kysyn ketkä on käyneet sokerirasituksessa että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sari

Vieras
että onko normaalia kun rupee väsyttää niin ettei meinaa tuolilla pysyä ja sitten rupee päätä särkemään. Ja on ihan outo olo muutenkin. 3verikoetta otettiin 2tunnin aikana.

On normaalia. Mulle ainakin se täti sanoi että saattaa tulla tosi paha olo, huimausta väsymystä ja kaikkeaa mehdollista. . ja sanoi että sit pitää pyytää että pääsee vaikka makuulleen jos tuntuu ettei pysy istumassa. Mulla ei tullut ihan niin paha olo, mut yrjöä pidättelin sen koko ekan tunnin ajan, keskityin vain hengittämiseen. .

Alkuperäinen kirjoittaja sari :
että onko normaalia kun rupee väsyttää niin ettei meinaa tuolilla pysyä ja sitten rupee päätä särkemään. Ja on ihan outo olo muutenkin. 3verikoetta otettiin 2tunnin aikana.

onko teillä ihan muulloinkin sama juttu vaikka söisittekin 4kertaa päivässä. ja joskus kieli ihan oudon tuntuinen.

Mulla ei muistaakseni ollu päänsärkyä, mutta täysi työ oli pysyä hereillä, kun 2vuotias esikoinen touhusi omiaan vieressä. Ilman lasta olisinkin ottanut torkut. :)

On ihan normaalia, kropan energiavarastot tippuneet nollille ja sitten pikainen nousu sokerin avulla -> väsyttää. Lisäksi koko sokerirasitustestin jälkeinen aika (aamusta iltaan) on minulla aina tosi raskas, nukun kuin hevonen. Labran hoitajat siitä aina muistuttelevat, ettei sokerirasituksen jälkeen kannata hirveästi riekkua ja voi olla normaalia suurempi levon tarve.

onko teillä ihan muulloinkin sama juttu vaikka söisittekin 4kertaa päivässä. ja joskus kieli ihan oudon tuntuinen?.

Mistä mä tiedän onko mulla sitten diabetesta vai ei?