Kysymys SERRANON PERHEESTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei hajuakaan, olen katsonut vaan muutaman kerran.
Mutta mua ihmetyttää yksi asia, onko se Africa(??) olevinaan teini??? Ainakin näyttää yli 3kymppiseltä ja takuulla onkin!
Eikö ne muka oikeaa teiniä ole rooliin löytäneet..

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mun mielestä Afri on kaunis ja sillä on ihanat hiuksetkin.

Afrilla on hoikka ja kimmoisa vartalo sekä ketunnenä tissit:-) ja on kakskutosena uskottavasti 18-kesäsen näköinen. Ehkäpä se herättää kateutta joissakin palstalaisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mun mielestä Afri on kaunis ja sillä on ihanat hiuksetkin.

En ole sitä rumaksi väittänytkään, mutta huomaa heti vanhemmaksi mitä näyttelee.

Ja kun näyttää vielä oikeaa ikäänsäkin vanhemmalta, jos on muka vasta 80 syntynyt.

Onko se nainen ja mies(ne vanhemmat) nyt oikeesti eronneet, vai ovatko takasin yhdessä?? Viimeksi kun katoin, olivat niin kun eronneet tai eroomassa. Olin ihan pihalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Onko se nainen ja mies(ne vanhemmat) nyt oikeesti eronneet, vai ovatko takasin yhdessä?? Viimeksi kun katoin, olivat niin kun eronneet tai eroomassa. Olin ihan pihalla.

Kekkä "nainen ja mies" :D
Diego ja Lucia on yhdessä. Fiti ja Candela on eronneet.

Africa.jpg

Minusta näyttää reippaasti yli 3kymppiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Kekkä "nainen ja mies" :D
Diego ja Lucia on yhdessä. Fiti ja Candela on eronneet.

No ne vanhemmat, en muista nimiä. Se isipappa ja äitykkä. :D

On Lucia ja Diego jälleen yhdessä, siis ne vanhemmat. Raulin vanhemmat eros, siis Candela ja Fiti. Opeja on varmaan muitakin, mutta ne ei ole relevantteja juonen kannalta. Ainakin on ollu joku liikanope (mies), aerobic-ope (nainen) jne.

Opeista: Onhan siellä se Fermin (vai mikä se nyt oli) se psykologi. Mutta mua on mietityttänyt, että kuka siellä on reksi kun Candela lähti? Tänään siellä huseerasi jotain kortsuautomaattia sen Ftin sisko... Niin että mitä se siellä koulussa tekee??

hei immeiset se on vaan sarja...ei kannata tarttuu lillukan varsiin :D Joka sarjassahan on noit jotka näyttelee huomattavasti itteään nuorempaa. Tässä sarjassa keskitytään noihin päähenkilöiden (perheiden) elämään eikä sotketa turhaan joutavia immeisii mukaan.

Niin ja mun mielest Afri on tosi nätti. Ei tod. näytä yli 30v. :o Kateellisten panettelua :kieh:

Yhteistyössä