Hei!
Kun on ollut lapsettomuushoidoissa ja jos joutuisi pyytämään sieltä lääkärin todistuksen, niin näkyykö siinä kovinkin yksityiskohtaisesti "taudin määritys"? Eli esim. kun meen Ivf-hoitoon, niin näkyykö siinä sitten se? En nimittäin haluaisi pomolle tässä vaiheessa kertoa...
Kun on ollut lapsettomuushoidoissa ja jos joutuisi pyytämään sieltä lääkärin todistuksen, niin näkyykö siinä kovinkin yksityiskohtaisesti "taudin määritys"? Eli esim. kun meen Ivf-hoitoon, niin näkyykö siinä sitten se? En nimittäin haluaisi pomolle tässä vaiheessa kertoa...