Jos tällainen on olemassa, miksiköhän mulle ei lääkärit ole kertoneet siitä... Luulisi, että jos siinä on mahdollisuuksia, sitä varmasti yrittäisivät, mutta ilmeisesti niitä mahdollisuuksia ei vain ole...Alkuperäinen kirjoittaja leniah:Ja sen verran että lapset joilla ei keuhkot ole kehittyneet niin voivat selvitä,onkohan helsinki ainut paikka missä on se hengityskone mihin lapsesi voi laittaa ilman että keuhkot repeää.se ei siis ole tavallinen hengityskone.
Odottaminen on kamalaa!Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Jos tällainen on olemassa, miksiköhän mulle ei lääkärit ole kertoneet siitä... Luulisi, että jos siinä on mahdollisuuksia, sitä varmasti yrittäisivät, mutta ilmeisesti niitä mahdollisuuksia ei vain ole...Alkuperäinen kirjoittaja leniah:Ja sen verran että lapset joilla ei keuhkot ole kehittyneet niin voivat selvitä,onkohan helsinki ainut paikka missä on se hengityskone mihin lapsesi voi laittaa ilman että keuhkot repeää.se ei siis ole tavallinen hengityskone.
Täällä odottelen lääkärin puhelua... Pyydän kyllä että saisin puhua lastenlääkärinkin kanssa mahdollisimman pian...
Täytyy siis ehdottomasti kysellä näitä siltä lastenlääkäriltä... Ei ole vielä soittoa kuulunut, sais soittaa jo eikä sitten kun olen ruokakaupassa ja alan siellä itkemään...Alkuperäinen kirjoittaja keskolan hoitsuna ollut:Kyllä on TAYSinkin vehkeet ihan viimeisen päälle ja sellaisiakin hengityskoneita löytyy, joilla voi huonokeuhkoisia keskosia hoitaa. Mutta kun ne GYNEKOLOGIT ei vain tiedä niistä asioista mitään. Älä nyt ihmeessä luovuta kun on maailmassa kaikki apu saatavilla lapsesi pelastamiseksi. Mene ihmeessä TAYSiin synnyttämään niin lapsesi saa heti asiallista hoitoa. Sen osaan kyllä jo ennustaa minäkin, että jos pienessä sairaalassa synnytät niin laitteet ja lääkärit on sen mukaiset. Huonokuntoinen lapsi ei kestä siirtoa toiseen sairaalaan, joten synnytä ihmeessä siellä, missä apu on heti lähellä.
voimia sinulle jaksamiseen..Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Jos tällainen on olemassa, miksiköhän mulle ei lääkärit ole kertoneet siitä... Luulisi, että jos siinä on mahdollisuuksia, sitä varmasti yrittäisivät, mutta ilmeisesti niitä mahdollisuuksia ei vain ole...Alkuperäinen kirjoittaja leniah:Ja sen verran että lapset joilla ei keuhkot ole kehittyneet niin voivat selvitä,onkohan helsinki ainut paikka missä on se hengityskone mihin lapsesi voi laittaa ilman että keuhkot repeää.se ei siis ole tavallinen hengityskone.
Täällä odottelen lääkärin puhelua... Pyydän kyllä että saisin puhua lastenlääkärinkin kanssa mahdollisimman pian...
Niin, tätäkin olen miettinyt... Että pitäisköhän pysyä kokonaan poissa täältä, kun tuntuu että joillekin pitää selitellä että en mä lopputulosta valitse, vaan ennuste on huono, valitsen mä mitä tahansa... Onhan se hienoa, että on tukea ja joistain kommenteista saa toivoa. Mutta kyllä mä niihin lääkäreihin eniten luotan, ja omaan fiilikseen...Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:voimia sinulle jaksamiseen..Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Jos tällainen on olemassa, miksiköhän mulle ei lääkärit ole kertoneet siitä... Luulisi, että jos siinä on mahdollisuuksia, sitä varmasti yrittäisivät, mutta ilmeisesti niitä mahdollisuuksia ei vain ole...Alkuperäinen kirjoittaja leniah:Ja sen verran että lapset joilla ei keuhkot ole kehittyneet niin voivat selvitä,onkohan helsinki ainut paikka missä on se hengityskone mihin lapsesi voi laittaa ilman että keuhkot repeää.se ei siis ole tavallinen hengityskone.
ja anteeksi kun sanon, mutta kuten netiketti sanoo ei pidä ihan kaikkea uskoa mitä netissä sanotaan. Varsinkaan keskustelupalstalla harmaana.
Kyllä ne lääkärit tietävät mikä sinun ja masuvauvasi kohdalla on se ratkaisu.
Jos he eivät ole jostakin kertoneet on heillä oma syynsä siihen.
Ettei anneta turhia toiveita vaan hoidetaan asia mahdollisimman pehmeästi.
Koska sittenhän vanhemmat saattaisivat syyttää lääkäreitä jos on annettu turhia toiveita ja ne ei sitten onnistukkaan.
En mä oikeastaan sua edes tarkoittanut... Tuossa vaan pari sivua aiemmin joku sanoi että hänen äidiltä vedet mennyt 2viikkoa aiemmin syntymää ja että kyllä lapsi selviää jos mä niin valitsen tms. No ei todellakaan kyse ole tuollaisesta... Että noihin ei jaksais selittää että tilanne on toivoton, sitä on itsekin niin raskasta uskoa :'(Alkuperäinen kirjoittaja Keskolan hoitsuna ollut:Tokihan minäkin sen ymmärrän, ettei kaikkea pidä uskoa mitä keskustelupalstoilla sanotaan, mutta omalla vuosien kokemuksella huonokuntoisten keskosten hoitajana voin ihan käsi sydämellä valaa toivoa MargeSimpsonille. Toivottavasti pääset puhumaan sen lastenlääkärin kanssa ja saat rohkaisua päätöksillesi myös sieltä. Kuten sanottu, ennuste voi olla ennen syntymää olematon ja syntymän jälkeen tilanne voi osoittautua toisenlaiseksi (paremmaksi tai huonommaksi. Muuta en enää osaa sanoa.