Lähdetäänkös kaikki siivoamaan nyt!!

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
:xmas:
Eikös sellaista lähes kaiken kattavaa kevätsiivousta voisi jo aloitella?!
:xmas:
Tottakai voi, lähtekää kaikki vaan tulemaan.
Kuka on kuskina, että kenelle annan osoitteen, ja mihin aikaan laitan kahvin tippumaan?

:saint:
Hmmmmm, tässä on koira haudattuna, eikö olekkin?
*Alkaa tekemään lähtöä*
Ei tietenkään ole. Maitoa ja sokeria on kaapissa, mä kerron mistä löytyy mopit ja rätit.
Kai joku ehtii kattoa vähän muksujen perään samalla, mä voisin lähteä tamman kanssa parin tunnin maastolenkille sillä aikaa? :D

Herra Majuri
Tämä ketju tuo hyvin esiin sen, ketkä ovat ahkeria ja työtä pelkäämättömiä, sekä ne jotka kaikenmailman tekosyiden varjolla välttelevät työltä vaikuttavaa tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ai niin muuten, aattelin ehkä vähän leipoakin pitkästä aikaa. :xmas: Sain eilisistä jättipullista pelastettua pakkaseenkin asti. :whistle:
Sun lapsesi on varmasti yhdet onnellisimmista lapsista päällä maan ton sun jatkuvan leipomisvimman ansiosta :xmas:

Mä päätin ilahduttaa tytön ja puunata sen huoneen tässä siivous"tauolla" :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ai niin muuten, aattelin ehkä vähän leipoakin pitkästä aikaa. :xmas: Sain eilisistä jättipullista pelastettua pakkaseenkin asti. :whistle:
Sun lapsesi on varmasti yhdet onnellisimmista lapsista päällä maan ton sun jatkuvan leipomisvimman ansiosta :xmas:

Mä päätin ilahduttaa tytön ja puunata sen huoneen tässä siivous"tauolla" :xmas:
8v sanoikin, että sen pitää sitten isona löytää vaimo joka tykkää korvapuusteista. :D :heart:

Yhteistyössä