V
vieras
Vieras
Mihin Marcos ja Eva on hävinneet kun ei enää ole näkynyt viimesimmissä jaksoissa? Yhäkö Eva on Barcelonassa? Vieläkö ne seukkaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:Eiköhän se Africa oo muka jotain 18vee, kuten ne muutkin samassa kämpässä asujat...
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Mun mielestä Afri on kaunis ja sillä on ihanat hiuksetkin.
Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Laitanpa tähän kans Serrano-kysymyksen eli mihin katosi se Evan kaveri (tai sukulainen), joka oli siellä koulun kirjastossa töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Laitanpa tähän kans Serrano-kysymyksen eli mihin katosi se Evan kaveri (tai sukulainen), joka oli siellä koulun kirjastossa töissä?
Mihis se muutes hävis?Se oli se sukulaistyttö... mutta mikä se nimi olikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Mun mielestä Afri on kaunis ja sillä on ihanat hiuksetkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onko se nainen ja mies(ne vanhemmat) nyt oikeesti eronneet, vai ovatko takasin yhdessä?? Viimeksi kun katoin, olivat niin kun eronneet tai eroomassa. Olin ihan pihalla.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mä en tajuu eikö ne ikinä valmistu. Curro ja Raul edelleen samassa koulussa
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onko se nainen ja mies(ne vanhemmat) nyt oikeesti eronneet, vai ovatko takasin yhdessä?? Viimeksi kun katoin, olivat niin kun eronneet tai eroomassa. Olin ihan pihalla.
Kekkä "nainen ja mies"![]()
Diego ja Lucia on yhdessä. Fiti ja Candela on eronneet.