J
"jeppu"
Vieras
Mulle määrättiin tänään Sepram lääkitys ja huomasin nyt kun luin pakkauksesta
Älä ota jos:
jos sinulla on synnynnäisesti tai muuten poikkeava sydämen rytmi (joka näkyy EKG:ssa eli sydänsähkökäyrässä)
Niin mulla on joku sivuääni sydämessä. Vaaraton kuitenkin. Systolinen sivuääni muistaakseni. Näkyy tosiaan EKG kun tehdään ja tutkittu yläasteella vaarattomaksi.
aarghh vihdoin sai lääkkeen niin nyt ei kannata ottaa vai?
Kokemuksia, tietoa jollain?
Älä ota jos:
jos sinulla on synnynnäisesti tai muuten poikkeava sydämen rytmi (joka näkyy EKG:ssa eli sydänsähkökäyrässä)
Niin mulla on joku sivuääni sydämessä. Vaaraton kuitenkin. Systolinen sivuääni muistaakseni. Näkyy tosiaan EKG kun tehdään ja tutkittu yläasteella vaarattomaksi.
aarghh vihdoin sai lääkkeen niin nyt ei kannata ottaa vai?
Kokemuksia, tietoa jollain?