kysymys y-tunnuksesta!!!

Perusilmoitukset
Yksityinen elinkeinonharjoittaja
65,00 ?

Yksityinen elinkeinonharjoittaja, jolla on jo Y-tunnus, mutta joka ei ole kaupparekisterissä, ilmoittaa tietonsa kaupparekisteriin.
65,00 ?

Avoin yhtiö ja kommandiittiyhtiö
155,00 ?

Muu perusilmoitus (esim. osakeyhtiö, osuuskunta, asunto-osakeyhtiö)
330,00 ?

Aputoiminimen rekisteröinti
60,00 ? /aputoiminimi

Alkuperäinen kirjoittaja lisää hyvää tietoa www.ytj.fi:
Perusilmoitukset
Yksityinen elinkeinonharjoittaja
65,00 ?

Yksityinen elinkeinonharjoittaja, jolla on jo Y-tunnus, mutta joka ei ole kaupparekisterissä, ilmoittaa tietonsa kaupparekisteriin.
65,00 ?

Avoin yhtiö ja kommandiittiyhtiö
155,00 ?

Muu perusilmoitus (esim. osakeyhtiö, osuuskunta, asunto-osakeyhtiö)
330,00 ?

Aputoiminimen rekisteröinti
60,00 ? /aputoiminimi
mä en edes tarkaan tiedä,minkäläinen tunnus mun pakko tehdä,otan selvä huomenna :ashamed:

Jos tiedät ettei liikevaihto kasva ainakaan ekana vuonna älyttömän isoksi, aloita tuolla ylimmällä eli otat toiminimen =sama kuin yksityinen elinkeinonharjoittaja ja alv-vähennysmahdollisuuden (verotoimisto neuvoo tässä) ja tarvittaessa vaihdat vaikka vuoden päästä yritysmuotoa. Noi muut on vaan enemmän ns turhia muodollisuuksia sisältäviä ainakin alkuun. Tsemppiä täältä taustalta juttuja lukeneelta! :)

älä herranjestas pistä yritystä pystyyn vain sen takia että joku käskee. yrityksen pyörittämisessä on vaikka minkälaista velvoitetta joista pitää olla selvillä ennen kuin sellaista perustaa. kipin kapin yrittäjyyskurssille ottamaan asioista ensin selvää.

Älä missään nimessä ala siihen, että sinulla pitää olla toiminimi joka laskuttaa asiakasta. Jos siihen strippi-työhön liittyy, niin hälyytys kellot soittamaan. Ns. pomosi toden näköisimmin kiertää veroja ym. sosiaali ja työttömyysmaksuja tällä tavoin.
Jos sinulla on toiminimi niin vastaat itse omista yel-maksuistasi ym.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä missään nimessä ala siihen, että sinulla pitää olla toiminimi joka laskuttaa asiakasta. Jos siihen strippi-työhön liittyy, niin hälyytys kellot soittamaan. Ns. pomosi toden näköisimmin kiertää veroja ym. sosiaali ja työttömyysmaksuja tällä tavoin.
Mulle tuli myös tämä mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juuri näin! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Tiedän sen verran, että todella monilla strippareilla on oma toiminimi. Ja kuulemma parempi se, kun ennakkovero tms.
Tanssijat ovat freelancer-esiintyjiä.
aijaa,kiitoksia,kyllä mä tarvitsen sen sinne,kun haluan sinne käydä vielä joskus kun tiukka tulee =)

Yhteistyössä