kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen...

Vieras
Kertokaas minulle mitä voisi tarkoittaa tällainen, vai tarkoittaako mitään.että mieheni työpaikalla on nainen ,joka oli lähettänyt miehelleni tekstiviestin, jossa kertoo mieheni olevan hänelle tärkeä.Viestissä siis luki lopuksi, että" olet minulle tärkeä!"
mitenhän tämäki pitäisi ottaa?eipä sitä toisten puhelimia saisi tutkia, mutta kun meninkin tutkimaan, heti löytyy tällaista...enhän voi tätä mieheltäni kysyä, koska sittenpä paljastuisi,, että olen lukenut hänen viestejään:/

Jos et halua kysyä asiaa suoraan, niin tunnetko viestin lähettäjän tai ylipäänsä hänen elämänsä? Niistä voi jo jotakin päätellä ja jos nainen on esim.riippuvainen miehesi avusta työpaikalla sellaista voi toki noinkin kiittää.Joku pyörätuolipotilas vaikkapa.

Et myöskään kertonut, mitä muuta viestissä luki. Jos miehesi on hänelle ihan syystä tärkeä ihmisenä, niin sehän on tavallaan hyvä asia ettet ole yhdessä jonkun luupään kanssa, jolta ei synny minkäänlaista yhteyttä lähimmäisiinsä.Viestit kun voi haluta lukea ihan miten päin tahansa ja teet vähän väärin kun et kerro koko juttua. MInä en ainakaan osaa vastata sinulle kovinkaan järkevästi.

Voihan se olla että nainen pitää miestäsi tärkeänä vaikkei asiassa olekaan mitään sen kummempaa. Itse pidän työkaveriani, joka sattuu olemaan mies, todella tärkeänä ja viihdyn todella hyvin hänen seurassaan. Tämä ei tosin tarkoita sitä että haluaisin mitään muuta kuin ystävyyttä miehen kanssa. Ja naiset saattava olla vähän ajattelemattomia näissä asioissa. Tosin itse en miehelle lähettäisi teksiviestiä jossa sanon että hän on tärkeä...

Onhan se hyvä että joku toinenkin pitää miestäsi tärkeänä, kertoo ainakin sen että hänen on pakko olla jokseenkin hyvä heppy. Ymmärrän kyllä huolesi. Itsekin miettisin asiaa vaikkei siinä välttämättä mitään sen kummempaa ole. Enpä minäkään tämän kummoisempaa vastausta osaa antaa...

Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen...:
Kertokaas minulle mitä voisi tarkoittaa tällainen, vai tarkoittaako mitään.että mieheni työpaikalla on nainen ,joka oli lähettänyt miehelleni tekstiviestin, jossa kertoo mieheni olevan hänelle tärkeä.Viestissä siis luki lopuksi, että" olet minulle tärkeä!"
mitenhän tämäki pitäisi ottaa?eipä sitä toisten puhelimia saisi tutkia, mutta kun meninkin tutkimaan, heti löytyy tällaista...enhän voi tätä mieheltäni kysyä, koska sittenpä paljastuisi,, että olen lukenut hänen viestejään:/

mitä siinä viestissä kokonaisuudessaan luki, sillä se vaikuttaa koko asiaan ja se
mihin aikaan viesti tuli.

mun miehelle tuli viesti aamuyöstä.....sanoi sen olevan naapurin mieheltä,,
mutta mutta
minäpä kysyin naapurilta, hänpä ei ollut laittanut mitään viestejä. Ja sen uskon, hän on nimittäin vanha mies ja todellakaan EI OSAA laittaa tai lukea viestejä!!!!!!!!!!!!

mitä tää sitte tarkoittaa??????????????

Yhteistyössä