Mulla oli renkaan poiston jälkeen pari kiertoa päivät vähän mitä sattuu, välivuotoa, kuivuutta ja mahassa nippaili jännästi pitkin kiertoa ja nämä yhdistin menkkakipujen kaltaisiksi. parin kuukauden renkaattomuuden jälkeen alkoi tasottumaan. Ja puolen vuoden päästä oli kierto normaali (=säännöllinen).
Mulla teki aivan järjettömän paineen tunteen päähän, joskaan ei koskenut, mutta oli muuten tukala olla. Ja mielihalut ja -alat vaihteli aivan laidasta laitaan sekunnissa. Nämä huomasi itsekkin kun pahimmillaan auton ikkunoita raapatessa se "rauhallinen minä" hävisi, oli sellainen "ikkunoita raapata, stna!" ja sitten kun pääsi autoon niin alkoi itkettämään. Ja töissä saattoi alkaa hermot käryämään kun piti asiakkaalle toistaa jotain, sitte saattoi alkaa tippa tulemaan silmään kun asiakas lähtiessään kiitteli kohteliaasta palvelusta.
Neuvolassa suosittelivat minulle tuota rengasta ja miehen exällä oli sellainen myös ollut ja kehui hänen exänsä ainakin tykänneen siitä ja olleen huoleton ratkaisu.
Sellainen miinus vaan että minä ainakin jouduin tuon renkaan ottamaan pois ennen seksiä. Kyllähän se paikoillaan pysyi jos pelkästään mies sai, mutta jos minä halusin saada niin yleensä "supistusten" välissä jossain rengas luiskahti painamaan miehen kalua ja mies joko joutui lopettamaan liikkeen tai vetäytymään pois ja sitten hävisikin nosteet itseltä. Ja minut tekee vielä uniseksi niin jonkun kerran heräsin ja tajusin renkaan olleen useamman tunnin pois paikoiltaan ja sitten jännättiin seuraavalla kerralla vaihdon yhteydessä alkaako vai eikö.
Tuosta renkaasta varoitteli myös neuvolatäti kun minä en mikään hoikka ole, mutta normaalipainoinen kuitenkin, että jos paino yhtään nousee niin raskaaksitulon "riski" kasvaa.
Mutta eipä tuota sen kahden säästöpakkauksen jälkeen tarvinnut jatkaa kun ei itsensä kanssa voinut elää. Eikä hormonalliset sopineet muutenkaan. Kierukkaa kokeilin ja se laitto oli aivan kauhea, sitten se oli vielä jotenkin huonosti ja koski aivan älyttömästi niin otettiin pois. Ja vaikka pois otto oli kauhea niin ei onneksi niin kauhea kuin laitto. Vaikka lääkäri sanoi sen olevan yleensä päin vastoin. Nykyään mennään kumilla. En meinannut enää leikkiä näillä. Menköön rikki jos on mennäkseen. Ja samaa sanoo mieskin. Muutenkin perhettä tässä suunnitellut, kunhan vakinaistavat töissä vuodenvaihteen jälkeen.