LA_KYSELY: mikä miehessä on ehdoton turn-off?

  • Viestiketjun aloittaja "makkara"
  • Ensimmäinen viesti
OPaff
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27369786:
kerro mulle että mikä tuo sikaniska on ?
Mä miellän sikaniskan sellaiseksi paksuksi niskaksi, jossa periaatteessa pää muuttuu seläksi suoraan, sisältäen useampia sellaisia ellottavia lihaisia poimuja. Usein kannattelee laatikkomaista tai sitten pyöreää läskipäätä, jossa harvemmin myöskään liikkuu mitään kovin järkevää. Niska suorastaan pomppaa satojen metrien päästä ja huutaa kaikkea negatiivista...

En tiedä miksi tuntuu siltä että tietynlaisille miehille tuollainen niska kehittyy.
 
"ap"
Ja mua kiinnostaa tuo kynäniskan määritelmä.

Sikaniskahan on ... no sikaniska. Sellainen paksu läskipoimukaula, joka usein on kehareilla /kaljuilla ja ylipainoisilla.
Kyllä sellainen on usein myös bodareilla. Kynäniska on näiden bodarien vastavetovittuilua sitten. Käytännössä bodarin mielestä kaikki normaalikaulaiset miehet ovat kynäniskoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Normal
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27369835:
kehonrakentajalla tuskin on läskipoimua. kynäniskasta tulee mieleen semmonen että pää näyttää olevan niinkun ilmapallo tikun nokassa.
Tästä huomaa heti, että sinä olet kehonrakentaja tai wannabe-sellainen. Sorry vaan, suurin osa naisista ei voi sietää kehonrakentajia, vaikka kuinka yrittäisitte kertoa että sellaisesta täytyy pitää. Yäk.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27369866:
Tässä yksi esimerkki, täyttää muutenkin minun turn off -kriteerini, eli on myös pumpattu, rumasti tatuoitu. Saattaapa olla myös itsekeskeinen ja tyhmä, kukaties.

ihan niinkun aivot näkyis tuossa niskan päällä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27369835:
kehonrakentajalla tuskin on läskipoimua. kynäniskasta tulee mieleen semmonen että pää näyttää olevan niinkun ilmapallo tikun nokassa.
Piti oikeen googlettaa tuo kynäniska. Se ilmeisesti tarkoittaa juurikin tuota mitä kuvailit. Mutta meillä päin kynäniskasta puhutaan, kun kaula/niska on lihaksikas eli leveä, ja pitkä. Sellainen "miehekäs". Miksiköhän se meidän piireissä on ihan eri asia :D
 
"mies"
Tästä huomaa heti, että sinä olet kehonrakentaja tai wannabe-sellainen. Sorry vaan, suurin osa naisista ei voi sietää kehonrakentajia, vaikka kuinka yrittäisitte kertoa että sellaisesta täytyy pitää. Yäk.
Nähdäkseni tässä menee nyt kehonrakentaja ja atleetti sekaisin. Tony Halme ei ole atleetti, ei oikein kehonrakentajakaan, jos verrataan vaikka Arnoldiin. Atleetti on jotain tällaista:


Ei kai tuollainen naisista rumaa ole? Itse olen aika lähellä tuollaista fyysisesti ja pidän tuota ihanteenani :) Sen ymmärrän että liika lihasmassa miehellä on harvalle naiselle kaunista, eikä se ollut sitä antiikissakaan.
 
Eiks tuo "tilli oo vähä alamittanen?

[QUOTE="mies";27369957]Nähdäkseni tässä menee nyt kehonrakentaja ja atleetti sekaisin. Tony Halme ei ole atleetti, ei oikein kehonrakentajakaan, jos verrataan vaikka Arnoldiin. Atleetti on jotain tällaista:


Ei kai tuollainen naisista rumaa ole? Itse olen aika lähellä tuollaista fyysisesti ja pidän tuota ihanteenani :) Sen ymmärrän että liika lihasmassa miehellä on harvalle naiselle kaunista, eikä se ollut sitä antiikissakaan.[/QUOTE]
 
En kyllä huomannut kenenkään parjaavan atleetteja täällä. Tottakai atleettisen ruumiinrakenteen merkityksen nyt jokainen tajuaa. Sellaiset lihakset, joiden käyttöön ei nyky-yhteiskunnassa enää ole mitään töitä, ovat turhat ja turhamaiset. Yleensä miehet, jotka peilin edessä itseään vuositolkulla pumppaavat, ovat enemmän tai vähemmän narsisteja, ego-ongelmaisia ja sairaita päästään. Siihen kun lisätään vielä hormonit, joiden käytöltä ei voi loputtomiin välttyä, niin soppaon valmis. Ne eivät kenenkään psyykelle tai ainakaan suvunjatkamiskyvylle hyvää tee.

Eli kaikki lhakset, jotka saa urheilemalla, ovat upeat. Kaikki sellaiset lihakset, jotka saa pistämällä hormoniampulleja ja tuijottamalla itseään peilistä ovat luotaantyöntäviä.
 
"mies"
En kyllä huomannut kenenkään parjaavan atleetteja täällä. Tottakai atleettisen ruumiinrakenteen merkityksen nyt jokainen tajuaa. Sellaiset lihakset, joiden käyttöön ei nyky-yhteiskunnassa enää ole mitään töitä, ovat turhat ja turhamaiset. Yleensä miehet, jotka peilin edessä itseään vuositolkulla pumppaavat, ovat enemmän tai vähemmän narsisteja, ego-ongelmaisia ja sairaita päästään. Siihen kun lisätään vielä hormonit, joiden käytöltä ei voi loputtomiin välttyä, niin soppaon valmis. Ne eivät kenenkään psyykelle tai ainakaan suvunjatkamiskyvylle hyvää tee.

Eli kaikki lhakset, jotka saa urheilemalla, ovat upeat. Kaikki sellaiset lihakset, jotka saa pistämällä hormoniampulleja ja tuijottamalla itseään peilistä ovat luotaantyöntäviä.
Jess! :) Ikinä en oo ottanu mitään.
 

Yhteistyössä