[QUOTE="höh";30469453]Jos oma lapsesi osoittautuisi homoseksuaaliksi, niin mitä olisit siitä mieltä, jos hän kärsisi siitä suuresti että häntä pidetään b-luokan kansalaisena, jolla ei ole samoja oikeuksia kuin muilla? Ja että hänen rakkauttaan ja kykyään toimia hyvänä vanhempana arvosteltaisiin jyrkästi ihmisten toimesta, jotka eivät edes tunne häntä???[/QUOTE]
Jos oma lapseni osoittautuisi homoseksuaaliksi, se ei muuttaisi omaa näkemystäni tästä ihmisryhmästä millään tavoin. On outoa että ajatteluni muuttuisi sen takia, sillä jos niin olisi, pitäisi sen inhimillisyyden takia muuttua jo nyt.
Minä en pidä homoseksuaalia B-luokan kansalaisena. Sitä paitsi näillä ihmisillä on tasavertaisina ihmisinä myös nytkin tasavertaiset oikeudet. Mietipäs tätä filosofiaasi tarkemmin. Jos kuningas Kustaa lupaa antaa jokaiselle alamaiselleen 5 timanttia, heillä on mahdollisuus ottaa se, tai olla ottamatta. Jos joku alamainen haluaakin timanttien sijasta 5 kultarahaa, voiko hän vaatia sitä tasapuolisuuden nimissä? Onhan hänkin oikeutettu timantteihin, mutta ei kukaan muukaan saa kultarahoja.
Tasavertaisuus on jo nyt. Jokikisellä miehellä on oikeus mennä naimisiin naisen kanssa. Se on tasavertaisuutta; kukaan ei jää ilman.
Mutta ei homoseksuaali tai itse asiassa edes pedofiili ole B-luokan kansalainen. Pedofiliassa tosin sitä toteuttaessa tulee tehneeksi rikoksen ja sitä ei voi hyväksyä. Mutta ajatuksen tasolla siis jokainen kiihottuu mistä kiihottuu. Joku tykkää samasta sukupuolesta, toinen pissasta ja kolmas eläimistä. Mitä se ihminen omalle seksuaalisuudelleen oikein voi. Seksuaalisia halujaan voi toteuttaa, kunhan ne eivät ole laittomia. Se on kuitenkin eri asia, että yhteiskunta alkaa hyväksymään ns. julkisesti seksuaalisia perversioita. Jos homoseksuaalit testaavat yritysten homomyönteisyyttä alkamalla kähmiä ja suudella paikan päällä julkisesti, niin mitä jos joku toinen alkaisi hyväillä koiran penistä siinä mäkkärin ruokapöydässä? Siis samalla ajatuksella...
Ja enkö minä antaisi homoseksuaalin mennä naimisiin? Kyllä annan. Asia ei kuulu minulle, että millä nimellä liittoaan kutsuvat ja kuka perii kenetkin kuoleman koittaessa. Mutta yhtään ainutta asiaan ulkopuolista en halua pakkaan sekoittaa. Tarkoitan lapsia. Lapsia ei tähän seksuaaliseen fetissiin pidä sotkea. Jos luonto ihan aikuisten oikeasti olisi tarkoittanut että kaksi naista tai kaksi miestä on paras tapa kasvattaa jälkeläisiä, ne sellaisia myös luontaisesti saisivat. Ketään ei siis pidä potkia päähän, vaan jokainen eläkööt elämäänsä vapaana. Mutta yhtään ulkopuolista EI pidä sekoittaa siihen.