Lääkäri soitti äsken!:(voi,voi

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Eli mä olin jo kertonut että meijän lapsella löydettin kasvain pakarassa,viiko sitten meillä oli Uä ja lääkäri pääti tänään että pitäis tehdä leikkaus ensi viikolla , hän sanoi että se on joku synnynäinen runsasti verisuonitettu muutos :( mä en tie mikä se on edes!?Pelotta hirveästi miten leikkaus menee? :'( Miten laps kestää? :'( Mut maailma on paha paikka ei saa pelkä kaikkea,pakko ajtella positivisesti,koska mun pelkko ei auta mitenkään :|
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
No se tuskin kuitenkaan on mikään pahanlaatuinen juttu ja leikkaus hoitaa vaivan pois. Kyllä lapsesi varmasti hyvin selviää leikkauksesta, vaikka toki ymmärrän tunteesi :hug:
Lääkäri on myös siitä mieltä että tuskin se on pahanlaatuinen,mutta leikaukseen jälken hänellä otetaan näytte,sitten vast lääkäri voi sanoa 100 prosentisesti :ashamed: se vain kestä 2 viikkoa,siis vastaus!

 
Venakko Milanna
hänet pitäis otta päiväkodista myös pois ettei hän sairastu flunsaan:ashamed:miten lapsi muuten reagoi kun hän kasva,jos hänen pakarassa jää arpi leikaukseen jälkeen :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
hänet pitäis otta päiväkodista myös pois ettei hän sairastu flunsaan:ashamed:miten lapsi muuten reagoi kun hän kasva,jos hänen pakarassa jää arpi leikaukseen jälkeen :ashamed:
No tuskin lapsen elämä pilalle menee yhden persuksissa olevan arven takia :eek:
:headwall:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Onko muuten teillä kokemuksia,jos teijän lapsi on olut leikauksessa?Miten lapset yleensä kestävät sen?
lapset toipuu todella nopeasti :) Ja arvet vaalenevat melko huomaamattomiksi :) Meidän pojalla takana sydänleikkaus, ja toipui nopeasti, ja nyt kun leikkauksesta vajaa reilu vuosi, ei arpea juuri huomaa ellei tiedä sellaista olevan :)
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Onko muuten teillä kokemuksia,jos teijän lapsi on olut leikauksessa?Miten lapset yleensä kestävät sen?
lapset toipuu todella nopeasti :) Ja arvet vaalenevat melko huomaamattomiksi :) Meidän pojalla takana sydänleikkaus, ja toipui nopeasti, ja nyt kun leikkauksesta vajaa reilu vuosi, ei arpea juuri huomaa ellei tiedä sellaista olevan :)
:hug: :hug: :hug: se oli varma aika rankka :hug:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Onko muuten teillä kokemuksia,jos teijän lapsi on olut leikauksessa?Miten lapset yleensä kestävät sen?
lapset toipuu todella nopeasti :) Ja arvet vaalenevat melko huomaamattomiksi :) Meidän pojalla takana sydänleikkaus, ja toipui nopeasti, ja nyt kun leikkauksesta vajaa reilu vuosi, ei arpea juuri huomaa ellei tiedä sellaista olevan :)
:hug: :hug: :hug: se oli varma aika rankka :hug:
onhan se aina rankkaa kun lapselle leikkaus tehdään jne. Mutta lapset toipuu, ja tärkeää on että itse jaksaa olla positiivinen ja lapsen tukena, ei kannata murehtia arvista tms, pääasia että kasvain leikataan pois ja lapsi paranee! voimia teille
 
The titityy
:hug:

Kuten tuolla jo joku sanoikin, niin lapset ovat monesti ylpeitä arvistaan.
Eräältä tutulta pojalta on leikattu sydäntä useaan kertaan ja hän mielellään näyttää 'vetoketjujaan'.
 

Yhteistyössä