viimeksi kun me oltiin, ja harvoin ollaan, hienommassa ravintolassa perheen kanssa niin tarjoilija kysyi näin" juovato lapset maitoa vai vettä ruoan kanssa?" tuossa järjestyksessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja anve:TÄ??? ei maitoa ruuan kanssa? voi sanoa että ainaki tässä talossa on yks mies, joka ei tykkää kotikaljasta ja juo ennemmin tuuan kanssa maitoa mitä mehua. Samoten lapset!
Eli mä laittaisin maitoa, mehua, kotikaljaa, vettä ... alkoholitonta boolia (Esim. spraittia ja omenamehua)
Ei minunkaan mies juo muuta ko maitoa. Elimistö ei kestä alkoholia ja maha ei happosia juomia. Ja veden kans ei vaan tykkää syödä ruokaansa. Joten maitoa toivois hänki edes ruoan kans.
Varmasti löytyy niitä, jotka ei tykkää juomissa siitä ja tuosta, ruoassa siitä ja tuosta. Olisiko pitänyt kutsun mukana laittaa lista syötävistä ja ei syötävistä ruoista ja sen mukaan valita menu?
Kysyttekö ravintolassakin maitoa?
Alkuperäinen kirjoittaja anve:kyl meil ainaki tuo kyssyy ja juo maitoa... samoten hamppariaterian kans juo mieluummin maitoa.. ja joo onhan se juntti, ku on maalta kotoisin
Jos menet ravintolaan syömään missä on seisovapöytä, ni kyllä vaan sielläki on maitoa tarjolla, vieläpä useanlaista sorttia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja anve:TÄ??? ei maitoa ruuan kanssa? voi sanoa että ainaki tässä talossa on yks mies, joka ei tykkää kotikaljasta ja juo ennemmin tuuan kanssa maitoa mitä mehua. Samoten lapset!
Eli mä laittaisin maitoa, mehua, kotikaljaa, vettä ... alkoholitonta boolia (Esim. spraittia ja omenamehua)
Ei minunkaan mies juo muuta ko maitoa. Elimistö ei kestä alkoholia ja maha ei happosia juomia. Ja veden kans ei vaan tykkää syödä ruokaansa. Joten maitoa toivois hänki edes ruoan kans.
Varmasti löytyy niitä, jotka ei tykkää juomissa siitä ja tuosta, ruoassa siitä ja tuosta. Olisiko pitänyt kutsun mukana laittaa lista syötävistä ja ei syötävistä ruoista ja sen mukaan valita menu?
Kysyttekö ravintolassakin maitoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kysyttekö ravintolassakin maitoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja anve:kyl meil ainaki tuo kyssyy ja juo maitoa... samoten hamppariaterian kans juo mieluummin maitoa.. ja joo onhan se juntti, ku on maalta kotoisin
Jos menet ravintolaan syömään missä on seisovapöytä, ni kyllä vaan sielläki on maitoa tarjolla, vieläpä useanlaista sorttia
Siis missä mä olen maininnut sanallakaan junttiudesta??
Seisovasta pöydästä en tiedä, muttei ne maitoa pihvin kanssa tuo. Jos joku kehtaa ( vieläpä mieluiten aikuinen mies ) vetää itkupotkuraivarit maidon puuttumisen takia niin toki hälle voidaan sitä maitoa tuoda :xmas:
Mutta luulenpa, että aika monelle kelpaakin muu.
Alkuperäinen kirjoittaja hup:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kysyttekö ravintolassakin maitoa?
No ihan varmasti tilaamme lapsille ravintolassa maitoa. Eikä mieleenikään ole tullut että siinä olisi jotain noloa. Ruoaksi sitten tilataan niiden nakkien sijaan esim. mustekalarenkaita tai muuta kivaa, mitä ei kotona tule laitettua.
Alkuperäinen kirjoittaja anve:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja anve:kyl meil ainaki tuo kyssyy ja juo maitoa... samoten hamppariaterian kans juo mieluummin maitoa.. ja joo onhan se juntti, ku on maalta kotoisin
Seisovasta pöydästä en tiedä, muttei ne maitoa pihvin kanssa tuo. Jos joku kehtaa ( vieläpä mieluiten aikuinen mies ) vetää itkupotkuraivarit maidon puuttumisen takia niin toki hälle voidaan sitä maitoa tuoda :xmas:
siis oikeesti luuletko, jos ei juo viiniä ni ainut vaihtoehto ravintolassa on vesi tai kalja? ja höpön löpön.. me on käyty ravintolassa ja mies on pyytäny juomaksi maitoa ja on sitä saanu.
Alkuperäinen kirjoittaja anve:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja anve:kyl meil ainaki tuo kyssyy ja juo maitoa... samoten hamppariaterian kans juo mieluummin maitoa.. ja joo onhan se juntti, ku on maalta kotoisin
siis oikeesti luuletko, jos ei juo viiniä ni ainut vaihtoehto ravintolassa on vesi tai kalja? ja höpön löpön.. me on käyty ravintolassa ja mies on pyytäny juomaksi maitoa ja on sitä saanu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hup:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kysyttekö ravintolassakin maitoa?
No ihan varmasti tilaamme lapsille ravintolassa maitoa. Eikä mieleenikään ole tullut että siinä olisi jotain noloa. Ruoaksi sitten tilataan niiden nakkien sijaan esim. mustekalarenkaita tai muuta kivaa, mitä ei kotona tule laitettua.
Mä en tarkoittanut että se on noloa, vaan tarkoitin että onko todella jotkut NIIN nirsoja ettei mikään muu kelpaa kuin maito. Toisessa ketjussa joku mainitsi, että hänen miehellään jäisi häät väliin jos ei tarjolla olisi maitoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lea:ihme että sit ne lapset saa sinne teidän hienoihin häihin tulla..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja anve:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja anve:kyl meil ainaki tuo kyssyy ja juo maitoa... samoten hamppariaterian kans juo mieluummin maitoa.. ja joo onhan se juntti, ku on maalta kotoisin
Kuten sanoin, jos häistämme löytyy todellakin joku noin nirso ja kehtaa pyytää maitoa, niin toki saa.
Alkuperäinen kirjoittaja belinda:Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä: Mitä sun häissä tarjotaan ruuaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja belinda:Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä: Mitä sun häissä tarjotaan ruuaksi?
Ihan perusruokaa. Kalaa, salaatteja, nautaa, täytettyjä kasviksia jne. Iltapalalla myös normisettiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja belinda:Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä: Mitä sun häissä tarjotaan ruuaksi?
Ihan perusruokaa. Kalaa, salaatteja, nautaa, täytettyjä kasviksia jne. Iltapalalla myös normisettiä.
![]()
no onpa tosiaan niin juhlavaa, ettei maitoa voi noiden kanssa juoda.
Alkuperäinen kirjoittaja belinda:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja belinda:Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä: Mitä sun häissä tarjotaan ruuaksi?
![]()
no onpa tosiaan niin juhlavaa, ettei maitoa voi noiden kanssa juoda.
samaa mäkin mietin...mut musta tuntuu siltä, että tämä ap ei ole oikea ap, vaan joku feikki.... Tai sitten pitää esittää jatkokysymys, miksi itsekin kuvailemasi perusuuan ja normisetin kanssa ei käy maito?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lea:ihme että sit ne lapset saa sinne teidän hienoihin häihin tulla..
Miten niin?
Ai että on hienot häät jos ei ole maitoa tarjolla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lea:ihme että sit ne lapset saa sinne teidän hienoihin häihin tulla..
Miten niin?
Ai että on hienot häät jos ei ole maitoa tarjolla?![]()
Tuskin niitä hienoiksi häiksi voi sanoa, jos lapsia varten ei ole varattu ruoalle maitoa
Älä tule tänne sitten itkemään, kuinka pari muksua pilasi sinun hääjuhlasi, kun sai ruokapöydässä itkupotkuraivarit.