Lääkäriin en mene!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikuinen korvapotilas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lääkäriin vaan mars...

Tästä tuli mieleen, miten mummoni korvatulehduksia ei koskaan hoidettu ja hän oli loppuelämänsä käytännössä kuuro. Kuuli vain, jos huudettiin korvan juuressa täysin palkein tai luki sitten huulilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Strösselivuori:
Lääkäriin vaan mars...

Tästä tuli mieleen, miten mummoni korvatulehduksia ei koskaan hoidettu ja hän oli loppuelämänsä käytännössä kuuro. Kuuli vain, jos huudettiin korvan juuressa täysin palkein tai luki sitten huulilta.

Siis kävin tässä välillä tytön kanssa korvapolilla ja siellä korvan katsoivat ja sain antipioottikuurin. Oisi kai puhkaissut mutta luulen ettei siksi puhkassut kun tyttö siinä oli paikalla. Nyt vaan en itse kuule tuolla korvalla ja on tuommoista mitä jo kirjoitin.

Ja olen myös kuullut vanhempien tarinoita miten heidän korviaan on hoidettu eikä viety lääkäriin syystä tai toisesta. Oman lapsen kyllä vien heti kuin mahdollista jos korviaan valittaa. Nyt on vaan omalla mennyt jo liimakorvaksi eikä valittanut sitä kokoajan ja oma lääkäri sanoi kun käytiin kun valitti että ovat vain ärtyneet ei tulehtuneet. Korvapolilla se sitten totuus 3pv myöhemmin selvisi.

Yhteistyössä