Kyl mä sun nurkat luuttuisin ihan ilman veloitusta :heart: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Mikäs sulla olisi tuntitaksa?
No jos ees vähän jooko?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Onks pakko? :snotty:
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:-_O *pudotti silmänsä* Joko taas siivotaan?
Hulu oot. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Kyl mä sun nurkat luuttuisin ihan ilman veloitusta :heart: :xmas:
Paraskin puhumaan.....Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:-_O *pudotti silmänsä* Joko taas siivotaan?
Ei tietenkään ole. Maitoa ja sokeria on kaapissa, mä kerron mistä löytyy mopit ja rätit.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Hmmmmm, tässä on koira haudattuna, eikö olekkin?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tottakai voi, lähtekää kaikki vaan tulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli::xmas:
Eikös sellaista lähes kaiken kattavaa kevätsiivousta voisi jo aloitella?!
:xmas:
Kuka on kuskina, että kenelle annan osoitteen, ja mihin aikaan laitan kahvin tippumaan?
:saint:
*Alkaa tekemään lähtöä*
:saint: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Hulu oot. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Kyl mä sun nurkat luuttuisin ihan ilman veloitusta :heart: :xmas:
Mä aattelin vaan vähän ehkä imuroida.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Paraskin puhumaan.....Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:-_O *pudotti silmänsä* Joko taas siivotaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Tämä ketju tuo hyvin esiin sen, ketkä ovat ahkeria ja työtä pelkäämättömiä, sekä ne jotka kaikenmailman tekosyiden varjolla välttelevät työltä vaikuttavaa tekemistä.
Sun lapsesi on varmasti yhdet onnellisimmista lapsista päällä maan ton sun jatkuvan leipomisvimman ansiosta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ai niin muuten, aattelin ehkä vähän leipoakin pitkästä aikaa. :xmas: Sain eilisistä jättipullista pelastettua pakkaseenkin asti.
8v sanoikin, että sen pitää sitten isona löytää vaimo joka tykkää korvapuusteista. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Sun lapsesi on varmasti yhdet onnellisimmista lapsista päällä maan ton sun jatkuvan leipomisvimman ansiosta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ai niin muuten, aattelin ehkä vähän leipoakin pitkästä aikaa. :xmas: Sain eilisistä jättipullista pelastettua pakkaseenkin asti.
Mä päätin ilahduttaa tytön ja puunata sen huoneen tässä siivous"tauolla" :xmas: