”Naiselle on tärkeää olla heikko.”

vierailija
Omia havaintoja yleisellä tasolla valtaosasta - en siis tarkoita vähemmistöä johon sinä mahdollisesti lukeudut:

En päässyt lukemaan, mutta sain käsityksen mistä puhutaan.
Ei tuossa jutussa nyt mitään erikoista ole. Kyllä minäkin teetän voimatyöt yms. miehillä.

Miehen on tärkeää tuntea itsensä mieheksi/voimakkaaksi, koska hän on perheen suojelija ja ravinnon metsästäjä. Tuo tunne on primitiivinen tarve.
Ja, me naiset olemmme kuin sulaa vahaa voimakkaiden miesten käsissä, ja koemme olevamme turvassa.

On myös niin, että miehen varakkuus tuo turvaa naiselle, ja mies taas saa tulevasta kotiäidistä oivan äidin lapsilleen ja lämpimän kodin mihin palata rankan työpäivän jlk. jossa se vaimo-rakas aka. kodin hengetär on laittanut paikat kuntoon ja ruoan pöytään.

Sitten on tämä ns. tasa-arvo malli joka ei oikein toimi vieläkään (suurimmassa osassa suhteita), ja, homma on jopa kääntynyt niin että nainen tekee leipätyöt plus kotityöt, tai vähintäänkin suurimman osan kotitöistä. Ja, toki on vastuussa lasten asioista: opettajat, kaverit, lääkärit, juhlat sun muut.

Jos taas mies sattuu olemaan perheessä emotyyppi niin yleensä nainen etsii itsellensä kunnon miehekkään miehen tai vähintäänkin seksielämä lopahtaa tämän emotyypin kanssa. Ja, mieskin on jo käynyt riiulla naapurin kiltin, alistuvan ja hennon Elsan kanssa jotta voi kerrankin tuntea itsensä mieheksi!
Vittu mitä paskaa.

T. Sellainen oikea feminiininen nainen

vierailija
Jutussa maksumuuri. Tarkoitetaanko fyysistä vai henkistä heikkoutta?
Mä en näe, että sipsutteleva nainen olis jotenkin naisellinen tai kauppakasseja kantava mies miehekäs.
Kai nyt naisellisuuteen kuuluu muut asiat kuin tyhmyys ja miehekkyyteen jokin muu kuin ugh?

vierailija
Millainen on sinusta oikea feminiininen nainen?
Minun 500 tuhannen mersun konepelillä ei kiehnätä. Tulisin erittäin vihaiseksi jos mersuni naarmuuntuisi. Ja joutuisin alkaa puunaamaan sitä. Mut hei kuule sie menes takaisin nukkumaan. Menet sitten myöhemmin unien jälkeen laittamaan kyntesi minttiin. Ja punaa poskille ja huulipunaa. Kun tulen johtotehtävistäni kotiin odotan että ruoka on valmiina ja pidät ostamaani minimekkoa päällä. Ainiin ja kampaus myöskin kondikseen. Paljonko näihin toimen piteisiin menee rahaa?. Mut voisitko lispetti lopettaa sen laukkujen oston sinulla on jo niitä sata. Miksi annat niiden laukkujen homehtua kaapissa kun et edes niitä käytä. Ollaan jo puhutta tästä sinun maanisesta shoppailusta😁. Yllätä minut tänään ja käytkin kirppiksellä. Katsotaan jos olet kiltti kotivaimo niin kuun lopussa voit saada uuteen chanelin laukkuun rahaa. Ja siitä sinun töihin menosta. Ei tule kuuloonkaan kun se nolottaisi minua kaveri illassa muiden johtajien kanssa että naiseni tekee töitä joten lopeta hupsuttelu töihin menosta. Sun tehtävä on näyttää nätille se on sinun työsi. Ja elä aina jäkätä siitä minun sihteeristä mitään ei ole menossa joten ole huoleti.
T kokoomuksen jäsen numero1.

• Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Minun 500 tuhannen mersun konepelillä ei kiehnätä. Tulisin erittäin vihaiseksi jos mersuni naarmuuntuisi. Ja joutuisin alkaa puunaamaan sitä. Mut hei kuule sie menes takaisin nukkumaan. Menet sitten myöhemmin unien jälkeen laittamaan kyntesi minttiin. Ja punaa poskille ja huulipunaa. Kun tulen johtotehtävistäni kotiin odotan että ruoka on valmiina ja pidät ostamaani minimekkoa päällä. Ainiin ja kampaus myöskin kondikseen. Paljonko näihin toimen piteisiin menee rahaa?. Mut voisitko lispetti lopettaa sen laukkujen oston sinulla on jo niitä sata. Miksi annat niiden laukkujen homehtua kaapissa kun et edes niitä käytä. Ollaan jo puhutta tästä sinun maanisesta shoppailusta. Yllätä minut tänään ja käytkin kirppiksellä. Katsotaan jos olet kiltti kotivaimo niin kuun lopussa voit saada uuteen chanelin laukkuun rahaa. Ja siitä sinun töihin menosta. Ei tule kuuloonkaan kun se nolottaisi minua kaveri illassa muiden johtajien kanssa että naiseni tekee töitä joten lopeta hupsuttelu töihin menosta. Sun tehtävä on näyttää nätille se on sinun työsi. Ja elä aina jäkätä siitä minun sihteeristä mitään ei ole menossa joten ole huoleti.
🤣

vierailija
"Naiselle on tärkeä olla heikko" pitää sisällään kaksi eri naistyyppiä.
Naisen, joka on niin fiksu, että osaa hyödyntää naisellista heikkouttaan. Naisen, joka on aidosti heikko ja tarvitsee rinnalleen vahvan miehen.

Minun 500 tuhannen mersun konepelillä ei kiehnätä. Tulisin erittäin vihaiseksi jos mersuni naarmuuntuisi. Ja joutuisin alkaa puunaamaan sitä. Mut hei kuule sie menes takaisin nukkumaan. Menet sitten myöhemmin unien jälkeen laittamaan kyntesi minttiin. Ja punaa poskille ja huulipunaa. Kun tulen johtotehtävistäni kotiin odotan että ruoka on valmiina ja pidät ostamaani minimekkoa päällä. Ainiin ja kampaus myöskin kondikseen. Paljonko näihin toimen piteisiin menee rahaa?. Mut voisitko lispetti lopettaa sen laukkujen oston sinulla on jo niitä sata. Miksi annat niiden laukkujen homehtua kaapissa kun et edes niitä käytä. Ollaan jo puhutta tästä sinun maanisesta shoppailusta. Yllätä minut tänään ja käytkin kirppiksellä. Katsotaan jos olet kiltti kotivaimo niin kuun lopussa voit saada uuteen chanelin laukkuun rahaa. Ja siitä sinun töihin menosta. Ei tule kuuloonkaan kun se nolottaisi minua kaveri illassa muiden johtajien kanssa että naiseni tekee töitä joten lopeta hupsuttelu töihin menosta. Sun tehtävä on näyttää nätille se on sinun työsi. Ja elä aina jäkätä siitä minun sihteeristä mitään ei ole menossa joten ole huoleti.
Ihana ääripää!🤣

Itsekin täysin bränikän auton omistajana joskus olleena tiedän kyllä miten siinä keikutaan!
Lisäksi: käsin se pestään ja vahataan, enkä harjapesuun todellakaan vienyt! S-Mersukin on ollut, se ei tosin tullut uutena!

En ole laukku tai kenkäfriikki, mutta jos olet iloinen ja kerrot vitsin niin minäkin olen iloinen, lähdetään sitten illalla yhdessä keppostelemaan jotakin, kun lastenvahti tulee.😏

En käytä meikkiä ihmeemmin, mitä ny ripsaria, kulmakynää, poskipunaa ja jotain voidetta tms. Vuodessa menee näihin ehkä 50€. Tekokynsiä/ripsiä tai mitään muutakaa tekoa en harrasta. Joskus niitä kyllä kokeilin. Hiukset saa ponnarille, niissä on aina ollut pituutta!😁

Ostan lähes kaiken Torista tms - näistäkin löytää uutta/uutta vastaavaa edullisesti. Tytöt käy kirppareilla enemmän, itsekin käyn jos on aikaa.👍 Urheilukamat tosin ostan täysin uusina sieltä mistä löytyy sopivat.

Kotona viettämäni vuodet olivat äärimmäisen arvokkaita! Se oli kaikille etu. Kyllä siivosin ja laittauduin nätiksi kun mies tuli töistä kotiin, ja kyllä lasten oli ihanaa päivisin seikkailla ja opiskella maailmaa yhdessä oman turvallisen maman kanssa. Tarha ei tullut meille kuuloonkaan! On täysin selvää, että tarhasta ulostautuu käytösvammaisia traumautuneita lapsosia hyvin paljon, eikä ihme - lapsen on hyvä olla ensimmäiset vuodet turvassa oman vanhemman kanssa.❤

vierailija
Ihana ääripää!🤣

Itsekin täysin bränikän auton omistajana joskus olleena tiedän kyllä miten siinä keikutaan!
Lisäksi: käsin se pestään ja vahataan, enkä harjapesuun todellakaan vienyt! S-Mersukin on ollut, se ei tosin tullut uutena!

En ole laukku tai kenkäfriikki, mutta jos olet iloinen ja kerrot vitsin niin minäkin olen iloinen, lähdetään sitten illalla yhdessä keppostelemaan jotakin, kun lastenvahti tulee.😏

En käytä meikkiä ihmeemmin, mitä ny ripsaria, kulmakynää, poskipunaa ja jotain voidetta tms. Vuodessa menee näihin ehkä 50€. Tekokynsiä/ripsiä tai mitään muutakaa tekoa en harrasta. Joskus niitä kyllä kokeilin. Hiukset saa ponnarille, niissä on aina ollut pituutta!😁

Ostan lähes kaiken Torista tms - näistäkin löytää uutta/uutta vastaavaa edullisesti. Tytöt käy kirppareilla enemmän, itsekin käyn jos on aikaa.👍 Urheilukamat tosin ostan täysin uusina sieltä mistä löytyy sopivat.

Kotona viettämäni vuodet olivat äärimmäisen arvokkaita! Se oli kaikille etu. Kyllä siivosin ja laittauduin nätiksi kun mies tuli töistä kotiin, ja kyllä lasten oli ihanaa päivisin seikkailla ja opiskella maailmaa yhdessä oman turvallisen maman kanssa. Tarha ei tullut meille kuuloonkaan! On täysin selvää, että tarhasta ulostautuu käytösvammaisia traumautuneita lapsosia hyvin paljon, eikä ihme - lapsen on hyvä olla ensimmäiset vuodet turvassa oman vanhemman kanssa.❤
Täällä toinen Lispetti. Kirjoituksesi on kuin omasta elämästäni.

vierailija
👍Ihana parodia. Olin juuri tuollainen pikkurouva aikoinaan. Sain puolisoltani jatkuvasti haukkuja kirpputorin markan puseroistani. Isäni hautajaisissa minulla oli yllä Pelastusarmeijan kirpputorilta ostamani musta jakku. Veljeni varakas kihlattu oli puhunut selkäni takana pahasti lookistani. Naista kai harmitti, kun juttelin liian pitkään papin kanssa. Nainen oli kertonut siskolleni ostaneensa huippukalliit vaatteet tilaisuuteen. Voi herran pieksun mihin kaikkeen olen joutunut ulkonäköni ja tyylitajuni takia. Sama ongelma jatkuu tällä palstalla.
Olen aina saanut elämässäni kyytiä upeilla autoilla myös mersuilla kotimaassa ja ulkomailla. Kun palaan matkoiltani Helsinkiin, nautin pienestä ja vaatimattomasta elämästäni.

vierailija
Ihana ääripää!🤣

Nyt ei ole aikaa keppostelulle. Olemme tiimin kanssa kehittelemässä uutta kännykkää jonka näyttö ei hajoa vaikka sen heittäisi seinään niinkuin vanhat puhelimet 20 vuotta sitten. Lisäksi kehitämme kännykän akkua joka kestää yhdellä latauksella kymmeniä päiviä vaikka olisi kovassakin käytössä. Olemme jo joitain ongelmia saatu ratkaistua mutta työtä on paljon. Mutta ollos huoleti olen varannut sinulle yksityislentokoneen joka kiidättää sinut ranskaan kuuluisalle pierre vaatturille joka tekee sinulle kauniin mekon tänään. Minun piti oikeastaan yllättää sinut mutta viikonloppuna lennämme wiennaan katsomaan klassista musiikki näytöstä. Meille on varattu oma aitio sieltä mitäs pidät tästä 😊 mutta hei shown jälkeen tapaamme kuninkaallisia niin voisit kokeilla kepposta kun siellä on yksi turhan tärkeä elvisteliä ja inhoan häntä ni voisit hälle keksiä jonkun kepposen joka näpäyttää häntä. Se saisi minut hytkymään naurusta.

Joo me käytiin kanssa tytön kaa kirppareilla nyt eii o tullut pitkään aikaan käytyä niissä. Harvoin kirppiksiltä löytyy mitään miesten vaatteita.

Mut mitä mieltä tästä. Välillä kirpparilt jotkut on löytänyt muutamalla jenillä satojen tuhansien arvoisia juttuja. Myyjä on saannut pennejä. Kyl mun mielestä noissa tapauksissa sille kirpparin myyjälle pitäisi antaa isosti myös rahaa eikä omia itelleen kaikki vai mitä mieltä itte tollasist et menisitkö antamaan sille joka hiluilla möi satojen tonnien arvoisan jutun?

Meijän tyttö meni noin 2vuotiaana päiväkotiin eikä se nyt siellä traumatisoitunut. Sil oli siel yks kaveri jonka kaa oli kuin paita ja peppu. Mut sit päiväkoti muuttui ja tyttö meni toiseen päiväkotiin vähän jäi harmittamaan se et sit niiden kaveruus jäi. Noh okei uudes päiväkodis nih tyttö oli noin 4 vuotias ja ne oli toisen kanssa karanneet sieltä päiväkodista tutkimaan maailmaa. Tästä voidaa olla montaa mieltä nih sillonku ite olin lapsi noin 8 vuotias nih naapuris oli monta poikaa ja yks oli 4vuotias mut niin vaan sekin sai liikkua jo meidän kanssa kauemmaksi kotipipihastaan. Et oliko tuolloin 4 vuotiaat jotenkin kypsempiä ei sillä mitään vaippoja ollut ja joskus mentiin jopa kaup7ngille asti eikä vanhempia mukana

Nyt ei ole aikaa keppostelulle. Olemme tiimin kanssa kehittelemässä uutta kännykkää jonka näyttö ei hajoa vaikka sen heittäisi seinään niinkuin vanhat puhelimet 20 vuotta sitten. Lisäksi kehitämme kännykän akkua joka kestää yhdellä latauksella kymmeniä päiviä vaikka olisi kovassakin käytössä. Olemme jo joitain ongelmia saatu ratkaistua mutta työtä on paljon. Mutta ollos huoleti olen varannut sinulle yksityislentokoneen joka kiidättää sinut ranskaan kuuluisalle pierre vaatturille joka tekee sinulle kauniin mekon tänään. Minun piti oikeastaan yllättää sinut mutta viikonloppuna lennämme wiennaan katsomaan klassista musiikki näytöstä. Meille on varattu oma aitio sieltä mitäs pidät tästä mutta hei shown jälkeen tapaamme kuninkaallisia niin voisit kokeilla kepposta kun siellä on yksi turhan tärkeä elvisteliä ja inhoan häntä ni voisit hälle keksiä jonkun kepposen joka näpäyttää häntä. Se saisi minut hytkymään naurusta.

Joo me käytiin kanssa tytön kaa kirppareilla nyt eii o tullut pitkään aikaan käytyä niissä. Harvoin kirppiksiltä löytyy mitään miesten vaatteita.

Mut mitä mieltä tästä. Välillä kirpparilt jotkut on löytänyt muutamalla jenillä satojen tuhansien arvoisia juttuja. Myyjä on saannut pennejä. Kyl mun mielestä noissa tapauksissa sille kirpparin myyjälle pitäisi antaa isosti myös rahaa eikä omia itelleen kaikki vai mitä mieltä itte tollasist et menisitkö antamaan sille joka hiluilla möi satojen tonnien arvoisan jutun?

Meijän tyttö meni noin 2vuotiaana päiväkotiin eikä se nyt siellä traumatisoitunut. Sil oli siel yks kaveri jonka kaa oli kuin paita ja peppu. Mut sit päiväkoti muuttui ja tyttö meni toiseen päiväkotiin vähän jäi harmittamaan se et sit niiden kaveruus jäi. Noh okei uudes päiväkodis nih tyttö oli noin 4 vuotias ja ne oli toisen kanssa karanneet sieltä päiväkodista tutkimaan maailmaa. Tästä voidaa olla montaa mieltä nih sillonku ite olin lapsi noin 8 vuotias nih naapuris oli monta poikaa ja yks oli 4vuotias mut niin vaan sekin sai liikkua jo meidän kanssa kauemmaksi kotipipihastaan. Et oliko tuolloin 4 vuotiaat jotenkin kypsempiä ei sillä mitään vaippoja ollut ja joskus mentiin jopa kaup7ngille asti eikä vanhempia mukana
Olisin melko onneton jos mies tekis vain töitä! Mutta, väliaikaisesti ok. Mä oon bensistyttö, en tykkää seurapiireistä, ellei juurikin mentäisi yhdessä keppostelemaan, ja pitämään ehkä vähän hauskaa näiden kustannuksella.😁

Löysin muutama vuos sitten villakangastakin vaille 20€:lla. Osoittautui löhes 400€ takiksi. Olin tyytyväinen laadukkuuteen. Tämä on minulle aarre.

Moraalisesti kolkuttaisi hyvin pahasti jos kirpparimyyjä ei tietäisi myyneensä jotakin älyttömän kallista halvalla! Etenkin jos myyjä ei olisi rahoissaan!

vierailija
Olisin melko onneton jos mies tekis vain töitä! Mutta, väliaikaisesti ok. Mä oon bensistyttö, en tykkää seurapiireistä, ellei juurikin mentäisi yhdessä keppostelemaan, ja pitämään ehkä vähän hauskaa näiden kustannuksella.😁

Löysin muutama vuos sitten villakangastakin vaille 20€:lla. Osoittautui löhes 400€ takiksi. Olin tyytyväinen laadukkuuteen. Tämä on minulle aarre.

Moraalisesti kolkuttaisi hyvin pahasti jos kirpparimyyjä ei tietäisi myyneensä jotakin älyttömän kallista halvalla! Etenkin jos myyjä ei olisi rahoissaan!
Juuh toi takki nyt eriasia. Mun mielestä kirpparil kuuluukin myydä vaatteet halval. Mut oon lukenut välillä et just et on tehnyt jätti löydön ja pitänyt ite kaikki rahat. Kyl mä varmaankin antaisn puolet tälle myyjälle ja itellekkin kuitenkin jäis paljon ja mitä sekin olis ilmasta rahaa.

Jooh ei kyl pidä olla työnarkomaani. Mun mielestä esim kansanedustajan ei tosiaankaan pitäisi olla muissa tehtävissä esim edes ehdokkaana kunnalisvaaleissa. Voi osallistua puheenjohtajan ominaisuudessa vaaliväittelyissä mut ei todellakaan ehdokkaana vaan ainoostaan ne joilla on aikaa olla niissä kunnan kokouksissa. Aluevaalit voisi lakkauttaa turhana ver8nmaksajan kulueränä ei tarvita miljoonaa edustajaa näin pienessä maassa. Vai mitä mieltä et tuli uusi lehmä josta p8litiikot voi lypsää fyrkkaa omaan taskuunsa. Okei en ole kauhean paljon perehtynyt alue valtuustoon. Mut eiköhän sekin tuo ison laskun veronmaksajille.

• Tykkää
vierailija
👍Ihana parodia. Olin juuri tuollainen pikkurouva aikoinaan. Sain puolisoltani jatkuvasti haukkuja kirpputorin markan puseroistani. Isäni hautajaisissa minulla oli yllä Pelastusarmeijan kirpputorilta ostamani musta jakku. Veljeni varakas kihlattu oli puhunut selkäni takana pahasti lookistani. Naista kai harmitti, kun juttelin liian pitkään papin kanssa. Nainen oli kertonut siskolleni ostaneensa huippukalliit vaatteet tilaisuuteen. Voi herran pieksun mihin kaikkeen olen joutunut ulkonäköni ja tyylitajuni takia. Sama ongelma jatkuu tällä palstalla.
Olen aina saanut elämässäni kyytiä upeilla autoilla myös mersuilla kotimaassa ja ulkomailla. Kun palaan matkoiltani Helsinkiin, nautin pienestä ja vaatimattomasta elämästäni.
Mä en oo näitä pikkurouvia oikeessa elämässä tavannutkaan ja mä en oikeesti ymmärrä et mitä siitä jatkuvasta shoppaamisesta edes saa ja sit niitä tavaroita edes käytä. Kyl mä arvostaisin enempi naista joka tykkää käydä vaik niil kirppareilla ja ostaa vain mitä oikeesti tarvitsee. Eikä mua haittais vaik naisella olis markan pusero et ihme syy kiukutella voihan se markankin pusero olla hyvän näkönen ja säästeliäs nainen on ihan jees. Mut joskus pitää sit hurvitellakkin eikä sillon oo niin penninpäälle.

Ootko miettinyt jo uutta matkaa?

• Rakkaus
vierailija
Mä en oo näitä pikkurouvia oikeessa elämässä tavannutkaan ja mä en oikeesti ymmärrä et mitä siitä jatkuvasta shoppaamisesta edes saa ja sit niitä tavaroita edes käytä. Kyl mä arvostaisin enempi naista joka tykkää käydä vaik niil kirppareilla ja ostaa vain mitä oikeesti tarvitsee. Eikä mua haittais vaik naisella olis markan pusero et ihme syy kiukutella voihan se markankin pusero olla hyvän näkönen ja säästeliäs nainen on ihan jees. Mut joskus pitää sit hurvitellakkin eikä sillon oo niin penninpäälle.

Ootko miettinyt jo uutta matkaa?
Seuraava matka on jo päätetty.
Sain ennen paljon vaatteita sisariltani. Olen konmarittanut kaikki kaappini, enkä ole ikinä sortunut heräteostoksiin. Tällä vuosituhannella olen saanut paljon vaatteita ja muuta tavaraa aikuiselta lapseltani. Hän pukeutuu aina erittäin tyylikkäästi.
Tänä keväänä ostin ihanan myssyn, jonka suojassa on ihana kulkea asioilla.
Paras myssy ikänä, ja sain siitä jo kehuja.
Kun vaatekaappini ovat järjestyksessä, aikaa vapautuu esim. tällä palstalla lörpöttelyyn. Seuraavaksi katson vuoden 1995 Kaunarit, jossa Taylor alias prinsessa Leila tapaa häntä etsivän psykiatrin. Edellisessä jaksossa on huikea vatsatanssikohtaus. Toisella tanssijoista on monta elävää käärmettä käsissään.
1990-luku oli huikeaa aikaa elåmässäni. Harrastin vatsatanssia, ja opettajani kerran tokaisi, että lähdetkö lisäoppiin Luxoriin. Samoihin aikoihin kyseisessä kaupungissä paukkuivat pommit.
En enää muista sarjan Macy-episodia, joka menetti kurkkuleikkausessa lauluäänensä.
Kun ihminen vanhenee, kaikista parasta mielentasapainon hoitoa on katsoa Youtubeata mitä mieli tekee ja halajaa. Nykymaailma on arvaamaton ja sairas, ettei minua kiinnosta kuin vain tietyt asiat. En enää ole tilivelvollinen kenellekään mitä teen tai jätän tekemättä.

• Rakkaus
vierailija
Seuraava matka on jo päätetty.
Sain ennen paljon vaatteita sisariltani. Olen konmarittanut kaikki kaappini, enkä ole ikinä sortunut heräteostoksiin. Tällä vuosituhannella olen saanut paljon vaatteita ja muuta tavaraa aikuiselta lapseltani. Hän pukeutuu aina erittäin tyylikkäästi.
Tänä keväänä ostin ihanan myssyn, jonka suojassa on ihana kulkea asioilla.
Paras myssy ikänä, ja sain siitä jo kehuja.
Kun vaatekaappini ovat järjestyksessä, aikaa vapautuu esim. tällä palstalla lörpöttelyyn. Seuraavaksi katson vuoden 1995 Kaunarit, jossa Taylor alias prinsessa Leila tapaa häntä etsivän psykiatrin. Edellisessä jaksossa on huikea vatsatanssikohtaus. Toisella tanssijoista on monta elävää käärmettä käsissään.
1990-luku oli huikeaa aikaa elåmässäni. Harrastin vatsatanssia, ja opettajani kerran tokaisi, että lähdetkö lisäoppiin Luxoriin. Samoihin aikoihin kyseisessä kaupungissä paukkuivat pommit.
En enää muista sarjan Macy-episodia, joka menetti kurkkuleikkausessa lauluäänensä.
Kun ihminen vanhenee, kaikista parasta mielentasapainon hoitoa on katsoa Youtubesta mitä mieli tekee ja halajaa. Nykymaailma on arvaamaton ja sairas, ettei minua kiinnosta kuin vain tietyt asiat. En enää ole tilivelvollinen kenellekään mitä teen tai jätän tekemättä./korjaus ”Youtubesta” ettei herjaajani saa taas hepulia.

Yhteistyössä