Menen huomenna TAysiin "hoitamaan" tätä keskenmenoa. Mulla ei siis vuotoja yhtään eikä kipuja yms. Luin vanhoja kirjoituksia lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja huolestuin/pelästyin kun varsinkin TAYSista ihmisillä huonoja kokemuksia . Huomenna menen siis ottamaan jonkun tabletin ja ensin ultrataan ja sitten myöhemmin otetaan lisää tabletteja. Viikonloppu kuulemma sotkee jotenkin nyt tätä mun tyhjennnysoperaatiota. Onko teillä kokemuksia tuosta lääkkeellisestä tyhjennyksestä että mihin pitää varautua (selviänkö yksin)? Eli omalla autolla ite aion ajella (kaipa sitten olen ajokuntoinen ? sieltä lähtiessäni). Kun on nuo pienet lapset kotona niin mulla tietty kiirus heidän luokse mut tuleekohan niistä lääkkeistä kovin heikko olo? Pärjätäänkö keskenään päivät (minä ja 2v ja 3v)? Yritin lypsää tietoa kun soitin sairaalaan mutta huonosti kertoi...sanoi vaan että katotaan sitten perjantaina mut tarttis vähän osata varautua tulevaan etukäteen. Siitä ekasta tabletistako ei tapahdu vielä mitään? Hoitaja mulle vastasi samaan kysymykseen et ei siitä vielä vaan niistä seuraavista...! Mutta miten se homma oikein menee?