kysymys VAIN miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjä

Vieras
Olen tässä viritellyt seurustelua "kivan" naisen kanssa, mutta hän on epävakaa, voiko siitä muuttua tasapainoiseksi. Hän voi esimerkiksi kieltää minulta tulemisen kauppaan kanssaan. Viikonloppu on täysi arvoitus mitä tehdään ja kutsutaanko mukaan. Olen hänelle sanonut, että en jaksa tällaista, mutta hän haluaa pitää yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä;11168489:
Olen tässä viritellyt seurustelua "kivan" naisen kanssa, mutta hän on epävakaa, voiko siitä muuttua tasapainoiseksi. Hän voi esimerkiksi kieltää minulta tulemisen kauppaan kanssaan. Viikonloppu on täysi arvoitus mitä tehdään ja kutsutaanko mukaan. Olen hänelle sanonut, että en jaksa tällaista, mutta hän haluaa pitää yhteyttä.
Jätä se sika!

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä;11168489:

Naimisissa olevan tai montaa miestä pyörittävän naisen on oltava varuillaan, etteivät miehet saa vihiä toisistaan.

Anna sen naisen käydä yksin kaupassa, tulee sinulle huomattavan edulliseksi. Koita keksiä viikonloppuisin jotakin kivaa tekemistä jos et mukaan pääse. Kyllä alkaa kohta nainen pyytelemään päästä itsekin mukaan.

Naimisissa olevan tai montaa miestä pyörittävän naisen on oltava varuillaan, etteivät miehet saa vihiä toisistaan.

Paitsi jos on naimisissa oleva JA montaa miestä pyörittävä nainen. Silloin nämä kakkospoitsut tietävät olevansa kakkosia ja pysyvänsä poissa perhe-elämän jaloista. Ovat vain käytettävissä kun rouva haluaa vaihelua :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä