lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja Nipistys
  • Ensimmäinen viesti
Nipistys
Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 9 päivää sitten.Alkio vastasi 6+?,viikkoja tuolloin 8+4.Verta tuli n.6päivää,joukossa hyytymiä ja lopulta isoja kudospalojakin(istukka?)kovien supistusten kera.Tämän jälkeen vuoto alkoi niukentua,ja kivut helpottivat.Nyt pari päivää on tullut vain hyvin pientä ruskeaa vuotoa.Olen kuitenkin huolissani "tuntemuksista" kohdun ja alavatsan seudulla.Mitään kovaa kipua ei ole,vain nipistelyjä,pistoksia,hetkellistä painon tunnetta.Lämpö on ollut aavistuksen koholla(36,9-37,3)mutta tämä kuulemma normaalia ko.operaation jälkeen.Soitin jo polillekkin,ja siellä oltiin sitä mieltä ettei kyse tod.näk. mistään vakavasta,ja tilannetta voi seurata.Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?Nämä tuntemukset haittaavat lähinnä päänuppia,hermoilen ja pelkään kaavintaan joutumista,tulehdusta jne.Keskenmeno itsessään on ollut kamala kokemus,enkä jaksaisi enää uusia mutkia matkassa.Jälkitarkastukseen menen omalle gynelleni parin viikon kuluttua.Auttakaa hermoilijaa!!
 
Valitettavasti minulla on huono kokemus lääkkeellisestä tyhjennyksestä.
Tavaraa tuli kyllä kauheasti ulos,kaikki piti tulla.
Parin viikon päästä siitä,minulla alkoi alamahakivut,painontunne.
Kävin labrassa viemässä pissanäytteen pyydettyyn raskastulosta varten.Koska se edelleen näytti plussaa,siitä reilu viikon päästä PÄÄSIN kaavintaan.Tuloksena oli kohtuun jäänyt "löydös",joka oli alkanut mätänemään.Siitä johtuivat mahakivut ja alkava kohtutulehdus.
Toivottavasti sinulla on vaan supisteluja tai muuta kohdun paranemiseta johtuvaa nuo tuntemukset.
 

Yhteistyössä