio nyt clomitteluvaiheessakaan koskeakaan testeihin ennen kuin dpo-päiviä on kertynyt selvästi yli 14 kpl!
 
Mulle voisi päivittää tonne kp2/25-29 ja yk 8. Tosiaan kaks viimistä kiertoa ollu vaan 26pv eikä enää aikoihin tota 31pv eli lyhennetään nyt listoillekki. Saa sit taas vähän äkkeemmin alkaa jännätä :LOL: .
Mutta tosiaan ihan yllättävän hyvillä mielin uuteen kiertoon =) Tsempit muille!
 
Manuliina :hug:

Toivotaan Hlemmur, että se ovis sieltä vaan tekee tuloaan! Kuten sanottu, mun ovislimailut ja muniskivut kestivät tässä kierrossa yli viikon, eli ota noista nyt selvää sitten...

Täällä alkaa olla ihanan jännät paikat, kohta saadaan pinoon taas plussia!! Kuka haluaa olla eka?? b :D d

Kaapo, tiedän tunteen! Tässä kuussa oon kyllä onneksi välttynyt siltä, kun tiedän, että tärppäämismahkut ovat olemattomat. Odottelen vaan tätiä, että pääsis seuraavaan kiertoon!!

ON: Hassua, kuinka mulla on taas kaikki raskausoireet, vaikken raskaana voi ollakaan! Ihan uutena juttuna tässä kierrossa on tajuttoman kipeet nännit, auuu! :/ Tässä kierrossa on myöskin tuo limailu jatkunut koko ajan, nyt se on muuttunut juoksevammaksi. Ja myöskään pupuiluhalut eivät ole loppuneet ovikseen, kuten yleensä. Näen kaikenmoisia unia, muuten ihan jees, mutta kun se ukko ei ole ollut kotona... :$

Lisäksi kauhee väsy, raudan maku suussa, verestävät ikenet ja flunssainen olo. Jos pupuilut olis osuneet oikeeseen kohtaan, oisin taas aivan varma, että nyt on napannut! Kun ei, niin lähinnä vaan huvittaa. Kuinka sitä voi koskaan erottaa niitä oikeita oireita, kun joka kuukausi kroppa tekee ihan samanlaisia juttuja! :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hlemmur:
Vähän kyllä nyt huolestuttaa, että miksi kipu munasarjassa jatkuu? Lämmötkin on vielä alhaalla. Voikohan se ovulaatio olla sittenkin vasta tänään? Limaa oli eilen ja toissapäivänä, tänään ei ole vielä ainakaan näkynyt. Mua pelottaa ne kaks isoa munarakkulaa johtofollikkelin vieressä - mitä jos ne keksii kehittyä kystiksi? Olen aika vainoharhainen noiden kystien kanssa.
Hlemmur, eikös se oo niin, että o-plussasta menee 24-48 tuntia ovikseen ja rakkulan puhjettua myös muodostuva keltarauhanen saattaa jomotella. Toivotaan että sulla on siellä melkoinen jättimuna puhkeamassa! b:)d :heart:

Kaapo älä testaa ennen ku on ihan pakko. Oon Hlemmurin kanssa samaa mieltä, ja just eilen kirjoittelinkin aiheesta toiseen pinoon:
"Mä koittaisin malttaa sen testauksen kanssa! jos vaan pystyn, niin ite ainakin pyrin välttämään testausta ennen kuin tulee dpo 15... En vaan kestä enää niitä negoja. En ole niitä montaa testannut (juurikin tämän periaatteeni vuoksi), mutta jokainen on tuntunut todella lannistavalta. Vieläkin lannistavammalta kuin itse täti punaisen saapuminen. Tosin viimeksi juurikin ekassa clomikierrossa täti tuli vasta dpo 18 ja ehdin testata 2 vai 3 negaa... :( "
Tosta ihmismielen kummallisuudesta on kyllä sun kanssa 100 % yhtä mieltä...

Manuliina :hug: mutta hyvä, ettet ole ihan down. Uutta putkeen vaan ja kevättä kohti :flower:

Agaetis eikö ookin mahtavaa kehitellä noita oireita? Ja sitten kun siihen vielä lisää sen että oikeasti varsinaiset oireet alkaa vasta joskus rv 5... Ja aina sitä on kuitenkin tuntevinaan jotain jo dpo 2 tai jotain. Pah.

ON: :snotty: flunssa edelleen ja oon ollu saikulla kotona tän päivän. Ei oikeen mitään uutta fiilisten, tuntemusten tai muunkaan suhteen. Vähän hälläväliä-olo. Mitä nyt vähän meidän vierashuoneen (hope to be -lastenhuone) remonttia oon suunnitellut ja ehdin jo viimeistelläkin sen tilaamalla ihanat verhot. :D
 

Yhteistyössä