lack seinähyllyt, mitä näissä pidätte esillä? kuviakin voisitte laittaa muiden iloksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisustaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on niitä olohuoneessa 4kpl. Kahdella niistä on lasilintuja, yhellä 4kpl Ikeasta ostettua laatikkoa (pahvisia), joissa Wiin ja xboxin pelejä ja ohjaimia, yhdellä lasisia kynttiläkippoja. Niin ja pojan huoneessa on 2kpl, niissä ralliautojen pienoismalleja sekä legoaluksia ym.

kiitos ja kuviakin saa laittaa!
Miten hyvin nuo pysyy seinässä kiinni, uskaltaako laittaa taulutv:n päälle surutta, ettei putoa? ajatuksena laittaa muutama kehys, ei mitään painavampaa.

[QUOTE="sisustaja";23020703]kiitos ja kuviakin saa laittaa!
Miten hyvin nuo pysyy seinässä kiinni, uskaltaako laittaa taulutv:n päälle surutta, ettei putoa? ajatuksena laittaa muutama kehys, ei mitään painavampaa.[/QUOTE]

Hyvin pysyy ainakin meillä, vaikka on kyprokkiseinät. Kunhan oikealla tavalla kiinnittää. se huono puoli niissä on, että jättävät seinän TODELLA kamalan näköseks, joten kannattaa tarkoin miettiä, mihin kiinnittää, paljon ei siirrellä kannata tai on edessä seinän maalaus tai tapetointi. Tulevat muistaakseni peräti 8 ruuvilla kiinni. Meillä tosin 6 kyprokkiruuvilla.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23020744:

Ja ennen kuin joku ehtii haukkumaan nuo kammottavat siniset sohvat niin kerrottakoon että nykyään sohvat ovat ruskeat :D

Mä tykkäsin sohvista, mutten hyllyillä olevista tavaroista ja niiden sommittelusta... :D Tosin ei mun toki tarvikkaan tykätä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tähtisimmu;23020641:
Mulla on kirjoja ja sellaiset a-z kirjatuet päissä. Ikeasta nekin, mutta ei taida enää saada. Toisella lack hyllyllä on partyliten somisteita. :D

Saa vielä kirjatukia! Mut ovat B-kirjaimen muotoisia :)

Niin ja meillä on ko. hyllyllä valokuvia ja tuikkuja, kiva että voi niitäkin jossain poltella, kun pöydillä ei joka paikkaan kiipeilevän vauvelin takia voi :)

Yhteistyössä