LA_KYSELY: mikä miehessä on ehdoton turn-off?

  • Viestiketjun aloittaja "makkara"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";27370011]Jess! :) Ikinä en oo ottanu mitään.[/QUOTE]

Mitenköhän tuonkin nyt tulkitsisi? Kuittailitko a) että en ole ihan selvinpäin voinut tuota edellistä kirjoittaa vai b) että itse et ole ikinä ottanut mitään ?:whistle: Alkoholia? Anatomisia stereoita?
 
Mihikäs kategoriaan noiden kilpauimarien niskat menee? Niillä on muuten oikein sutjakat kropat, mutta tietysti hartiat ja niskalihakset on suhteessa ihan jäätävät monella. Milläs nimellä sellaista niskaa kutsutaan? Betoniporsasniska?
 
mnbv
Iso koko. En vaan tykkää isoista miehistä. Mieluummin kainaloon kopattava ja kannettava mulle, kiitos.

Tärkeintä kuitenkin on, ettei mies ole sovinisti, rasisti, homofobinen, asennevammainen, keskustelukyvytön, nalkuttava, riitaa haastava, itsekeskeinen maailmanomistaja tai turhanaikainen inttäjä ja nillittäjä.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27369835:
kehonrakentajalla tuskin on läskipoimua. kynäniskasta tulee mieleen semmonen että pää näyttää olevan niinkun ilmapallo tikun nokassa.

Mulle tulee kynäniskasta mieleen ensimmäisenä Jyrki Käteinen. :ashamed:
 
-huomattavan lyhyt, tyyliin mua pari senttiä pitempi (oon 161)
-paksut ja rumat sormet, mahdollisesti karheat kädet
-epämiellyttävä ulkonäkö muutenkin yleisesti (oon tosi nirso)
-paha haju
-huonot hampaat
 
- Tietokone-näppäilykädet. Sellaiset siloiset ja sirot. Miehen käsistä pitää näkyä että niillä on tehty töitä. Töissä likaantuneet kädet voi kyllä pestä ja ainakin oma mieheni ne pesee. Rakastan hänen käsiään koska ne ovat niin taitavat tekemään minulle ihmeitä, mutta myös korjaamaan, rakentamaan, hitsaamaan, kokkaamaan.
- Kauluspaita ja kravatti. En voi kuvitellakaan tilannetta että mieheni tulisi töistä ja "löysäisin" hänen kravattinsa kun hän heittäisi puvuntakin tuolin selkänojalle. Teen jatkuvasti töitä pukumiesten kanssa ja he eivät vain sytytä. Minulle turn off, en osaa selittää. Juhlissa ja edustustilanteissa oma miehenikin toki pukeutuu pukuun ja muihin vermeisiin, mutta arkena, eieiei.
- Muskelit jotka on pumpattu salilla.
- Urheilulliset merkkivaatteet. Jääkiekkoilijat, jalkapalloilijat.
 
Luonteen suhteen en pidä miehistä jotka eivät kykene keskusteluun, joilta puuttuu käytännönjärki, jos on huono yleistieto. Sellaiset munattomat miehet jotka ovat vietävissä, eivät pysy kannassaan ja eivät voi perustella mielipiteitään. Tossut, miehen pitää olla mies.
Miehet joilta puuttuu mielenkiinto naisen nautintoa kohtaan ja miehet jotka eivät kykene hellyyteen.
 

Yhteistyössä