Serranon perheestä (SPOILAAVAA!), älä lue, jos et halua tietää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raul ja África on mun suosikkipari siinä :heart: Ne sopii tosi hyvin yhteen, molemmat on hyviä tyyppejä (etenkin África ). Mutta mikä hitto sitä Raulia vaivaa? :headwall: Áfri anto sille 3 päivää aikaa näyttää, että on uskollinen ja pystyy olla pelehtimättä muiden kanssa, jolloin África ottaisi sen takaisin. Ärsyttää, kun se meni heti mokaamaan! Jos se ei olis jääny kiinni niin se olis pettäny Áfricaa sen lesboparin kanssa..eiks se osaa edes 3 päivää olla kunnolla rakkaansa tähden? :kieh: Eikai tollasia miehiä oikeesti oo, vähän liian epäuskottavan heikkoluonteinen se Raul. Onneksi África otti sen takas, vaikka ei se Áfria ansaitse.

Kiitos, että sain purkautua :D :saint: En mä tätä sarjaa liian tosissani ota :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menee kyllä maailman paras sarja ihan vituralleen jos toi kaikki pitää paikkansa, harmi! On ollut meidän koko perheen lemppari, jopa mies pitää herättää joka aamu katsomeen vaikka tulee töistä yleensä vasta 2:n jälkeen! Monesko jakso meillä on nyt menossa? Eli kuinka kauan saa vielä nauttia sarjasta vanhana hyvänä ja tuttuna?

Maanantaina tulee 51. jakso.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Serranon_perheen_jaksoista

Se on hauskaa, kun katsomalla Serranon perhettä, oppii myös espanjaa =) Olen hiukan opiskellut sitä lukiossa ja katsoessani sarjaa, palaa taas muistiin tämä hauska kieli :D Ihan huomaamattani olen sitä oppinut taas.

Mä kans tykkään kyseisestä sarjasta.. ei ole yhtään niin yök kun nää jenkkisarjat.. harmi vaan jos alkuperäiset näyttelijät lähtee sarjasta, sen takia varmaan espanjassa katsoja kuvut romahtanut...

Mut eiks sarjan pitänyt jäädä suomessa tauolle ja jatkua vasta ens kesänä?

niin ja marcos ja eva siis menevät naimisiin

Eivät kuulemma mene, vaan siinä käy ilmeisesti niin, että Marcos kosii Evaa ja alttarilla Eva sanoo KYLLÄ ja Marcos sanookin EI ja he päättävät lähteä yhdessä pois, mutta eivät menekään naimisiin..en tosin tiedä, menevätkö sitten kuitenkin myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Mä kans tykkään kyseisestä sarjasta.. ei ole yhtään niin yök kun nää jenkkisarjat.. harmi vaan jos alkuperäiset näyttelijät lähtee sarjasta, sen takia varmaan espanjassa katsoja kuvut romahtanut...

Mut eiks sarjan pitänyt jäädä suomessa tauolle ja jatkua vasta ens kesänä?

Joo, ilmeisesti Suomessa näytetään 61 jaksoa ja 8.9 alkaa viikonloppuisin tulla uusintoja taas alusta..hyvä, koska en ole nähnyt kahta ekaa kautta enkä kolmattakaan kokonaan..harmi, ettei África ole siinä aluksi.

Siis meinaako Lucia ja Fiti tehtailla tosissaan kakaraa jossainvaiheessa? Ja Diego tekee muksun Lourditasin kanssa (entäs Santiago?).

Kiva että alkavat tulemaan uusintana, en meinaa nähnyt ihan ekoja jaksoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Siis meinaako Lucia ja Fiti tehtailla tosissaan kakaraa jossainvaiheessa? Ja Diego tekee muksun Lourditasin kanssa (entäs Santiago?).

Siis mä oon ymmärtäny, että Lucia kuolee, Candela hylkää Fitin ja Santiago saa lapsen Lourditasin kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Siis mä oon ymmärtäny, että Lucia kuolee, Candela hylkää Fitin ja Santiago saa lapsen Lourditasin kanssa :D

Tuolla aikasemmin joku höpisi Lucian ja Fitin vauvan tehtailusta joka päätyy ensin adoptio haaveeseen ja kaatuu sitten kokonaan, mutta onko sitten nimet vaan mennyt sekasin?

Harmi että Candela häipyy, on hauska henkilöhahmo.
Tosin monesti päivittelen kotosalla sarjaa katsellessa että minä en kyllä kestäisi hetkeäkään sellaista ukkoa mitä Diego ja Fiti ja Santiago on :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Lucia ja Fiti lopetti vauvakuumeilun ja yrittivät adoptiolasta ja sitten ne keksikin, ettei ne kumpikaan halua enää lapsia. ;)

siis eikös Candela ja Fiti ole naimisissa. Lucia ja diego naimisissa ja he koittivat saada lasta!!
Miehillä oli vaan juoni että jos diegon siittiöt ovat huonoja niin käyttävät fiti siittiöitä!!

Loppuu sarjan katselu kun tytön koulu alkaa.Saattamaan saa alkuun mennä..

Ei hätää, uusinnathan tulee iltapäivästä (paitsi jos pitää olla tyttöä vastassa koulusta) =)

Tuota en taas muistanutkaan:)
Katsotaan nyt millaiset koulupäivät on että näkeekö.Nauhalle en kuitenkaan viitsi laittaa.

niimpä! Kaikki nyttelijäthän tosta sarjasta lähtee! :( Eihän se voi mitenkään olla sit enää niin hyvä.. jos Lucia ja Marcos ja Evakin lähtee, nii eihän koko serranon perhettä oo enää! Tosi puutteellista jos jää vaan Diego, Tete, Guille ja Gurro niitten perheeseen.. :(

Yhteistyössä