Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Toiminimelle samantien, osakeyhtiölle muutaman viikon.
mä en edes tarkaan tiedä,minkäläinen tunnus mun pakko tehdä,otan selvä huomenna :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja lisää hyvää tietoa www.ytj.fi:Perusilmoitukset
Yksityinen elinkeinonharjoittaja
65,00 ?
Yksityinen elinkeinonharjoittaja, jolla on jo Y-tunnus, mutta joka ei ole kaupparekisterissä, ilmoittaa tietonsa kaupparekisteriin.
65,00 ?
Avoin yhtiö ja kommandiittiyhtiö
155,00 ?
Muu perusilmoitus (esim. osakeyhtiö, osuuskunta, asunto-osakeyhtiö)
330,00 ?
Aputoiminimen rekisteröinti
60,00 ? /aputoiminimi
Pitäisikö töihin tehdä pelkkä toiminimi?Osaako joku sen sanoaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mun tarvitse sen saada työn takia,mä en tarkaan tiedä minkäläinen toiminimi se pitäis olla?![]()
Mulle tuli myös tämä mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä missään nimessä ala siihen, että sinulla pitää olla toiminimi joka laskuttaa asiakasta. Jos siihen strippi-työhön liittyy, niin hälyytys kellot soittamaan. Ns. pomosi toden näköisimmin kiertää veroja ym. sosiaali ja työttömyysmaksuja tällä tavoin.
Jos sinulla on toiminimi niin vastaat itse omista yel-maksuistasi ym.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä missään nimessä ala siihen, että sinulla pitää olla toiminimi joka laskuttaa asiakasta. Jos siihen strippi-työhön liittyy, niin hälyytys kellot soittamaan. Ns. pomosi toden näköisimmin kiertää veroja ym. sosiaali ja työttömyysmaksuja tällä tavoin.
Jos sinulla on toiminimi niin vastaat itse omista yel-maksuistasi ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:laita annabell yyveetä niin katotaan niitä siun kysymyksiä B)
aijaa,kiitoksia,kyllä mä tarvitsen sen sinne,kun haluan sinne käydä vielä joskus kun tiukka tulee =)Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Tiedän sen verran, että todella monilla strippareilla on oma toiminimi. Ja kuulemma parempi se, kun ennakkovero tms.
Tanssijat ovat freelancer-esiintyjiä.