A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:alas kalppia sinne lekuriin,,,,mun äiti meni korva kivun ja lukkosuuden takia lääkäriin ja sillä oli nielun ja poskionteloiden limakalvot niin tulehtuneet että alkoivat turpoomaan sisältä päin sai siihen lääkkeet jotka poistaa turvotuksen...
on kuulemma pitkällä aika välillä ja hoitamattomana kohtalokas juttu....
Sitä voi hoitaa ilman lääkäriäkin. Antibiootit pahimmillaan vaan saa tulehduksen uusiutumaan ja kipuunhan en eivät edes auta.
sitä turvotusta ei olis saannut pois ilman lääkettä,,ei ne lekurit turhaan kuureja ja muita nappeja määrää...ja korvatulehdus menee ohi kun puhkee mutta tarvii silti kuurin,,näiden korvien kanssa tässä taistellut yli 11v ja jokusen korvalääkärin kanssa jutellut joten toi sun juttus meni hieman mönkään,,,ja puhkeeminen voi pahimmillaan aiheuttaa kuurouden,,vaikka luonnollinen juttu onkin,,on ihme että minä itse kuulen yhtään lapsuuden aikaisista tulehduksista puhkomisista ja puhkeemisista,,,
Voi höpölöpö, se on yleisessä tiedossa (käytä vaikka googlea ja kysele muiltakin kuin yhdeltä lekurilta) että suurin osa korvatulehduksista paranisi ilman antibiootteja. Jotkut korvalääkärit jopa mieluummin ovat niitä määräämättä.
Huvittavaa tämä länsimainen lääketiede, ettei lääkäreillä itselläänkään ole mitään yhtenäistä linjaa miten vaivoja hoidetaan, jokainen vähän oman fiiliksen mukaan menee. Itsellenikin on määrätty monet antibiootit "varmuuden vuoksi" ja en todellakaan ole nappaillut niitä, kun lääkäri ei ole osannut edes kertoa mikä vaiva on mutta hei - syö nyt kuitenkin, varmuuden vuoksi :xmas: Enpä tosin arvauskeskuksiin nykyään menekään ellei ole lähes jalka tai käsi poikki, tai pää paketissa..
Ei auttanut se sipuli juttu ja nyt ei oikeen kipulääkkeetkään. Mutta toivon että korvapolilla voisi samalla mun korvan katsoa.
Luin muuten sinun blogiasi ja että sulla on noita aftoja? Käytätkö normaalia hammastahnaa? isäni ei pysty kaupan hammastahnoja käyttämään kun niissä on jotain ainetta minkä nimeä en nyt juuri muista mutta apteekista saa ainakin semmoista missä sitä ei ole. Se ei vaan vaahtoa niin kuin nuo kaupan. Ajattelin vaan et joskos sekin auttaisi sinua.