Lähden alakoululaisen kanssa laivaristeilylle, paljonko pitäisi olla käyttörahaa?

• Viestiketjun aloittaja "Unelma"
  • Ensimmäinen viesti
"Unelma"
Kyseessä yhden yön risteily eikä tarvitse ruokia maksaa siitä summasta mitä otan laivalle mukaan koska ruuat maksan etukäteen.

Taxfreestä tuskin tulee ostettua meikkejä yms. Alkoholia ostan muutaman tölkillisen siideriä. Karkkia tulee varmasti ostettua enemmän.

Minkälaisen summan te ottaisitte? Ei kai mitään suurta summa tarvitse tuollaiseen reissuun?

no
100€ riittää ihan hyvin, jos ruuat maksettu etukäteen :) Ite kulutin vain 100€ tallinnassa 4 päivänä, ku oli aamupalat maksettu, eli 100€ pärjäätte hyvin. (Laivahan on kalliimpi, kuin tallinnan marketit yms)

plm
Mä en koskaan mieti tuollaista. Ostan kortilla sen mitä ostan kun en ole mitenkään erityisen tuhlailevainen tyyppi.
Siis ei mulla ole mitään budjetteja kun jonnekin lähden.

ap
[QUOTE="poikia3";21937635]Ootteko vain laivalla, ette mene maihin, ja saako lapsi ostaa laivalta leluja? 100 euroa kuulostaa minustakin aika hyvältä summalta.[/QUOTE]

Ei mennä maihin lainkaan, eihän se ole edes mahdollista yhden yön risteilyllä kun mennään Ruotsin puolelle. Ei sieltä mitään kovin isoja ja kalliita leluja aleta ostamaan.

ap
[QUOTE="vieras";21938970]Ja jos jotain isompaa löytyy niin sitten visa vinkumaan, hoitovapaalla ei tilillä välttämättä ole satoja euroja.[/QUOTE]

Ei mulla ole mitään luottokorttia.

t
Siidereihin menee kympin luokkaa ja sit nameihin vaikka maksimissaan 30e, jos edes niinkään paljoa, joten 50e riittää hyvin :) Mulla on laivalla mukana aina 100e ja siitä siis maksan ruuat päivä tukholmassa risteilyllä. En syö seisovassa pöydässä vaan ihan leipää ja sipsiä. Lopuilla sit namia.

Joten alle satasella pärjäätte :)

vierailija
olin juuri lasten kanssa Tukholmanristeilyllä..Pojat 13 ja 14.v Sovimme,,rahapelejä ei pelata..koska laivalla K 18 raja...mutta kauppaan molemmille ja hampurailisiin 100e 2 päivän risteilyraha..eikä rahat loppuneet pojilta

Yhteistyössä