N
Niiskunen
Vieras
Poika (7kk) itki yöllä ja minä yritin sinnitellä etten antaisi maitoa. No sitten oli jo pakko hakea pullo ja kunsain sen pojan suuhun niin tää vaan huutaa ja huutaa. Tyynnyttelin poikaa ja ei millään rauhoittunut. Sit katsoin sitä tuttiosaa, kun otin just uuden tutin käyttöön niin hokasin et siinä ei ollut reikää ollenkaan. Eipä ihme et poika huusi. Mua rupesi jo siinä vaiheessa naurattaan koko homma. Pitää varmaan lähettää se Ainulle ja kertoa tarina niille. Tuliskohan sieltä jotain hyvitystä? 
No kaiken korvaa itselleni menetyistä yöunista se, että vien parin tunnin päästä lapset hoitoon ja ne jäävät sinne yöksi ja me lähdetään isännän kans bileisiin illalla. Tosi kiva pitkästä aikaa lähteä baariin. Vähänkö mä nautin!
No kaiken korvaa itselleni menetyistä yöunista se, että vien parin tunnin päästä lapset hoitoon ja ne jäävät sinne yöksi ja me lähdetään isännän kans bileisiin illalla. Tosi kiva pitkästä aikaa lähteä baariin. Vähänkö mä nautin!