kysyn nyt teiltä vaikka taidatte sanoa et ite mä paremmin tiiän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meenkö vai en?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meenkö vai en?

Vieras
eli perjantaina oli huono olo koko päivän,illalla nousi kuume pikkuhiljaa ollen korkeimmilaan 38.5,eilen oli korkeimmilaan 38,2 tänään ei ole ainakaan vielä ollu kuumetta,olo on kyllä vähän vomaton ja väsynyt mut siis menisittekö te huomenna töihin? vai pitäisittekö vielä huomisen päivän levon kannalta? työ onseisoma työtä ja liikkuvaa koko 8tuntia. Mä en nyt oikeen ite osaa vielä sanoa et meenkö vai en....

[QUOTE="tiipii";25020882]Menisin töihin, ja jos tuntuu siellä, ettei kunto kestä, lähtisin kesken päivän poies...[/QUOTE]

näin tekisin mutta kun ite pitää ajaa ja työmatka on 100km(50/50) niin ei kyllä ole kovin kiva mennä töihin ja huomata parin tunnin päästä et ei jaksa kun sit tarvii taas ratissa pysyä skarppina.

Alkuperäinen kirjoittaja meenkö vai en?;25020913:
näin tekisin mutta kun ite pitää ajaa ja työmatka on 100km(50/50) niin ei kyllä ole kovin kiva mennä töihin ja huomata parin tunnin päästä et ei jaksa kun sit tarvii taas ratissa pysyä skarppina.

OK: Eli siinä tapauksessa menisin tänään ajoissa nukkumaan tarvittavat "dropit" otettuina, ja aamusella kuulostelisin oloani..Ja jos edelleen heikossa hapessa, niin jäisin kotiin.. Ja varsinkin ihan varman päälle ehkä heräisinkin hiukkasen normia aiemmin, ja sitten tekisin päätöksen..

[QUOTE="tiipii";25021005]OK: Eli siinä tapauksessa menisin tänään ajoissa nukkumaan tarvittavat "dropit" otettuina, ja aamusella kuulostelisin oloani..Ja jos edelleen heikossa hapessa, niin jäisin kotiin.. Ja varsinkin ihan varman päälle ehkä heräisinkin hiukkasen normia aiemmin, ja sitten tekisin päätöksen..[/QUOTE]

tätyy kai tehdä näin,mikään lusmu en ole ja siksi kysyn täältäkin koska lähipiiri sano et pidät huomisen viel lepoa ja ite olen siinä ja siinä et menen ja en mene ja ihan vaan ton matkan takia ja sen et työ on liikkuvaa ja seisomatyötä.

Mä teen niin kuin lapsillekin suositellaan: yksi kuumeeton päivä välissä, ennen kuin palaan töihin. Mulla ainaki kuume vetää koko olon niin heikoksi, että mielelläni yhden päivän siitä toivun. Enkä koe huonoa omatuntoa, sillä ei palvele mitään tarkoitusta mennä sairaana tai puolikuntoisena töihin.

Mä teen niin kuin lapsillekin suositellaan: yksi kuumeeton päivä välissä, ennen kuin palaan töihin. Mulla ainaki kuume vetää koko olon niin heikoksi, että mielelläni yhden päivän siitä toivun. Enkä koe huonoa omatuntoa, sillä ei palvele mitään tarkoitusta mennä sairaana tai puolikuntoisena töihin.

mutta onko se kuumeeton päivä tää vai mahdollisesti huominen? meillä töissä ei varaa mennä ees puolikuntosena töihin.me kyllä saadaan olla ilman lääkärintodistusta pois pari päivää mut jos olen pois niin haen silti sen todistuksen.
Mut se kai sit selvii aamulla et mikä olo on.

Yhteistyössä