Lääkäri käski varautua pahimpaan...

Elä menetä toivoa vaikka raskasta onkin. Lääkärit kantakoot vähän sinun huoliasi. Pikaisesti luin, että aloittivat jo keuhkojen kypsyttämisen kortisonilla. Raskas yö takana ja raskas päiväkin tulossa :hug: Mutta olet varmasti ajatuksissa :hug: Yritä jaksaa, se on vauvalle parhaaksi :hug:
 
Kiitos... Jotenkin sain lääkäriltä käsityksen, että se kortisonikin laitettiin vain varmuuden vuoksi ja että siitä ei välttämättä ole mitään hyötyä, kun lapsivettä olemattoman vähän ja keuhkot eivät pääse kehittymään... Toivottavasti siitä edes pieni hyöty olisi.
Oli tosi rankkaa katsella sitä ultraa, 2 isoa mustaa aukkoa, eli ne laajentuneet munuaiset. Sydän löi hienosti, aivot ok ja painoa aika reilusti... Koko perheen kovasti odottama rakas :heart: :'(
 
vieras
Että kohdallesi sattui sellainen pessimistilääkäri, ja seuraavalla olisi hiukan toiveikaampaa kerrottavaa. Odottaminen on tietenkin pahinta, sen kunnon varmuuden saaminen. Voimia.
 
Voi :'( Olen niin pahoillani. Pahalta kyllä kuulostaa, mutta toivon silti parasta. :hug: Olette varmasti ajatuksissa pisin päivää. Itse yhden pienokaisen haudanneena voin kuvitella mielesi sekasorron! Suunnattomasti voimia teille :hug:
 
:hug: :hug: :hug: itse tiedän miltä tuntuu odottaa vauvaa aj oivoa pahinta, se on HELVETTIÄ, vauivani siten kuolikin 2 tunnin iässä, istukassa olipaha kehityshäiriö, niin vauva ei saanut tarpeeksi puhdasta happea, joten aivoissa ei ollut juurikan toimitaa :'(

JAKSAMISTA!
Jos haluat kirjoitella, niin laita y-viestiä
 
polli
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
:'( :hug:
pakko on olla realistinen lääkärin,ei saa antaa liikaa toivoa.
Ei voi jälkeenpäin syyttää. Parempi antaa liian vähän toivoa kuin liian vähän.
Kokemuksesta voin sanoa että,kaikkein toivottomin tapaus voi kuitenkin selvitä.

 

Yhteistyössä