1v3kk lapsella yläkroppa täynnä pienen pientä punaista pistettä, mitä se voi olla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vauvarokko? Meillä oli yks kesä kolme päivää kovaa kuumetta ja sitten tuli nuo näpyt rintakehään, vatsaan ja selkään.
 
Kuumetta ei ole ollut ollenkaan, ihan vaan tänään ilmestyi illalla nuo pisteet. Eivät ole rakkuloita vaan ihan pisteitä iholla, nivusista kaulaan saakka. Kasvoissa ja raajoissa ei mitään.
 
Petekkioita.

img0.jpg


Voivat liityä vaarallisiin bakteeritulehduksiin. Syytä lääkärissä käyttää lapsi.
 
Meillä oli pojalla myös noita tässä syksyllä. Mitään muuta ei ollut, pelkät näppylät. Lääkärissä käytiin ja tohtori sanoi, että jotkut virukset laukaisevat tuollaisen reaktion. Käski tulla uudestaan jos eivät parissa viikossa katoa, mutta kyllä ne siitä häipyivät.
 

Yhteistyössä