?
???
Vieras
Jos lämpöä/kuumetta mutta ei ole nuutunut eikä kipeän oloinen? Nuhaa ja lämpö koholla vähän. Energiaa piisaa.
Minä en.
Minä en.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:lääkitten vasta kun kuume menee yli 38 ja jos lapsi voivottaa.....
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Lisään vielä jatko kysymyksen että mikä teistä on kuumetta?
Riippuu tietty lapsen normaalilämmöstä mutta jos normaali ois n. 36,5-37 niin onko 37,6 kuumetta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Nyt se sitten väsähti :/
Katsoo Juniori-kanavaa sohvalla. On tosin herännyt jo seiskan jälkeen eikä nukkunut päiväunia.
Mies lähti ostamaan jäätelöä potilaalle
Antaiskohan lääkettä?