Olipas kiva yö...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niiskunen

Vieras
Poika (7kk) itki yöllä ja minä yritin sinnitellä etten antaisi maitoa. No sitten oli jo pakko hakea pullo ja kunsain sen pojan suuhun niin tää vaan huutaa ja huutaa. Tyynnyttelin poikaa ja ei millään rauhoittunut. Sit katsoin sitä tuttiosaa, kun otin just uuden tutin käyttöön niin hokasin et siinä ei ollut reikää ollenkaan. Eipä ihme et poika huusi. Mua rupesi jo siinä vaiheessa naurattaan koko homma. Pitää varmaan lähettää se Ainulle ja kertoa tarina niille. Tuliskohan sieltä jotain hyvitystä? :)

No kaiken korvaa itselleni menetyistä yöunista se, että vien parin tunnin päästä lapset hoitoon ja ne jäävät sinne yöksi ja me lähdetään isännän kans bileisiin illalla. Tosi kiva pitkästä aikaa lähteä baariin. Vähänkö mä nautin! :p
 
Meillä kans poika (6kk) nukku tosi huonosti viiem yön, taas vaihteeksi! Tunnin välein sain maitoa/velliä antaa....
Kiva ois itekin lähteä joskus viihteelle, mutta enhän mä raukka parka jaksa juhlii, ku oon niin väsy.... :/
 
meillä sattu sama viikko sit. ainun pullotutista uupui reikä kokonaan. laitoin sinne sähköpostia ja ne pyysi lähettään tutit takaisin niille. en tiedä saako niistä mitään korvauksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Juotatteko te vielä tuon ikäisille lapsille tuttipulloa yöllä???

Tissiä antaisin jos vaan maitoa tulisi. Ja mä ainakin olen yrittänyt syöttää lasta tarpeeksi päivällä et se nukkuis yöllä, mut tuntuu et mikään ei riitä. Kyllähän monilla vielä yli vuoden ikäinen syö yöllä. Ja olen yrittänyt vierottaa yö syönnistä, mut minkäs teet jos lapsella on nälkä. Ei kait sitä voi väkisillä huudattaa koko yötä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Juotatteko te vielä tuon ikäisille lapsille tuttipulloa yöllä???

Tissiä antaisin jos vaan maitoa tulisi. Ja mä ainakin olen yrittänyt syöttää lasta tarpeeksi päivällä et se nukkuis yöllä, mut tuntuu et mikään ei riitä. Kyllähän monilla vielä yli vuoden ikäinen syö yöllä. Ja olen yrittänyt vierottaa yö syönnistä, mut minkäs teet jos lapsella on nälkä. Ei kait sitä voi väkisillä huudattaa koko yötä.

No kyllä tuo yösyönti tuossa iässä on jo totuttu tapa, ei nälkää.
 
Mun 10kk ikäinen syö vielä öisin useinkin 2 kertaa ison pullon maitoa. On laihahko, huonosti syövä ja erittäin energinen lapsi ja tarvitsee maitonsa. Minulla on useita lapsia ja kaikki ovat energiantarpeensa suhteen olleet yksilöitä. TOiset tankanneet päivisin niin, että yösyönnit jääneet jo varhain kokonaan pois. Ihanaa kun tällä palstalla aina joku besservisser tietää, miten asiat ovat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Juotatteko te vielä tuon ikäisille lapsille tuttipulloa yöllä???

Tuon ikäisille, siis seitsemän kuukauden ikäiselle? :o Musta tuntuisi aika julmalta alkaa niin pikkuista huudattamaan. :/
Mä juotin molempia lapsia öisin yli vuoden, tosin en tuttipullosta vaan rinnasta.
 

Similar threads

Yhteistyössä